Gjest Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Haha, var på 18-ukerssjekk i dag og fikk en stooor overaskelse. Plutselig sier legen: "Hmm... Her er det noe muffens med babyens hjerteslag". Jeg får jo helt panikk: "Hva? Er det noe gale? Si det!" "Ehm... Det er tre av dem." "Hæ? Har babyen min tre hjerteslag?" "Nei.. er... ehm... Det er tre babyer..." "TRILLINGER ... ?" "Ja, det er vel det en kaller det..." HERREGUD Jeg har ikke noe særlig stor mage, og har nesten ikke hatt noen gravidtetstegn. Babyene var alle friske og vi fikk vite kjønnene ! Det var helt utrolig... Er forsatt litt i sjokk. De fant ut av det skikkelig seint... Hehe
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 oyoyoy!!! har du barn fra før? gu så spennede. GRATULERE !!!!
svanemamma Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Oj, så spennende!!!! Gratulerer så mye med trippel lykke!!!!
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Haha, tuusen takk Ja, er kjempespennende!! Nei, dette er de første
E n d e l i g Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer! Skjønner at det var litt av en overraskelse, ja! Du er velkommen inn på Tvillingforeldreforeningens sider: tvillingforum.com - der er det flere som har fått tre, og mange tips å hente om sponsing, for eksempel. Du har ikke mange ukene igjen på jobb du nå... Dette blir nok litt annerledes enn mye dere hadde planlagt! Hva slags planer hadde dere for sommeren? Vi venter bare to, men måtte avbestille sydenturen, gitt... Lykke til!
Promp Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Herregud så morsomt!!! Kjempegøy, da har de mye glede av hverandre når de vokser opp!! Masse lykke til!!! PS! Er litt misunnelig på deg, du sier du nesten ikke har mage, også har du tre inni der... Her er det bare en, og magen vokser veeeldig!!! Men det er min nr 2, da:-)
Nina_J Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Er det kunstig befruktning, eller har dere fått til trillinger på naturens måte? Det er jo helt utrolig! Gratulerer!! Så morsomt!
Gjest Mammamoms Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 For en overraskelse!!! :-) Trillinger...!! Må bare gratulere deg så mye! :-) Du får nok stor mage etterhvert ja!
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 så spennende!! gratuleler:D hva slags kjønn er det?
saratussen Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer!!! er de av samme kjønn eller????
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #11 Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer, så spennende!!! Regner med de er blitt til på "vanlig vis", siden du ikke har hatt UL tidligere?
AO3 Skrevet 10. juni 2008 #12 Skrevet 10. juni 2008 OJOJOJ! Gratulerer! Det må ha vært litt av et sjokk, ja, jeg kan ikke engang prøve å sette meg inn i det!
loppelaura Skrevet 10. juni 2008 #13 Skrevet 10. juni 2008 Så fantastisk! Gratulerer! Lykke til videre i sv.skapet!
Mamsen87 :) Skrevet 10. juni 2008 #15 Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer så mye med tre friske babyer! Hvordan kjønn er det da?
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #16 Skrevet 10. juni 2008 Heisann Tuusen takk for mange gratulasjoner, setter pris på det Haha, ja er veeldig spennende. Ja, de er naturlig laget Skulle nesten ikke tro det, siden de ble unnfanget med prevensjon faktisk. Alle tre er jenter... Har alltid ønsket meg mange jenter! Hehe, ja legen sa at snart blir magen svæær. Hihi, gleder meg...
AO3 Skrevet 10. juni 2008 #17 Skrevet 10. juni 2008 Hehehe, jeg kjenner også til ei som ble gravid ved et uhell med trillinger! Tidenes sjokk... Gikk fint det, litt kluss ble det pga tidlig fødsel, men det gikk bra. Tre jenter, ja... blir spennende å se om noen og evt hvor mange som er enegget!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. juni 2008 #18 Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer så mye med trillinger i vente:) Det var utrolig å lese det du skrev. Ble helt rørt. Også tre jenter da på en gang. Trippel glede og lykke:) Lykke til videre, håper å se litt oppdateringer fra deg framover her. Ekstra spennende og følge en med tre i magen..
Nupsi Mcnugget Skrevet 10. juni 2008 #19 Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer masse med trillinger, spennende og skjønner det kom som ett sjokk. Lykke til med alt:)
mamarama og lille banan Skrevet 10. juni 2008 #20 Skrevet 10. juni 2008 ojojojo, så utrolig spennende, sjokkerende og fantastisk! det er ikke akkurat så ofte en venter trillinger på naturlig vis jeg har bare en huleboer i magen, og tenker det blir nok arbeid, men dere har virkelig en heftig tid med bleieskiftarbeid foran dere, hehe ønsker deg alle mulige lykkeønskninger videre!
Krusemynthe Skrevet 11. juni 2008 #22 Skrevet 11. juni 2008 WOW!!! Det er jo bare helt fantastisk!! Hva har familien deres sagt? Har de kommet over det prositive sjokket? Kan du være så snill og "flink" å jolde oss oppdatert på hvordan ting går utover i svangerskapet? Du skiller deg liksom "litt" ut fra oss andre. LYKKE TIL!!!
trillinger Skrevet 13. juni 2008 #23 Skrevet 13. juni 2008 Heisann! Så gøy og gratulerer :-) Jeg venter også trillinger og er nå i uke 22 (ser ut som om jeg er 8 mnd på vei, dvs: ganske så stor allerede). Vi skal ha to jenter og en gutt, og de klarer ennå ikke å se om jentene er en-eggede, men det spiller ingen rolle - vi gleder oss veldig uansett. Lykke til videre.
Mamma*til*3 Skrevet 13. juni 2008 #24 Skrevet 13. juni 2008 Heisann! Det var ikke dårlig med hele tre i slengen! Gratulerer så mye! Jeg er enegget tvilling selv, og vil bare gi et lite tips i forhold til barna... Bruk barnas navn når du omtaler dem, og ikke fellesnavn "trillingene". Og er de enegget er det desto viktigere å kle dem ulikt. Det er vanskelig nok for eneggede å danne sin egen identitet, og se at de er unike personer, hver enkelt av dem. Jeg har erfaring med det selv. Jeg oppdaget ikke hvem jeg var som person før på gymnaset, da vi valgte ulik retning og hun begynte på en annen skole. Det er godt (og nødvendig) å bli bekreftet som eget individ... Får helt hetta når jeg ser programmer på TV hvor eneggede tvillinger ikke kan klare seg uten hverandre, fullfører hverandres setninger og noen til og med bor sammen... Det kan ikke være sunt! (Min kampsak! Gjør dem til selvstendige individer fra første stund!) Lykke til! Håper du får mye støtte av venner og familie. Klem fra
MJ<3 Skrevet 15. juni 2008 #25 Skrevet 15. juni 2008 Merkelig at de kan finne det ut på ul så kjapt da? Du fikk jo vite at du var gravid for bare en mnd siden, du tok jo testen live her, jfr tråd http://www.barnimagen.com/forum/thread/137695473 Ikke meningen å være stygg altså men du er sikker på at du ikke tuller litt....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå