Gå til innhold

Hvor mange barn vil dere ha....?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei nydelig snuppe nå på 4.5 måned. Jeg tror jeg vil ha tre barn... Før tenkte jeg to men nå vil jeg ha tre!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vertfall to.. Å kanskje en liten attpåklatt!!:)

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt 4 stk men når naturen ikke jobber med meg så får jeg ta til takke og glede meg over mitt spesiallagde barn:o)

Skrevet

Jeg ønsker meg 2, men det blir bare 1 - som jeg er uendelig takknemlig over å ha fått :)

Skrevet

Har foreløbig bare en gutt, men håper at vi skal få en eller to til med tiden..

Skrevet

Tre sånn rimelig tette og en attpåklatt. Altså fire tilsammen!

Skrevet

Jeg har tre, det holder. Føles nå heeeeelt ok ut...minsta er snart 14mnd..og det er heeeeeerlig å faktisk kunne ha litt fri av og til igjen.. 3 unger er helt perfekt for oss i hvertfall. Fint tall :-)

Å ja, de krever endel når de blir større også...så ha det i bakhodet...jeg flyr som et "piskaskinn" for å holde kontrollen til tider...vasker klær og rydder...rydder og atter RYDDER.....stua var nyvaska og fin i går kveld..nå er den bomba av leker igjen...sukk-....

Skrevet

Vi har 3 barn 10,8,og 2 år.Vil ha 2 til. :)

Skrevet

Kunne godt tenkt meg 4 men om ikke det skulle bli to på en gang neste gang så blir det med 3. Skal ta mitt andre ks med dette barnet og man får da ikke føde normalt lengre.

Og legene vil jo ikke at man skal ha mer en 3 ks.

men når jeg opprinnelig ikek trodde det skulle bli barn på meg i hele tatt og Kroppen ikke takler normal fødsel så er jeg overlykkelig for at jeg faktisk snart har 2 barn.

Er jo kjempe heldig

Skrevet

Hvertfall 2;)

Skrevet

jeg stemmer for 2, men sambo vil ha flere:) så vi får se...men det blir ikke med det første:)

vi skal kose oss med gutten vår lenge, før vi får en til:) sp nå han blir mer sdelvstendig kommer det forhåpentligvis en liten en:)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

4...har allerede 2 tette, og har lyst på 2 tette igjen (men ikke fullt sååå tette som de jeg har nå) en gang i framtida når jeg har møtt min sjelevenn.

Skrevet

Blir nok 2, men det er mest fordi jeg er enebarn og ønsker at datteren min skal ha noen andre når hun blir eldre en "bare" foreldrene sine. Det har jeg savnet veldig, siden faren min døde for tre år siden og mamma er muskelsyk.

Skrevet

Har en, ønsker en til.

Skrevet

Har en på snart 9 mnd, å skal nok ha en til om 3 år ca..

Skrevet

har 2, samboeren min mener at det er nok, mens jeg vil ha et barn til om noen år. Håper at jeg klarer å overtale han :)

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

har 2. Er veldi fornøyd med det men kanskje det blir 3.. men ikke før om 4 år kanskje..

Skrevet

Aner ikke, regner med jeg vet det når jeg har fått de jeg vil ha.

Så foreløpig sier jeg: flere.

Skrevet

jeg har 1 på 10 mnd, o får en til i oktober. vil IKKE ha flere da......

Skrevet

Har en gutt på 1.5 år..

Ø

Skrevet

Oj.. Fikk lagra før jeg var ferdig..

Ønsker en til om ikke så lenge..

Skrevet

Hadde altid tenkt med 2 barn og det har jeg nå, men er ikke noen umulighet for en tredjemann her i huset. Men vi får se hva tiden bringer.

Nå har jeg en jente på 3 år og en gutt på 5 uker,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...