Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

saksbehandler i bank :) innskuddspensjon - er egentlig sykepleier, hehe..

Skrevet

 

Butikkmedarbeider/krediteringsansvarlig på Maxbo

 

Klart du kan!

Skrevet

Min jobb er å være mamma bare :)

Skrevet

Er hjemmeværende og har vært det siden nummer en(er utdannet B&U arb. med hovedvekt på autister og andre lig.brukergrupper, kom meg aldri så langt som til fagbrev, men har spes.komp bevis, så stiller litt bedre enn andre ass.)

Skrevet

Er i permisjon nå, men er sykepleier og jobber kun natt. Men etter det latterlige lønnsoppgjøret kommer jeg nok ikke til å gå tilbake som sykepleier. Er på utkikk etter en jobb med fri helger og helligdager.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Pleiassistent, i påvente av og bli helsesekretær, eller hjelpepleier...

Skrevet

Starter i ny jobb 1.august som hjelpepleier/barneveileder i skole! Gleder meg:) Er omsorgsarbeider og har bare jobbet med eldre i hjemmesykepleie og sykehjem.

Skrevet

Jeg er servitør. :-)

Skrevet

Jobbet på veterinært laboratorium, men nå er jeg "bare" mamma :-)

Skrevet

Jeg tegner kjøkken :-)

Skrevet

Arbeidsøkende... det er en heltidsjobb i seg selv det...

noen som har jobb til meg ? :)

Skrevet

Vikar på sosialkontoret for tiden. Utenom det er jeg arbeisledig og snart student.

Skrevet

Sykepleier i kommunehelsetjenesten.

Skrevet

Verneassistent på lavterskelstilbud for narkomane og alkoholikere

Skrevet

Hvor stor nattstilling Smitt & Smule? begynner i 66% natt etter permisjonen min i oktober. Skal jobbe litt og blir gravid med nr 2 igjen er planen. Ja...Planen er ¨å finne seg noe annet etterhvert ja!!! Skjønner den...Synes du det er greit å gå natt og ha småbarn?Spent sjøl...

Skrevet

Pedagogisk leder, men har for tiden permisjon sammen med sønnen min :o)

Skrevet

For tiden er jeg bare mamma, men skal kansje tilbake i jobben som Kundeansvarlig om jeg ikke tar ekstra permisjon og fortsetter som mamma.

Skrevet

mor, kone,psykolog, husmor, renseri, kokk, regnskapsansvarlig, byggeleder og amme.

 

Jobber dag og nattskift

Skrevet

Hjelpepleier på somatisk avd.

 

Er også adv. sekretær, så blir skolebenken og regnskapskurs på meg til høsten og har da planer om en 8-16 kontorjobb når permisjonen er over. Lei dårlig organisering, dårlig lønn, sure kolleger og turnus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...