3 nydelige jenter <3 Skrevet 12. juni 2008 #26 Skrevet 12. juni 2008 Boikotter TINE meieriprodukter vi
mamman til to gutter Skrevet 12. juni 2008 #27 Skrevet 12. juni 2008 Jeg boikotter lett-brus, rett og slett fordi det ikke på noen måte er sunnere å drikke det enn vanlig brus, så skal man først drikke brus, kan den like gjerne være med sukker. (pluss at jeg har hatt noen slankehysteriske venninner som har vært veldig opptatte av at lett er det eneste som duger...) I tillegg drikker jeg aldri flaskevann hjemme, kun hvis jeg er ute og har glemt å ha med vannflaske hjemmefra og er veldig tørst.
Gjest Zima *PP?* Skrevet 12. juni 2008 #28 Skrevet 12. juni 2008 Trodde man sluttet å boikoitte da man var 14.. men utover det så boikoitter jeg Tweens.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 12. juni 2008 #30 Skrevet 12. juni 2008 Jeg boikotter også Bunnpris,de er skyldig meg over 6000kr i lønn som jeg aldri får.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #31 Skrevet 12. juni 2008 Jeg boikotter Nestle av grunner som er nevnt hær. Boikotter lightprodukter/produkter med søtningsstoffene sukralose og aspartam bl.a fordi: http://www.dagbladet.no/dinside/2007/06/22/504266.html Egon i Tyholttårnet i Trondheim. ELENDIG service!! Lang historie.. Colgate. Velger Solidox siden det er et norsk merke. Min mamma er sånn at hun alltid velger norske produkter i stedenfor utenlandske, så har tatt med meg det med tannkremen fra henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå