Gå til innhold

Hva boikotter dere da?:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Boikotter TINE meieriprodukter vi :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg boikotter lett-brus, rett og slett fordi det ikke på noen måte er sunnere å drikke det enn vanlig brus, så skal man først drikke brus, kan den like gjerne være med sukker. (pluss at jeg har hatt noen slankehysteriske venninner som har vært veldig opptatte av at lett er det eneste som duger...)

 

I tillegg drikker jeg aldri flaskevann hjemme, kun hvis jeg er ute og har glemt å ha med vannflaske hjemmefra og er veldig tørst.

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

Trodde man sluttet å boikoitte da man var 14.. men utover det så boikoitter jeg Tweens.

Skrevet

Ikkenoe...

Skrevet

Jeg boikotter også Bunnpris,de er skyldig meg over 6000kr i lønn som jeg aldri får.

Skrevet

Jeg boikotter Nestle av grunner som er nevnt hær.

 

Boikotter lightprodukter/produkter med søtningsstoffene sukralose og aspartam bl.a fordi: http://www.dagbladet.no/dinside/2007/06/22/504266.html

 

Egon i Tyholttårnet i Trondheim. ELENDIG service!! Lang historie..

 

Colgate. Velger Solidox siden det er et norsk merke. Min mamma er sånn at hun alltid velger norske produkter i stedenfor utenlandske, så har tatt med meg det med tannkremen fra henne.

 

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...