akicha Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Da er vel symptomjakten i gang for fullt? Hvertfall hos meg! Jeg er veldig delt. Plutselig så bestemmer jeg meg for å tenke på noe annet, sletter BIM fra "snarveier" og lover meg selv å ikke gå inn her på lenge, og neste øyeblikk så knar jeg puppene for å sjekke om de ikke er en liten ANELSE øm... Men den gang ei. Har er det null symptomer. Litt murringer, men det er vanlig for meg på denne tida. Og litt lysebrun farge i utfloden, det er også noe jeg gjerne har på denne tida i syklusen... Så, hvordan står det til med dere andre uke 25'ere?
snuppa ønsker seg en til Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Hei, hei. Jeg har masse mensmurringer, og stikninger i puppene, men jeg er helt sikker på at det skyldes spenningen. Har absolutt ingen tro på at jeg kan være gravid. Har allerede begynt planleggingen av neste runde. Synes bare tiden frem til neste eggløsning er VELDIG laaaang!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har veeeeldig liten tro på at jeg er gravid denne pp´n, gleder meg masse til neste pp allerede. Men jeg har fått en del kviser, pluss stikkinger i puppene da, så begynner jo å håpe litt. Men er 99% sikker på at jeg ikke er gravid;)
love ya kidd...=) Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 hei hei... jeg har ikm på torsdag.. men tror egentlig ikke at jeg er gravid jeg heller.. men det er jo lov å håpe... jeg har litt stikkinger nederst i magen og kansje ørlite metallsmak i munnen... ( hvis ikke det bare er innbilninger da...=) hihi... blir spennende å se.. begynner å bli lei ventinga for det om jeg ikke har vært prøver så lenge... men men.. det kommer når det kommer...=) masse lykke til til dere alle som har ikm uke 25=) vi seiler alle i samme båt...=) hihihihihih..=)
bomsa Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Sitter og kjenner etter i eningen jeg og...kanskje det var et stikk der, og litt ømhet her.....men jeg har ikke ikm før torsdag i uke 25 så da er jo ikke egget festet engang..huff, disse ønsketenkningene..:-)
Izzy74 Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Sitter også her å føler på alt, men ikke vet jeg hva jeg føler etter. Jeg har også IKM torsdag i uke 25, så prøver å ikke tenke på det (noe jeg ikke klarer) Krysser fingrer for alle sammen.
Randis Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Har ikm torsdag jeg og. Er kvalm, sensitiv til lukt og idag har jeg blødd neseblod. Håper, håper jeg da. Er lovende denne pp.
scoobydo Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 kjenner etter her også er skikkelig koma kåre... litt ømme pupper og litt stikkinger/murringer i magen og litt småkvalm innimellom MEN det er utrulig ka man kan klare å innbille seg! Er 8 dager siden EL så egget skal vel ha festet seg om man sku ha blitt gravid...
gullet0305+09 Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Heisann!! Jeg hadde egentlig planer om å prøve å ikke kjenne etter på symptomer, men er helt håpløs... hehe. Og jeg har mens murringer, ømme pupper, tisser ofte, trøtt, sulten ofte - og uggen om jeg ikke får mat med en gang. Sånn har det vært de siste 5 dagene. i tillegg til ett tordenvær av humør. Stakkars mannen og lillegutt:-) Jeg er jo så spent!!! Og synes det er uendelig lenge til tirsdag når jeg mest trolig kan teste. Men jeg pleier å ha mens murringer fra eggløsning og frem til mensen, så det er egentlig vanlig:-) Det er første pp så det blir spennende å se om det er en liten spire på vei:-)
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har IKM tirsdag i uke 25 og her er symptomene faktisk manglende symptomer. Har ikke ømme pupper og kviseutbrudd som jeg bruker å ha på denne tiden i syklusen. Men jeg planlegger også neste pp og da er jeg nygift til EL, kanskje det hjelper:-D
mami78 Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er sliten og trøtt, men kanskje forkjølet...Har IKM på torsdag i uke 25...eller det vil si jeg hadde SA den 22.5.Noen som har erfaring når man har EL etter SA?Hadde SA veldig tidlig så vi prøver med en gang...
¤A-09¤ Skrevet 11. juni 2008 #12 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er trøtt og tung i kroppen, har litt ømme pupper, ekstremt oppblåst. Hadde EL veldig tidlig, så regner med at det er MULIG å kjenne symptomer nå. IKM fredag. Er litt pessimist eller realist (som sambo sier), og regner ikke med at det har klaffet denne mnd. Tenkte jeg skulle teste på mandag.
¤A-09¤ Skrevet 11. juni 2008 #13 Skrevet 11. juni 2008 glemte å nevne at jeg er sulten som aldri før;-)
Gjest leelu25 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 11. juni 2008 #14 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har murringer- som kan være ganske vonde, slik som de var sist jeg var gravid. Normalt murrer det bare dagen før mens. Ska ha mensen neste onsdag. Er i utgangspunktet ikke prøver enda, mannen hopper av, men jeg kjenner endel som har blitt gravid på den måte, og ja det er hans valg og ja han vet jeg har slutta på pilla Bare så ingen tror jeg narrer gubben min!! planen er å bli prøvere i høst
maleen Skrevet 11. juni 2008 #15 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har IKM til tirsdag. Har hatt mensmurringer ganske lenge. Har hatt blødninger i 4 dager det kan være 1 av 2: 1: Festningsblødninger. Denne mnd har jeg faktisk lagt gullegget og fått riktig donor. 2: Kroppen jobber med å frastøte seg noe den ikke ønsker seg. Psykisk så er det rent helvete, Jeg tror jeg er gravid og så tror jeg at jeg ikke er det. Går opp og ned. Når kan jeg egentlig begynne å teste meg.. Er fryktelig lei av.
Izzy74 Skrevet 12. juni 2008 #16 Skrevet 12. juni 2008 Jeg vet ikke om jeg har kjent noe, men igår stakk det veldig i magen. Det med ømme pupper har jeg bestandig før mens, men nå er de ikke så ømme. Kanskje det er et positivt tegn, at plagene jeg pleier å ha før mens ikke kommer. ;-)
Shauri Skrevet 12. juni 2008 #17 Skrevet 12. juni 2008 Ååå, jeg er så redd for at alle symptomene mine bare er innbilning siden jeg har så lyst å bli gravid Har i en uke vært kvalm og hatt murringer i magen som kommer og går. Noen dager har jeg hatt vondt i nedre del av ryggen også, vet ikke om det har noe å si. Og på tirsdag var jeg sykt trøtt. Nei ikke lett å si med sikkerhet synes jeg. SKulle av og til ønske jeg hadde et sånn fancy toalett som bare skrek ut "Du er gravid!" Tror jeg vil kjøpe noen sånne billige strimmel-tester å teste i morgen eller lørdag. Har IKM på tirsdag hvis syklusen min er lik som når jeg gikk på pilla.
Ida86 Skrevet 12. juni 2008 #18 Skrevet 12. juni 2008 har IKM på tirsdag, forferdelig trøtt om dagen, vondt i korsryggen, og oppblåst i magen...
Kosteligste76 Skrevet 12. juni 2008 #19 Skrevet 12. juni 2008 Kan bare konstantere at i andre pp så har jeg enda sterkere innbilt svangerskapssymptomer enn i første pp... Tålmodighet er en dyd. Jadda. SKAL ikke teste før neste helg hvis tanta uteblir neste uke. Sikkert...
2prinsesserogbim Skrevet 12. juni 2008 #20 Skrevet 12. juni 2008 jeh har kraftig mensmurring og ømme pupper, men er vanlig på denne tida. men vet ikke helt om jeg pleier å ha så kraftig murring.. ellers er det at jeg i et par dager faktisk har trodd at det klaffet denne pp men det vil jo vise seg om en uke ca... jeg er også grådig sulten og vil ikke ha skive som sist, da jeg ble gravid med jenta mi. eneste jeg vil ha er burger på shell eller rekebaguett på YX=) kanskje et positivt tegn... håper håper... håper jeg klarer å få sambo opp å kjøpe mat til meg.. må ha bare må ha. jeg føler faktisk jeg er gravid, liker det ikke for jeg blir så innmari deppa om jeg ikke er
bomsa Skrevet 13. juni 2008 #22 Skrevet 13. juni 2008 Me too Randis meeee toooooo.... Også blødde eg litt neseblod her istad....Kan vel ikke mane frem det vel?
Randis Skrevet 13. juni 2008 #23 Skrevet 13. juni 2008 Sanna32 det høres lovende ut. Håper det klaffer nå.
Randis Skrevet 13. juni 2008 #24 Skrevet 13. juni 2008 Blødde neseblod igjen idag. Håper at det er et tegn på graviditet.
bomsa Skrevet 13. juni 2008 #25 Skrevet 13. juni 2008 Krysser fingre og tær..:-) Huff så skuffet jeg blir om jeg får mensen...må ise ned den hjernen min nå..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå