Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #26 Skrevet 10. juni 2008 De tok røntgen av bekkenet dager etter forrige fødsel som endte i akutt KS, og da viste det seg at det var litt smalere enn normalt. Men det som var problemet var at det ikke var god nok fremgang i fødselen min sist, og at hun første jordmoren hadde tatt feil av hvor langt ned barnet var kommet. For det viste seg at han ikke var kommet nedi bekkenet i det hele tatt.
2hærligegutter Skrevet 10. juni 2008 #27 Skrevet 10. juni 2008 Jeg hadde ks med 1.mann, det planlagt, dvs han skulle egentlig tas 2 dager senere, lå i seteleie, men vannet gikk så det ble den dagen, 10 dager før termin. Han var en stor gutt på 4220 gr. fikk nå for 2,5 mnd siden en stor gutt til 5 dager før termin og han var 4260 gr. Var jeg deg ville jeg gått for 11 dager før termin. Tror det er liten sjanse for at lungene er dårlig utviklet ved det stadiet, det er jo før uke 37 at de regnes premature.
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 11. juni 2008 #28 Skrevet 11. juni 2008 Jeg driver meg astrologi på si. Send meg de to datoene så kan jeg fortelle deg hvilken dato som ser best ut eventuelt, om noen av dem gjør det. Og evt si hvordan ungen blir om du velger det ene eller andre :-) Hvis du synes sånt er relevant da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå