Gå til innhold

Hva spiser du NÅ?


MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser hjemmebakt bolle med nugatti på...i glasset mitt har jeg pærebrus...For en sunn livstil!!!

Herregud, ar jeg tør fortelle d til noen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brødskive med hvitost og bringebærsyltetøy og melk... nam.

Skrevet

Pannekaker med blåbærsyltetøy og melk til :)

Skrevet

nam, pannekake...mulig det blir det til middag her hjemme i dag..takk fro tipset! :)

Skrevet

Har akkurat spist en grov tebriks med ost og skinke, og peanuttsmør med litt syltetøy og banan oppå :-)

Nå er det "dessert", sun maid rosiner med sjokolade trekk....

Skrevet

Potetbåter stekt i ovnen dyppet i ketchup:D

Skrevet

Godt å høre at det ikkje bare er meg som har verdens dårligste livstil for tiden :-)

Skrevet

Jeg står alene på jobben, så en banan ( ikke for moden) er godt mellom måltid så jeg ikke blir for sulten før nistepakke. Kjenner jeg blir fortere uvell om det går for lenge mellom måltidene. :-)

Skrevet

jeg har akkurat spist fitness frokostblanding med melk. nam nam! og så har jeg et glass appelsinjuice på bordet=)

Skrevet

En nektarin..

 

Skrevet

For 5 min siden, en nystekt bolle med masse smør, brunost og syltetøy... og et glass vann:-)

Skrevet

har spist, men drikker herlig kaffe latte jeg nettopp laget.

Skrevet

Havregrøt uten sukker.... fysj.... Jeg har svangerskapsdiabetes og finner ikke noe som er godt. Vil ha sukker NÅÅÅÅÅÅ!

Skrevet

grovtrekant m salat, tomat og skinke . Drikker vann!

 

Skrevet

har akkurat stappet i meg en is og drikket en halv liter med cola.

Skrevet

Karamellis fra Den Norske isbilen :-) De var tomme for Paradis is :;-(((

Skrevet

Ta på noe husholdningsaft uten sukker på grøten . Kjempegodt !

Skrevet

Oooops, neglene mine visstnok! Tenkte ikke over det før jeg så; hva spiser du NÅ? :) hehe.

 

Var de tomme for paradis is?! Den er jo så utrolig god!! Vi er tomme i fryseren, men skal handle inn mer når isbilen kommer. Håper de ikke er tom her også ;)

Gjest Mammamoms
Skrevet

Det siste var at jeg drakk et beger med Solrik. Jordbær og appelsin.

Skrevet

Rips med vaniljesaus. Det var fantastisk godt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...