Gå til innhold

noen her med ikm uke 27? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei! jeg vil å være med!! :)

Har ikm den 4 juli. Har vært prøver siden desember 07, så det begyner å ta sin tid dette her. Har prøvd å få typen til åskjekke seg bare for å VITE men han bare utsetter det å ringe til legen. Men jeg kan jo ikke gjøre det for han heller. Hmmm...

jaja. Håper spiren sitter snart, er lei av å vente. Vente på mens, så el og så vente på at mens forhåpentligvis ikke kommer. osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er så spennende dette her:) håper alle får positive tester:)

Skrevet

det håper virkelig jeg også :o)

Skrevet

jeg har 29 dagers syklus.og jeg har prøvd et år før jeg fikk pergo i april.ble gravid,men mista.så håper på denne pp.XXXXXXXXXXXXX

Skrevet

Ja nå nærmer det vel seg EL for mange her. Dere for fortelle hvordan det går. Selv tar jeg e vitamin, jern og folat. Og drikker grapefruktjuice. Ellers holder jeg på som vanlig. har ikke fått EL enda. Tok akkurat en test. kanskje i morgen.

Skrevet

Jeg har 3 juli ca, egentlig 5 juli, men denne gangen kom TR 3 dager før så vi får se.

Jeg skal ha sex annenhver dag fra i dag og til noen dager etter EL.

Så vi får håpe det blir en spire som klamrer seg fast, hehe

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Vet dere at det er lenge til uke 27? Jeg vet det...føler det er land og strand til... I tilegg har jeg værsting smerter i magen nå...halveis i syklusen... TANTA kommer vel mye tidligere enn beregnet da...Knurr!

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Ja da var vi 1 time nærmere IKM,...

Skrevet

ja det er kjempe lenge til uke 27:( går sååååå seint!!!

Skrevet

går aaaaaaaaalllllllllllttttttt for seint :-(

Skrevet

Jepp, IKM her også den uka, litt usikker på dato, men 1-3 tror jeg kan stemme. Var 29 dager forrige syklus, og 30 dager gangen før der... Men begge de syklusene kjente jeg nok el, noe jeg ikke gjør enda denne syklusen... Er til å bli gal av dette her.... Vi er i 1pp, bestemte oss i går for alvor, og hoppet i høyet ;)

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Å så spennende!! Vi er også i 1.pp. Spennende!!!

Ja timene, dagene, ukene går så seint. Tror neste pp blir lettere. Da er man mer pessimist tror jeg. Vil jeg bli i allefall.

Men lov å håpe enda i denne pp da:)

Skrevet

IKM lørdag 5. juli.

Veldig lite erfaring med el, kjennes ut som jeg har el-symptomer hele tiden. Er det ca. 14 dager etter siste mens?

Skrevet

IKM 1.juli Er 1. pp på oss. Spennende tider!

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Jeg tror vi greier det denne pp! (optimist..hehe)

Skrevet

Ikm 5 juli her. Har vært prøvere siden nyttår 2007. Så har holdt på en stund. Har alikevel hoppet over en periode pga at termin ville krasjet med en reise som er kjøpt og betalt av en annen. Og som denne personen har gledet seg til i flere år. Så vi hadde ikke samvittighet til å "ødelegge" det.. Selv om det var vanskelig å la være;)

Har El rundt dette tidspunktet eller til helgen. Så håper at den sitter denne gangen...

Skrevet

mente juni.. hodet var visst på en helt annen plass:P

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Spennende!! Icerus, den sitter helt sikkert denne gangen! Jeg skal i allefall krysse fingrene for meg:)

Skrevet

Jaaa! Skal teste engang i uke 27, men pga har veldig uregelmessige sykluser vet jeg ikke akkurat når. Får se hvor lenge jeg klarer å vente... Er i 2pp.

Skrevet

så spennende dere:) som skrevet over ikm 30 juni..

noen som har symptomer da? dere som har hatt el...

eg tror eg har noen, men tør ikkje håpe på noe.. kan jo hende det bare er hodet mitt så tuller med meg.. hmm

Skrevet

Hei! Jeg har også ikm 1 juli..=) Begynte med folat litt før el.. Har ikke visst om det før, hehe..=) Er i 7pp..

Lykke til alle sammen! *krysser fingrene*

Skrevet

Jo takk for det Tina-Mari

REgner med at El er over for denne gang. Har hatt hodepine i noen dager nå, samt litt merkelig mage(løs). Og siden fredag har jeg verket hatt stikninger mellom hoftebeinet og skambeinet. Men det kan jo bare være el smerter.. Selv om jeg ikke har oppdaget dette tidligere. Samt at jeg i går og i dag har vært kvalm.. Håper at det ikke er noen omgangsyke som går eller noe. Typisk at jeg skal få det i stedet for å være gravid ;)

Uansett. Blir spennede fremover nå. Krysser fingrene for dere andre ::):):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...