Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #52 Skrevet 11. juni 2008 phøøøøø.. du slenger konspirasjoner tjukka:-) Hi.
Laybik Skrevet 11. juni 2008 #53 Skrevet 11. juni 2008 Huff nei fysj og fy! Greit nok med folk som stjeler og voldtar, men HOMOFILE, nei de er de værste altså....!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #54 Skrevet 11. juni 2008 and I`m løøøøøøving it,,,, haha... konspirere, subtrahere, dividere,maltraktere,diskutere,diskriminere....
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #55 Skrevet 12. juni 2008 Jeg syns det er flott at homofile/lesbiske endelig kan få erklære sin kjærlighet til hverandre! Hvorfor skal ikke de få leve i et ekteskap, som oss andre normale, bare fordi de elsker en med samme kjønn? Husk at det er vi som foreldre som lærer barna våre hva som er akseptert og ikke. hvis vi ikke sier noe negativt om dette, vil de ikke reagere heller. Da vil ikke barna til homofile bli ertet heller.. Jeg syns ikke det er noen forskjell på samboerskap og ekteskap i forhold til å involvere barn. Hvis barnet allerede bor hos sin mor som er lesbisk, blir det noe annerledes om moren er gift med en dame? Syns ikke dette er noe hån, men heller en hylleste til kjærligheten!
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #56 Skrevet 12. juni 2008 Kremt. No såg eg at det var Yppert etter 2.innlegg frå HI. Han har en ....særegen skrivemåte, for ikkje å snakke om ordbruk. Det er ingen kristne eg kjenner som ordlegger seg slik. Fleirtalet her er altfor lettlurte. Men det er jo derfor det er gøy å vere her
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #57 Skrevet 12. juni 2008 hehe.. og når skal du lære å gjøre ære på nicket diitt?? Hi.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #58 Skrevet 12. juni 2008 Som kristen er det rart hvor fort du slenger ut av deg ordet tøyte.. Er man tøyte bare fordi man ikke er trangsynt? Syns du er vavittig stygg i språket, og ikke minst i bruken av metaforer her ang de homofile.. Syns det er så festelig at "man skal ikke dømme andre" kommer fra dere, når dere er de første til å dømme.. Tror HI at det eneste homofile gjør er å ha sex?? Vil vel driste meg til å påstå at homofile er like som oss heterofile, BORTSETT fra at de gir sin kjærlighet til en av samme kjønn.. Biblen er en livsveiledneing skrevet for over 2000 år siden, er det ikke på tide å "oppdatere" den litt, mye har forandret seg siden den gang. Jeg er kristen selv, men har et avslappet forhold til min tro. Jeg konsentrerer meg om å være et godt menneske og oppdra barna til å bli snille og gode, så får dere andre konsentrere dere om dere selv. Det virker som mange kristne er så opphengt i at Gud skapte mann og kvinne, men har dere glemt at Gud også ga mennesker fri vilje?
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #59 Skrevet 12. juni 2008 Eg slites mellom trangen til å vise kor flink eg er, og lysten til å sjå folk drite seg ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå