Stavangerdamen Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #26 Skrevet 11. juni 2008 He he. Ja de er rett og slett morsomme! Jeg har stort sett to hannkatter i sengen. Ene er tobent og den andre er firbent. Sambo kjefter litt da, nettopp fordi den firbente og elsker å legge seg i midten og skulter stygt mot sambo (er det rart vi fremdeles er prøvere ). Ellers elsker han å ligge ovenfor hodeputa, dvs jeg må ligge med bena utenfor madrassen(!). Da får jeg "hodebunnsmassasje" (sånn de gjør når de dier). Må bare få klippet klørna, for er ikke så veldig behagelig når de kjøres inn i hodebunnen... Blir noe trangt i sengen, særlig når divaen legger seg oppå bena i tillegg. Tror vi må gå til anskaffelse av større seng. Prøvde å holde de utenfor soverommet, men ga opp, da de hylte i kor. Snakk om utholdenhet de har når det er noe de vil!! Stae til tusen, men gu hvor skjønne
Stavangerdamen Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #27 Skrevet 11. juni 2008 Nei, nå tar jeg firbente og tobent med meg og stuper i seng. Drømmeland here I come. Snakkes en annen kveld da kanskje? Natti
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #28 Skrevet 11. juni 2008 Hahahaha, jeg ser det for meg! Sist uke så kom eldste inn om natten fordi hun hadde mareritt. Da lå gamla ved siden av meg oppå dyna og eldste la seg ned og flyttet katten fordi hun ville ligge sammen med meg. Katta ble drittsur og la seg på puta si som ligger ved siden av min, men der ville jo eldste ha sitt hode. Det endte med at katta la seg ned over hodet (ikke oppå hodet, altså!) til eldste. Da jeg våknet noen timer etter lå katta så lang hun var fra puta til midt i senga og eldste lå krøllet sammen som en ball med katteføtter i hodebunnen. Klar beskjed fra gamla, hun kan godta mannen såvidt det er, men ingen barn på soverommet takk! Hehehe For katter er det to ting som er hellig; mat og soveplass;-) Herlige og fantastiske dyr, selv om de kan være sinnsykt irriterende til tider. Nesten som unger, hehe;-)
Stavangerdamen Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #29 Skrevet 11. juni 2008 Gamla har nok forstått at for å unngå famileforøkelse hos dere, så bør hun holde fortet med å ligge midt i sengen!! He he. Nei det er ikke alltid like greit med katt og barn sammen. Ihvertfall ikke når katten(e) i tillegg selv tror at de er barn... Her i huset må jeg hele tiden passe på at dolokket ligger nede, ellers er det en som ELSKER å drikke vann derifra. Yuk!
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #30 Skrevet 11. juni 2008 Deilig! Hadde en sånn katt jeg også, var dolokket oppe, så fant vi ham med rompa opp av doen og hodet godt nedi. Æsj, han fikk ikke mye suss av meg altså. Eldstejenta og yngste katten er veldig glade i hverandre, han lar henne få trille han i barnevognen, de leker sammen og om natten pleier han å legge seg i senga hennes. Men han er en særdeles snill og tålmodig pus og kjent henne hele livet sitt. Ingen av de andre er så trygg på verken henne eller lillebroren. Tror grunnen til at gamla er som hun er, er fordi jeg har hatt henne hele livet, hennes egen mor avviste henne. Jeg matet henne med tåteflasker, sov med henne inntil kroppen min og i det hele tatt... da vi ville ha barn og jeg mistet i MA øste seg ut all kjærligheten min over henne, hun er rett og slett ungen min. Hadde jeg kunnet føde katter, så hadde hun vært min førstfødte=)
Mulle :) Skrevet 11. juni 2008 #31 Skrevet 11. juni 2008 Joda de er under kontroll forløpig ja no er vi nede i 9 dager :D Spør meg igjen på tors/fredag du da er jeg sikkert ikke sååå rolig lengre
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #32 Skrevet 11. juni 2008 Hehe, vet ikke om jeg tør. Kanskje bridezilla'en i deg slår ut i full blomst! *glefs!*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå