Gå til innhold

Spiser dere kokte grillpølser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer siden jeg snart skal lage barneselskap og tenker at å koke pølsene må da være veldig lettvint.....Men ikke sikkert alle er så glade i wienerpølser....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååjaa:o)

Skrevet

Grillpølser er jo liksom ikke egnet til å kokes tenker jeg he he. Liker det selv altså men må bare høre om det bare er du og jeg som er rare da he he.....Noen flere?

Skrevet

Tror du skal belage deg på både wiener og vanlige grillpølser..Glemmer ALDRIG da jeg var hos min tante på besøk..Hadde gledet oss på pølse med brød og så var det wiener!!! Pyton,pyton!!

Skrevet

Ja, men wienerpølser er jo mye bedre!

Skrevet

ja koker pølsene ja:)alltid gjort d vi.. va no på barnebursdag til en nabo gutt å der kokte de oxo pølsene. blir mindre fedt og ikke så harde som når de blir stekt. bruker vanlige grillpølser eller go og mager vi:)

Skrevet

Håper dere ser hva jeg spør etter nå da.....spør ikke om dere liker rillpølser generelt hehe....men om dere liker dem kokte? Grillpølser skal jo liksom grilles/stekes. Ikke rart å servere de kokte altså? He he mye rart man begynner å lure på!!

Skrevet

Takk! Det var akkurat det jeg lurte på som jeg ikke vet om de andre fikk med seg he he. Da blir det kokte grillpølser og wiener.

Skrevet

Jeg skjønte hva du spurte om altså :)

Ja, vi spiser dem kokte, men helst stekte. Wienerpølser er bedre kokte. Men jeg hadde ikke reagert på å bli servert kokt grillpølse!

Skrevet

Nei!! Grillpølser skal ikke trekkes og hvertfall ikke kokes.. Stakkars pølsene.. Hvorfor mishandle dem sånn? Grillpølsers mening er å bli stekt, grillet eller svidd over åpen flamme.. Ikke druknet...

Skrevet

He he takk Silje og jenta:-)

Enig i at wiener er bedre jeg også men tviler på at barna synes det. Derfor blir det begge deler.

Er det forresten noen som vet om man får kjøpt sånne baguetter med hull i som de bruker i Danmark noe sted??

Skrevet

Når jeg skriver kokes mener jeg trekkes da;-) Kommer det noen som er av samme oppfatning som deg får de spise wiener!!!!! Eller gå sulten til kakene he he:-)

Skrevet

Hehe.. Men det hjelper jo ikke de stakkars pølsene ;)

Skrevet

Her veit jeg de har sånne baguetter med hull på Ultra butikkene:)

Skrevet

Spiser ikke noe annet enn kokte grillpølser, jeg.

Skrevet

ÅÅÅÅÅ fillern....har ikke ultra her vi bor!!! Noen andre?

Skrevet

He he det høres ut som et ensformig kosthold ;-)

Neida skjønte hva du mente sjø he he......

Skrevet

Hmmm. Da er jeg desverre ikke sikker!

Skrevet

Hehe, morsomme dere er :-) Joda, det blir litt ensformig, men bytter på å bruke potetmos, lomper og brød til ;-)

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Nei fysj, det syns jeg ikke er godt. men liker ikke så godt grilpølser i det hele tatt da, andre syns sikkert det er godt og det er ikke rart=)

Baguetter til fransk hotdog får du på coop, ligger i frysedisken der med rundstykker o.l.

Skrevet

He he det var da enda godt det da:-)

Skrevet

Tuuuuuuusen takk!!!!

Skrevet

jeg spiser det hos svigers, siden hun alltid kjøper grillpølser og trekker de... Selv kjøper vi nesten alltid wienerpølser, hender vi kjøper hot dog-pølser (gilde), men wiener er best! :o)

Skrevet

Er det noen som ikke liker wiener, altså? De er jo ikke akkurat SÅ unike i smaken? har jeg aldri hørt om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...