*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 jeg har den 5 juli. Har du lange sykluser eller? jeg har ca 35dager. Litt opp å nedd :-(
påtjukken Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 eg tror eg har 1.juli... (usikker på syklusen pga p-sprøyta:( )
09-nurk? Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Jepp, jeg har ikm mandag 30. juni. Tror jeg ;-) Forrige syklus var plutselig kun 26 dager mot tidligere 28, men satser på at det er 28 dager denne gang. Krysser fingrene for oss alle!
Nanamor Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har også... ca 4juli tenker jeg... Lykke til alle sammen )
påtjukken Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 ja lykke til dere... håper det klaffer snart for oss alle:)
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2008 lykke til alle sammen :-) tvi tvi )
Nanamor Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Hvor lenge har dere vært prøvere jenter? Jeg er selv i 3pp og ikke prøvd så lenge men jeg er skikkelig utålmodig... verpesyk til tusen!! )
påtjukken Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 eg er i 1 pp og allerede veldig utålmodig.. me forberedt på at det kan ta tid siden det gjorde det sist.. verpesyk til tusen her og ja.. hehe...
Nanamor Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 Ja jeg er jo blitt helt tullete i hodet av dette her.. tenker stort sett ikke på noe annet.. hehe... men har klart å senke forventningene mine litt da...og regner med det kan ta tid ja...
påtjukken Skrevet 11. juni 2008 #12 Skrevet 11. juni 2008 ja vet... tankene svever jo en helt annen plass enn dei burde.. går å smiler fra øyra til øyra heile tida.. hehe.. folk ser sikkert rart på meg, men men.. dei finner nok ut korfor eg smilte nåe eg endelig er gravid:) (og 3 mnd på vei-hemmelig før det) hehe
Nanamor Skrevet 11. juni 2008 #13 Skrevet 11. juni 2008 Ja sant.. har så lyst å prate om det hele tiden.. men ingen som vet at vi prøver, har tenkt å holde det hemmelig til hvertfall jeg er 12 uker på vei... Skal prøve hvertfall.. hehe.. veldig godt mulig jeg må fortelle til noen!! ;P Da er det uansett godt å ha dere her inne. )
påtjukken Skrevet 11. juni 2008 #14 Skrevet 11. juni 2008 ja nermeste familien får nok vite det før eg er 12 uker på vei, men resten må nok vente:) søster mi og ei venninne er også prøvere så eg har jo dei å snakke med enda, men veldig godt å ha denne siden her så kan eg skrive om alle mine tanker og følelser rundt dette uten at alle eg kjenner vet det.. hehe
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 11. juni 2008 Har prøvd ca ett halv år. Noen mnd blir det bare tull å andre mnd prøver vi som bare det :-) Alle venninnene mine rundt meg har enten fått baby,eller så skal de få. Urettferdig. Men tiden kommer nok til oss også snart ) må bare ta tiden til hjelp( lettere sagt en gjort) (har forresten skifta nick fra ønskerbabylykke :-) til ønskerbabylykke 09 :-) ) klem klem
Gjest Tina-Mari Skrevet 11. juni 2008 #16 Skrevet 11. juni 2008 Å jeg er så trøtt i dag...sukk... Jeg har IKM onsdagen i uke 27, er for trøtt til å gå å sjekke hvilken dato det er... Vi har gjester den uka... Tenk om jeg sprekker...enten det går den ene eller andre veien... Noen som vet hvor lenge det skal gå før den sitter skikkelig liksom? Hvorfor 12 uker på vei...holde det hemmelig osv??
påtjukken Skrevet 11. juni 2008 #17 Skrevet 11. juni 2008 fram til 12 uke er den usikkre perioden i sv.skapet. der det er stor sjangs for sa.. derfor holder eg det heller hemmelig enn å måtte sei til alle at eg mista det.. gjor det sist og, da fikk nermeste familien vite det, og noen av dei nermeste vennene våre, men forloveden min var ikkje så flink å holde det hemmelig da, han sa det jo til alle... hehe.. men han var nok bare veldig stolt.. å det var jo kjekt å se:)
Lillemus&mamma'n Skrevet 11. juni 2008 #18 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har 4. juli. Dette er 4. pp, og nå begynner jeg å bli utålmodig...
gullfisken * gravide* :) Skrevet 11. juni 2008 #19 Skrevet 11. juni 2008 eg har ikm den 3 juli... 4 pp her. sukk.. virke som en eeeeeeeevighet!!!
Gjest Tina-Mari Skrevet 11. juni 2008 #20 Skrevet 11. juni 2008 Dette er sykt.... Her går i å venter på eggløsning...Så venter vi på at mensen ikke skal komme... Så for at testen skal vise positivt... Så for å få time hos legen for å bekrefte utallige tester du allerede har tatt hjemme.. Så skal vi vente 12 uker minst før vi deler det med verden!??! Skulle ønske jeg var mann! Dems største problem er mårrabrød og fortidlig utløsning!
Lala & Po Skrevet 12. juni 2008 #21 Skrevet 12. juni 2008 Hei hei, IKM ca 3 juni (litt ustabil syklus...). Vi er i 2 pp. Har et barn på litt over 2 år fra før. Håper ikke det tar veldig lang tid med nr 2 Lykke til jenter
påtjukken Skrevet 12. juni 2008 #23 Skrevet 12. juni 2008 hehehe.. må le ltt av det der... ja ikkje store problemet det der:) ja me kvinnfolk har jo ALT.. hehe... må jo ikkje vente 12 uker før du forteller det til alle.. vet ikkje om eg klarer det denne gangen, men skal prøve så godt eg kan:) mennene har kanskje ikkje så mange problemer å tenke på, men dei går og glipp av det å gå gravid og bli kjent med bebien inni magen.. dei må jo vente til den kommer ut, og dei går glipp av den kosen med å amme.. hehe... men på en annen side, er vel ikkje alltid like lett å vokne med ett mårrabrød.. hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå