Labambie Skrevet 9. juni 2008 #26 Skrevet 9. juni 2008 Hei! Jeg er fra Blaker,det er et steinkast fra Sørumsand men ligger i samme kommune og jeg har gått på skole der og mange venner er fra Sørumsand. Det er veldig fint der! Og det er et sted i vekst,så det er mange muligheter der. Når du jobber på Ahus vil jeg anbefale deg å ta toget istedet for å kjøre! Toget innover går 48 hver time,og oftere på morran. Det er kjempefint for barn der! Også et fint badested (kuskerudnebben) som er et basseng og et fint tilbud sommerstid. Min aller beste venn driver blomsterforretning der,og jeg skal antageligvis starte min egen bedrift der til vinteren.. Folka der er også kjempe koselige! Nyoppusset ungdomsskole,og en av Norges nyeste,og beste videregående ligger der... Kanskje vi ses?
-carina- Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #28 Skrevet 9. juni 2008 Vi har noen fjerne bekjente som og bor på Sørumsand, jeg tror vi får reise ut og bli bedre kjent med dem og høre hva de synes om å bo der også! ) Har jo sett på områder omkring Oslo og da synes jeg Sørumsand virker så koselig. Det virker som om det har "alt" som jeg er på utkikk etter. En liten plass, trygt for barna, men ikke aaalt for langt til større utvalg av butikker. I "nærheten" av jobb, siden jeg kan jobbe på Ahus. Litt langt inn til Oslo bare, men om mannen kan ha litt hjemmekontor burde vi få til det... ) Jo mer jeg tenker på det, jo mer virker det som jeg har lyst til å flytte dit!! ;o) Så det kan godt hende vi sees, ja!
-carina- Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #29 Skrevet 9. juni 2008 Hmmm... Så rart, jeg har ikke full innboks?! Det var veldig snilt av deg, da! ) Men du kan jo få min: [email protected] Så kan du maile meg adressen din om du vil! )
-carina- Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #30 Skrevet 6. mai 2010 Artig å finne igjen en gammel tråd! Jeg måtte google Sørumsand litt og jammen fant jeg en gammel tråd fra meg selv... I dag har vi kjøpt hus på Sørumsand! HURRA! )
jappis Skrevet 9. mai 2011 #31 Skrevet 9. mai 2011 Heisann Hvordan trives du i Sørumsand Carina?? Vi vurderer sterkt å flytte ditt fra Oslo. Hadde vært fint å få høre om dere trives:) Jeanett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå