☆Anonymia☆ Skrevet 12. juni 2008 #26 Skrevet 12. juni 2008 hun ville ha en penere loff ??? Å HERREGUUUUUUUUUUUUUUUD hahahahahhaha *leeer* fy søren så syke mennesker kan være..
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #27 Skrevet 12. juni 2008 Jeg sier ikke noe til de butikkansatte med mindre det er de som gjør en feil / yter dårlig service. Er det noe de i kassen ikke kan noe for så tar jeg det med butikksjefen (dersom jeg gidder bry meg i det heletatt). Har selv jobbet i butikk og fått huden full pga at momsen ble satt opp. Svarte bare så høflig jeg kunne at det er plager meg like mye som deg, men det er lite jeg kan gjøre med det. En annen gang ble en kunde så sint på meg at butikksjefen og kunden bak ham i køen måtte hjelpe til for at han ikke skulle fly på meg. Tippemaskina røyk 10 på 6 på en lørdag (flott timing) og vi hadde hengt opp lapp ved inngangen. Uansett lå feilen på Hamar og det var lite jeg kunne gjøre med saken. Fyren i kassa ble så sinna og ropte og gaulet om at jeg måtte da for f&%¤& foreta meg noe, var jeg helt tafatt eller? Ble etterhvert skikkelig truende og ubehagelig og ble sendt rett ut av butikken :-(
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #28 Skrevet 12. juni 2008 Jeg kjefter ikke! Men er det en sur kjerring bak kassen så smiler jeg vel ikke akkurat. Men har selv jobbet på bensinstasjon og møtt MAANGE frekke folk! Folk som ikke tror jeg kan noenting og folk som klikker i pissevinkel fordi jeg tok for lite løk og for mye potetsalat på kjempe-grillpølsen!!! Åhr! Om du hadde spurt om JEG hadde kjeftet på kunden hadde jeg svart - close up i en hel graviditet!
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 12. juni 2008 #29 Skrevet 12. juni 2008 Hehe, mange "bra" historier her da=) Hva er det verste dere har blitt kjefta på for da? Jeg har blitt kjefta på for åpningstidene, prisene, fordi jeg ikke visste hvor alt sto når jeg fortalte at det var første dag på jobb, fordi det er for lite folk på jobb.. Ble også kjefta på en gang fordi jeg ikke hadde fått opplæring i kassa. Jeg ble hugget fatt i av en fyr som sa "gå og ta kassen!". Jeg forklarte at jeg ikke hadde fått opplæring enda men kunne finne en som kunne hjelpe. Da heiv han varene i golvet, bannet og løp ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå