Gå til innhold

dere som venter gutt..hva skal prinsen hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg får det som jeg vil, (og det ser det ut som at jeg gjør...) blir det Sebastian!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får jeg bestemme blir det et av disse:

Tobias, Leon, Noah, Nathaniel, Patrick, Elias eller Lionel!:)

Men umulig å si hva det kommer til å bli ennå ja, skifter mening hver eneste dag nesten:p hehe:D

Skrevet

Noe med Kian. Trenger et mellomnavn. Er vanskelig det her med navn :-)

Skrevet

Vet ikke om vi får gutt eller jente, men magefølelsen sier meg at det er gutt. Men vi har ikke kommet på ett navn engang som er aktuelt. Har en gutt fra før som heter Dennis og trenger et navn som passer til det...... men vi står helt fast. Kan noen være snille og komme med forslag????

Skrevet

lillegutten vår skal mest sannsynlig hete andreas, etter sin tippoldefar (min oldefar), oldefar (fars bestefar) og bestefar (fars far)

men vi vil ikke kalle gutten dette før han er født, og heller ikke bestemme oss helt for det. for tenkt om han ikke er en andreas når han blir født? fram til han blir født heter han bare lillegutt :)

Skrevet

Vi har en Vetle fra før, så nestemann blir en Brage:)

Skrevet

Vi har Johannes som favoritt hvis det blir gutt:)

Skrevet

Jeg har tenkt litt på Ailo eller Dennis... Vet ikke helt.. er like vanskelig uansett hva det blir..

Skrevet

Ser ut som vi får gutt og han skal hete Lucas....

Skrevet

hmm...om det blir en gutt så blir det enten

Amund

Alvin

Konrad

eller en kombinasjon...

Skrevet

John Adrian:-)

Skrevet

vi liker Tobias og Sebastian..men ser vi ikke er alene om det..:)

Skrevet

Her blir det nok en Tobias, theodor, eller Max:) Om det viser seg å være en gutt der inne:)

Gjest elissa2
Skrevet

har en gutt som heter william, og en liten gutt som heter daniel, nr 3 skal hete lukas:)

Skrevet

Vi har Joakim fra før og har ingen aning om hva neste skal hete. Enten det blir gutt eller jente. Vi syntes det er kjempe vanskelig. Syntes det sist også. Må nok ut og få kjøpt en navne bok..

Skrevet

Så nydelig navn du har på gutten din "Joakims mamma+ spiren i mage". Vi venter en liten guttepjokk i oktober og han skal mest sannsynlig hete Joachim (etter storesøsters ønske og forslag) :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...