~\/ero~ Skrevet 10. juni 2008 #26 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har lyst på 3 eller 4. Har foreløpig bare en sønn(10mnd), så får se hvor mye arbeid det blir med fler. To blir det iallfall. Har hele tiden hatt lyst på to tette og to tette igjen noen år seinere. Sambo har forøvrig bare lyst på en, men har gått med på at lillegutt skal få ett søsken. Så får vi se hva han sier til flere etterhvert hvis jeg fortsatt vil ha fler da:p
mamma-til-4 Skrevet 10. juni 2008 #29 Skrevet 10. juni 2008 oktaviastar....må bare si det:du er vannvittig heldig som kan ha 8 barn:) Lurer på om du er henne som det var en repotasje om i foreldre og barn for noen år siden:) Tror ikke vi kommer lenger enn 4 altså:)Begynte for sent vi:)
Yo&La+spire Skrevet 10. juni 2008 #30 Skrevet 10. juni 2008 Minst 5;) Det er både eg og sambo enige om. Men eg vil også adoptere noen av de.
Sånn kan det gå Skrevet 10. juni 2008 #31 Skrevet 10. juni 2008 Vi var i F&B i januar 2004 var det vel. Reportasjen ble lagd mens jeg gikk med nr. 7 og kom i bladet en mnd ca etter at hun ble født. Men det har sikkert vært skrevet om flere med litt over snittet barn der så kan jo ha vært noen andre du så? I forhold til alder så fikk jeg selv 4 før og 4 etter 30. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå