Gå til innhold

hadde dere orket dette?:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

PS! Til deg som skriver at livet er for kort til å satse på en med dårlig økonomi; Det livet er for kort til er å være overfladisk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat som deg, bare at det er snakk om 3år.

Men jeg kommer IKKE til å gå fra han pga det. Ikke faen.

 

Vi har det bra, selv om jeg ikke kan kjøpe meg alle klærne jeg vil ha, alle leker til barnet mitt. Selv om jeg ikke kan unne meg en frisørtime hver 4mnd. Selv om jeg ikke kan stikke av til Syden med familien min når jeg vil.

Selv om +++

 

Jeg elsker han høyt nok til å holde sammen med han.

Økonomi er ikke alt.

 

Skjerp deg.

 

Skrevet

herregud... du viste jo at han hadde gått konkurs før du ble sammen med fyren....og hadde gjeld.... du er bare ikke glad nok i han til og være der for han igjennom ild og vann... du er tydeligvis en dame som stikker med en gang det blir litt tungt... du skriver at du føler deg som en dritt for og tenke slik... men vet du, det er du også jente! ivertfall i mine øyne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...