Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #26 Skrevet 12. juni 2008 anonym 21:48 her.. Jeg er ingen riking jeg heller , var med en som er født og oppvokst på vk, og jeg bodde hos han i 4 år.. ellers så har jeg holdt meg til på majorstuen før det.. Jeg var student og jobbet, har verken rik familie el noe, familien til xn var litt rike da, men for spilte det ingen rolle.. penger har så litte å si, bare man har til å dekke daglidagsbehov og litt ekstra til ferie og klær i ny og ned så trenger man ikke millioner for å ha det bra eller flere barn... Hvis du føler at det er riktig for det å ha 3, så skal egentlig hva vi og andre mener ha så litte å si Lykke til... Klem
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #27 Skrevet 12. juni 2008 For meg er tre perfekt, to er for lite og fire er muligens for mye. Har foreløpig kun en, men har lyst på to til
EnLitenPrins Skrevet 12. juni 2008 #28 Skrevet 12. juni 2008 Synest 3 er akkuratt passe, men 4 og oppover er for mye Drømmen er 3 barn
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #29 Skrevet 12. juni 2008 Veldig enig! 3 er perfekt. Nok til å være en "flokk", og ikke fler enn at man... eh... husker navnet på alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå