Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror dette er bare sprøyt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette er nok bare tull. Sjekk den forlovelses-historien. Ja,ja.. God underholdning da. :-)

Skrevet

ja ikke sant.... stakkar kan ikke ha det helt godt, når man fantaserer slik

Skrevet

Men har funnet navn til trillingene jeg da... kan jo ikke bli annet enn Chanelle, Donatella og Escada

Skrevet

Hehe.. :-) Nydelige navn! Passer perfekt, jo! :)

Skrevet

Guri malla, -så utrolig!! Gratulerer! Herlig med så mange friske barn på en gang, men gud bedre for en jobb du får, hehehe.. Jeg har 3 barn nå og de har jeg fått fordelt på over 12 år, så å få alle på en gang må jo være ganske overveldende. Men utrolig moro!!! :) I og med at disse er dine første så vet du jo forsåvist ikke om noe annet heller, så du blir jo hevet rett inn i det og blir naturlig drillet i det fra begynnelsen. Gratulerer igjen!! :)

Skrevet

Nå har jeg trodd på deg hele veien, så bare kødder du? vist du ventet mens den 29 april, så er du bare 6 uker på vei, så har du vært på 18 ukerskontrollen allerede, er noe som ikke stemmer her.

Skrevet

Etter å først ha lest denne, hvor det anbefales å lese forlovelseshistorien, gjorde jeg det.. og jeg må si jeg trekker tilbake gratulasjonene.. :( Utrolig dårlig humor, hovedinnlegger..

Skrevet

Ja om du bare finner på dette så er det utrolig dårlig og respektløst å gjøre det på ett sted som dette.... Vi er faktisk flere her som sliter med å få barn. Det er bare ikke noe man finner på for gøy!!!

Skrevet

Ja, viss man leser innlegget til HI litt nøye, skurrer det vel litt: 18-ukerssjekk? Er det ultralyd det menes? Jeg tror ingen lege kan klare å skille ut 3 ulike hjertelyder med doppler - og det er jo det det høres ut som om HI prøver å beskrive innledningsvis, før hun går over til å si at alle babyene var friske og vi fikk vite kjønnene - uten å ha nevnt ultralyd, hvordan det var å se tre foster på skjermen osv... Så det virker noget tullete, og i så fall veldig unødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...