nr-4-i-oktober Skrevet 10. juni 2008 #26 Skrevet 10. juni 2008 To Gjende kjeks-og cola zero. Ble småsulten, og så er det ikke lenge til mine kjære kommer hjem og det er middagstid..
Rorrimamma Skrevet 10. juni 2008 #28 Skrevet 10. juni 2008 dundersalt. spiste sjokoladekake og kaffe for en time siden planlegger kveldsmåltidet allerede - kanskje makaroni og ost? Namnam
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 10. juni 2008 #29 Skrevet 10. juni 2008 Nettopp fortært en diabetessjokolade og drikker nå funlight med blåbærsmak. Namnam. Den var god.
C@milla *EMIL* Skrevet 10. juni 2008 #30 Skrevet 10. juni 2008 Men den dia sjokoladen, er det ikke mye karbohydrater i den?? Fikk litt sjokk etter jeg hadde spist en..for kunne tylla i meg en hel pose popcorn, og vel så det med samme karboinnholdet... Forresten så har jeg akkurat spist ovnsstekt laks med mye grønnsaker og fullkornsris, med hollandaise til.. Sitter nå å nipper til en cappucino )
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 10. juni 2008 #31 Skrevet 10. juni 2008 Sylfersk brownie rett ut av formen! Posekake fra Toro, men den er skikkelig god
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 10. juni 2008 #32 Skrevet 10. juni 2008 Follo-jordbær i melk!!!!!! NAM - lenge siden jeg har spist noe så godt :-) (selv ikke sjokoladen tidligere idag slår dette)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå