twoboys & a girl Skrevet 12. juni 2008 #26 Skrevet 12. juni 2008 Tobarnsmor og barne- og ungdomsarbeider
Silje og Vaniljebollene Skrevet 12. juni 2008 #28 Skrevet 12. juni 2008 Bare mor og hushjelp inntil for en halvtime siden. Da fikk jeg vite at jeg også er vikar i en barnehage.
cashewnøtta Skrevet 12. juni 2008 #29 Skrevet 12. juni 2008 Barnebibliotekar (begynner over sommeren)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 12. juni 2008 #30 Skrevet 12. juni 2008 Jobber som ingeniør i elektronikkbransjen
Labambie Skrevet 12. juni 2008 #33 Skrevet 12. juni 2008 Frisør med svennebrev i damefrisør-faget og med tilleggsutdannelse som make-up artist...
80 m/ supersøt jente! Skrevet 12. juni 2008 #37 Skrevet 12. juni 2008 Jurist "til vanlig", i permisjon nå.
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 12. juni 2008 #38 Skrevet 12. juni 2008 Sekretær på sykehus, tittelen er vel "Medisinsk sekretær":o)
Turid Laila Skrevet 12. juni 2008 #39 Skrevet 12. juni 2008 Resepsjonist/sentralbordmedarbeider med ansvar for bestillinger, arkivering, litt faktura og annet småplukk
Bie&babylove:-) Skrevet 12. juni 2008 #40 Skrevet 12. juni 2008 Student og jobber litt som butikkmedarbeider i tillegg! :-)
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 12. juni 2008 #42 Skrevet 12. juni 2008 Har 2 jobber. (Deltid begge to) Jobber som faglært gartner, og som ufaglært omsorgsarbeider. Til høsten blir det nok studier og deltidsjobb som ufagl. omsorgsarbeider.
Monajenten Skrevet 12. juni 2008 #45 Skrevet 12. juni 2008 Kokk Vaskehjelp Aktivitetskoordinator Sykepleier Dagmamma +++ ;-)
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #46 Skrevet 12. juni 2008 Jobbet på bensistasjon før jeg gikk ut i permisjon:) Også gikk jeg på skolen da, men skal begynne på min 3 år lange utdannelse til høsten igjen, så etter det håper jeg jeg jobber som helsesekretær;)
Arb.ledig husmor Skrevet 12. juni 2008 #49 Skrevet 12. juni 2008 Miljøarbeider/helgevakt på en avlastningsbolig for barn og unge med psykisk utv.hemming. Har fagbrev som barne- og ungd.arb...
Twig Skrevet 12. juni 2008 #50 Skrevet 12. juni 2008 Fotograf.. rart å skrive det nå.. akkurat ferdig med studiene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå