MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Jeg spiser hjemmebakt bolle med nugatti på...i glasset mitt har jeg pærebrus...For en sunn livstil!!! Herregud, ar jeg tør fortelle d til noen....
AnonymeAnine Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Brødskive med hvitost og bringebærsyltetøy og melk... nam.
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2008 nam, pannekake...mulig det blir det til middag her hjemme i dag..takk fro tipset!
berta Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Har akkurat spist en grov tebriks med ost og skinke, og peanuttsmør med litt syltetøy og banan oppå :-) Nå er det "dessert", sun maid rosiner med sjokolade trekk....
Håperpåønskebaby Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Potetbåter stekt i ovnen dyppet i ketchup:D
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2008 Godt å høre at det ikkje bare er meg som har verdens dårligste livstil for tiden :-)
tingeling*74 Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Jeg står alene på jobben, så en banan ( ikke for moden) er godt mellom måltid så jeg ikke blir for sulten før nistepakke. Kjenner jeg blir fortere uvell om det går for lenge mellom måltidene. :-)
tingeling87 Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 jeg har akkurat spist fitness frokostblanding med melk. nam nam! og så har jeg et glass appelsinjuice på bordet=)
tjommis Skrevet 10. juni 2008 #11 Skrevet 10. juni 2008 For 5 min siden, en nystekt bolle med masse smør, brunost og syltetøy... og et glass vann:-)
nybakt mams Skrevet 10. juni 2008 #12 Skrevet 10. juni 2008 har spist, men drikker herlig kaffe latte jeg nettopp laget.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 10. juni 2008 #14 Skrevet 10. juni 2008 Havregrøt uten sukker.... fysj.... Jeg har svangerskapsdiabetes og finner ikke noe som er godt. Vil ha sukker NÅÅÅÅÅÅ!
Avokado Skrevet 10. juni 2008 #16 Skrevet 10. juni 2008 grovtrekant m salat, tomat og skinke . Drikker vann!
simba>>>3gutter Skrevet 10. juni 2008 #18 Skrevet 10. juni 2008 har akkurat stappet i meg en is og drikket en halv liter med cola.
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 10. juni 2008 #19 Skrevet 10. juni 2008 Karamellis fra Den Norske isbilen :-) De var tomme for Paradis is :;-(((
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 10. juni 2008 #20 Skrevet 10. juni 2008 Ta på noe husholdningsaft uten sukker på grøten . Kjempegodt !
Nina_J Skrevet 10. juni 2008 #21 Skrevet 10. juni 2008 Oooops, neglene mine visstnok! Tenkte ikke over det før jeg så; hva spiser du NÅ? hehe. Var de tomme for paradis is?! Den er jo så utrolig god!! Vi er tomme i fryseren, men skal handle inn mer når isbilen kommer. Håper de ikke er tom her også
Gjest Mammamoms Skrevet 10. juni 2008 #24 Skrevet 10. juni 2008 Det siste var at jeg drakk et beger med Solrik. Jordbær og appelsin.
ormeynglet Skrevet 10. juni 2008 #25 Skrevet 10. juni 2008 Rips med vaniljesaus. Det var fantastisk godt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå