lillemy83 Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 jeg venter gutt i november og vi har tenkt på navnet.. Tobias.
bezzy Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Lille prinsen vår har allerede fått noken vi tenker på, Noah, Jonas, Elias eller Henry:)
Rascal_4.11<3 Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Har korta ned listen til: Samuel Leon Nicolai Benjamin William Wilhelm Isak Men blir vel mest sannsynligvis Samuel Christoffer.. Skal bare bruke Samuel da Christoffer er oppkalling på sambo side etter bestefaren som også hadde det som mellomnavn Men er mange hormonelle mnd igjen så får se hva det blir, guttenavn er så vanskelig... :S
Puppesnuppa Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Vi har en prins William fra før, neste skal hete prins Alexander
Kaisa_9513 Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Min første gutt heter Tobias, elsker det navnet. Var vanskeligere med nr 2. Da ble det Patrik. Nå med nr 3 virker det helt umulig..vet ikke om det er gutt eller jente enda, men vanskelig ja.....
britto87 Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 Emil her og! ;D Morsomt!! Først sto det mellom Trym og Nikolai, men det likte ikke sambo helt.. Men vi vet ikke kjønnet da, men jentenavnet har vært bestemt lenge, THEA! Emil <3 Thea
Mrs. Bouquet Skrevet 11. juni 2008 #13 Skrevet 11. juni 2008 Vi vet ikke kjønn, såg det ikke på UL, men skal på 3D og håper den vil vise seg da. Guttenavn er så utrolig vanskelig, det er liksom ingen guttenavn som er gode nok for vårt barn så vi har bare en lang nei-liste, og en tom ja-liste. Slik var det sist også, og da slapp vi problemet for da ble det jente.
En til kansje?!? Skrevet 11. juni 2008 #14 Skrevet 11. juni 2008 Han skal hete Jesper, på papiret Jesper Toralv, men det er kun fordi vi fører et familie navn videre.
GuttemammaTilTo Skrevet 11. juni 2008 #15 Skrevet 11. juni 2008 Her skal prinsen våres hete Levi:-) Levi Fernando
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 11. juni 2008 #17 Skrevet 11. juni 2008 hm, vi velger å ikke "låse" oss fast til et navn før lille gutten vår er født - men de som er i hodet nå er bla. Tobias, Sander, Oliver, Leon, Noah, Jonathan, Sebastian osv Jeg syntes det er helt utrolig mange fine guttenavn jeg!! Vanskelig når det er så mange fine. Han skal jo hete det for alltid liksom Så vi skal lage oss hver sin liste med for/mot hvert navn når tiden er inne og gradvis korte ned til det riktige navnet Så får vi se hva vi ender opp på...
<3 mine søte små<3 Skrevet 11. juni 2008 #18 Skrevet 11. juni 2008 Vi har tenkt å oppkalle... Paul etter min sambo og hans far.. og kansje Magne .etter min far eller Martin etter min oldefar.. men ingenting er sikkert.. Vi tenkte å vente til vi får sett ungen...
ariel 78 Skrevet 12. juni 2008 #19 Skrevet 12. juni 2008 Hadde bestemt navnet før jeg ble gravid.Han skal hete Benjamin:)Hadde det vært jente hadde jeg ikke hatt peiling.Var bare guttenavnet som var klart:)
saga1 Skrevet 12. juni 2008 #21 Skrevet 12. juni 2008 Jeg venter gutt i oktober, han skal hete Christian. Vi hadde både jente og gutte navn klart før vi i det hele var gravide.. Men vi har også et 12 år langt ekteskap bak oss, så timene har blitt mange til forskjellige diskusjoner..
Mage igjen Skrevet 12. juni 2008 #22 Skrevet 12. juni 2008 Mest sansynlig Mikkel. Andre på listen er Viktor, Gustav, Truls, Herman, Kristian, William..... Synes det er så mange fine guttenavn jeg.... mye værre med jentenavn.... Er visst litt omvendt enn andre her inne jeg... ) Var bare ett akutelt navn da vi fikk datteren vår, gikk igjennom navnbøker om og om igjen, men fant bare "nei-navn"....
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 12. juni 2008 #23 Skrevet 12. juni 2008 Vi har bare kommet frem til et alternativ enn så lenge, og det er Kristoffer. Så det er ingenting som tilsier at det blir det han SKAL hete. Må jo se an hvem som kommer ut også. Må nok vrenge hjerna å komme frem til flere alternativ ja=)
*gullungen med okt spire* Skrevet 12. juni 2008 #24 Skrevet 12. juni 2008 Einar skal gutten min hete etter min pappa,men viss det kjem en jente så skal hun hete Lena
Lillemarit Skrevet 12. juni 2008 #25 Skrevet 12. juni 2008 Vi er overbevist om at det er gutt denne ganger også og da blir det Emil. Jeg ville helst ha Emìl med lang i, men det ble ikke godtatt så da blir det Emil. Har Ola fra før. Må stå litt i stil til hverandre synes jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå