Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja skummelt å begynne å kjenne etter symptomer.. har vondt ibekkenet som eg fekk forrige gang då eg var i 10 veke...:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok en test i dag. QR. Tok laaang tid før kontroll streken kom.. og ingen antydning til test-strek. Så enten er den negativ eller ugyldig... Får se om jeg får TR i neste uke eller ikke...

Skrevet

tok en i dag eg og.... en CB... teststreken e prikkete og den var der allerede FØR eg tok testen... var lysegrå... og blei lyseblå! Kontrollstreken e halv... så mulig testen ikkje funka som den skal... men den var iallefall negativ! Så får vente og sjå om TR kjem innen tirsdag eller ikkje..

Skrevet

Har ikke test jeg. Like greitt. Er utålmodig. Skal vente til onsdag med å kjøpe. Da håper jeg at ikke blir for stor fristelse å teste før. Livmora mi er hoven. :) Kjente det i går kveld. ;) ;) Håper det blir bra. :)

Skrevet

Har vært kvalm, trøtt og skjelven i et par dager nå. Og idag har jeg en anelse rosa/brunt nedentil. Det skjer aldri før TR, så må jo innrømme at jeg lurer litt da.:) Puppene er litt ømme, men det er vanlig før TR. Er veldig spent nå, men skal ikke teste før etter IKM. Jo flyr på do mer enn vanlig også.

Skrevet

Ja, da var det litt blod på papiret i dag da......:-S.....når er det egentlig en slik festeblødning skal komme? er det ikke litt sent..?jeg har ikm på torsdag.

Skrevet

fikk en rød-brun-aktig utflod i dag.. trur det er ett tegn på mensen, men har ikke hatt det før. og skal ikke ha mensen før den 19.. så er litt forvirret.. vet noen hva det kan være? ikke rent blod.. enda i hvert fall..

Skrevet

IKM tirsdag 17/6. Litt øm i puppene, det er det.

Skrevet

Jeg var sikker på at jeg ikke var gravid denne pp´n, men nå begynner jeg å lure. I går hadde jeg utflod som så akkurat ut som EL slim, selv om jeg vet at jeg har hatt EL. I tillegg har jeg halsbrann. Og noen dager før mensen pleier jeg alltid å ha skikkelig pms-pupper, som er såå vonde på sidene. Nå har jeg ikke tegn til pms-pupper en gang. De er bare litt "spente". Hvis ikke TR har kommet til onsdag, så skal jeg svi av en CB digital, håper det står "Gravid" på den;)

Skrevet

Har aldri kjent makan til ømme pupper! Orker ikke ligge på magen pga dem, og kjennes nesten som det sprenger der inne!

Har IKM fredag, venter noen dager før jeg begynner å teste!

Spennende!

Skrevet

Jeg har mistet all tro på at det gikk bra denne perioden. Så jeg regner med at jeg må vente en prøveperiode før vi reiser ned til Danmark igjen. Kjedelig men sant. TR har ikke kommet, den skal ikke komme før på tirsdag, men jeg er helt sikker på at den kommer.

Skrevet

jaja - mine syptomer var ihvertfall ikke en liten spire:-( TR kom i dag - 3 dager før tiden. Men det er bare første PP så det skal vel godt gjøres å få det til å klaffe på første forsøk. Men må innrømme at jeg ble skuffet....

Skrevet

Ja ja gullet0305, da har vi i hverftall samme "symptomet":-( Tr kom for ti minutter siden. Gjett om jeg er skuffet. Hadde håpet så den satt nå, selv om også det er våres første virkelige pp. Begynte egentlig 1.mai, men en eviglang tr (24 dager) gjorde det ikke så lett å starte da. Nå håper jeg bare at jeg blør mine vanlige 5-6 dager, så er det på an igjen.

Lykke til til alle dere andre

Skrevet

Huff her var det mye frafall i dag....og uke 25 er ikke startet enda...

dytter litt på denne....

Skrevet

jeg håper jeg inderlig er gravid nå, jeg har skikkelig følelse av det vertfall... i helga har jeg hatt stikkinger i magen, er vel symptom det vel. jeg har i en periode vert masse trett, men i helga har jeg vert helt ubeskrivelig trett. har masse mensvondt, det husker jeg hat jeg hadde da jeg ble gravid me jenta mi også. jeg er kvalm, super kvalm. ømme pupper, men er ikke sikker på om de er mer ømme enn ved pms. jeg har gått mye på do å tisset i helga, men alt kan jo bare ver tilfeldig også...

Skrevet

Ja, da var det over i neste pp, da. TR kom som vanlig i dag.

Egentlig er jeg litt glad for det, for dette blir første TR etter pilleslutt. Så da har jeg ett håp om at syklusene kanskje kommer i normalen med en gang.

Og dette er jo bare 1. pp, så føler jeg har god tid enda. (Tviler på at jeg tenker det om noen måneder... :P)

Lykke til dere andre, håper det er noen som har lykken med seg! :)

Skrevet

Da er det 4 dager til ikm for min del....testa med eltest, men den var negativ...har hørt at de blir positiv hvis man er gravid og dette tidligere enn graviditetstester...men jeg trøster meg med at det er ikke alltid ellers ville jo alle brukt el tester og ikke graviditetstester som er dyrere.

Så jeg har enda et tynt håp..:-)

Skrevet

Testet negativt på graviditetstesten på morgen i dag. IKM er ikke før i morgen så jeg får se hva som skjer da. Føler at TR kommer rett rundt hjørnet. Så jeg har et bitte lite håp igjen selv om jeg tror at jeg må vente litt til.

Skrevet

dytter denne tilbake til 1 side...

jeg vil jeg må klart å blitt gravid denne mnd... ei spå dame følte ikke at jeg hadde klart det.... men hun samme spådde meg i mars der hun fikk opp at jeg ville bli gravid i juni så jeg tar det ikke så høytidilig... jeg har jo så lyst å ver gravid nå

Skrevet

Fremdeles ingen TR. Så her er det bare å vente og vente. Har bestemt meg for at jeg ikke skal teste noe mer. Bare vente på TR. Kommer den ikke innen helgen så får jeg ta en test.

Skrevet

Svært mange som har fått negativ test eller tr da. Så på resultatlisten nettopp.. :( Håper det kommer til flere på den positive siden.

Scoobydo, har du fått tr? Så kjedelig isåfall. Hadd håpt at denne mnd skulle det klaffe. :( Nedtur. :(

Skrevet

Klarer nesten ikke å vente helt til helgen for å teste, men har lovt meg selv og samboer at det ikke skal skje før da. Er vel like greit å vente og se om TR kommer først. Har veldige mens-smerter og, vel, ikke så ømme pupper lengere, men tunge. Er kvalm flere ganger om dagen, men kanskje jeg er syk. Hjelper faktisk å spise når jeg er kvalm. Har blitt veldig usikker på om det klaffet denne mnd, men er klar til å prøve igjen.

Skrevet

jeg tror ikke det ar klaffet her likevel... testa i dag, 100%negativ.... MEN jeg venta jo el fredagen, men fikk det ikke før søndag mandag, tempet ikke mandag men hadde vertfall steget tirsdag. så det er vel kanskje for tidlig å se noe på en test... skjønner ikke denne stikkingen i magen da men.... jeg vet ikke om jeg tror jeg er gravid heller.... uff og jeg som var så sikker tidligere... får vel prøve igjen da.. så deppa

Skrevet

IKM lørdag men ikke så mye symptomer. Spottet litt i dag tidlig, så trodde kanskje TR kom noen dager for tidlig, men komme ikke mer enn det. Har også vondt i magen, men ikke så veldig mensmurringer -mer vondt i hele magen og veldig oppblåst. I tillegg vondt i korsryggen og oppover. Noen andre som har det slik?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...