BettyBoob Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 saksbehandler i bank innskuddspensjon - er egentlig sykepleier, hehe..
Blind Gudinne Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Butikkmedarbeider/krediteringsansvarlig på Maxbo Klart du kan!
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Min jobb er å være mamma bare
LadyLuck & Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Er hjemmeværende og har vært det siden nummer en(er utdannet B&U arb. med hovedvekt på autister og andre lig.brukergrupper, kom meg aldri så langt som til fagbrev, men har spes.komp bevis, så stiller litt bedre enn andre ass.)
Piken på landet Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Er i permisjon nå, men er sykepleier og jobber kun natt. Men etter det latterlige lønnsoppgjøret kommer jeg nok ikke til å gå tilbake som sykepleier. Er på utkikk etter en jobb med fri helger og helligdager.
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Pleiassistent, i påvente av og bli helsesekretær, eller hjelpepleier...
mamma2006og2007 Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 Starter i ny jobb 1.august som hjelpepleier/barneveileder i skole! Gleder meg:) Er omsorgsarbeider og har bare jobbet med eldre i hjemmesykepleie og sykehjem.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #13 Skrevet 12. juni 2008 Jobbet på veterinært laboratorium, men nå er jeg "bare" mamma :-)
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #17 Skrevet 12. juni 2008 Arbeidsøkende... det er en heltidsjobb i seg selv det... noen som har jobb til meg ?
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juni 2008 #18 Skrevet 12. juni 2008 Vikar på sosialkontoret for tiden. Utenom det er jeg arbeisledig og snart student.
pøber´n & je Skrevet 12. juni 2008 #20 Skrevet 12. juni 2008 Verneassistent på lavterskelstilbud for narkomane og alkoholikere
sannamin* Skrevet 12. juni 2008 #21 Skrevet 12. juni 2008 Hvor stor nattstilling Smitt & Smule? begynner i 66% natt etter permisjonen min i oktober. Skal jobbe litt og blir gravid med nr 2 igjen er planen. Ja...Planen er ¨å finne seg noe annet etterhvert ja!!! Skjønner den...Synes du det er greit å gå natt og ha småbarn?Spent sjøl...
Alba44 Skrevet 12. juni 2008 #22 Skrevet 12. juni 2008 Pedagogisk leder, men har for tiden permisjon sammen med sønnen min )
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. juni 2008 #23 Skrevet 12. juni 2008 For tiden er jeg bare mamma, men skal kansje tilbake i jobben som Kundeansvarlig om jeg ikke tar ekstra permisjon og fortsetter som mamma.
dritgrei hei hei! Skrevet 12. juni 2008 #24 Skrevet 12. juni 2008 mor, kone,psykolog, husmor, renseri, kokk, regnskapsansvarlig, byggeleder og amme. Jobber dag og nattskift
M by M Skrevet 12. juni 2008 #25 Skrevet 12. juni 2008 Hjelpepleier på somatisk avd. Er også adv. sekretær, så blir skolebenken og regnskapskurs på meg til høsten og har da planer om en 8-16 kontorjobb når permisjonen er over. Lei dårlig organisering, dårlig lønn, sure kolleger og turnus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå