Gå til innhold

jeg må bare si det...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men kjære deg da, jeg er vel ikke tett i pappen, og barna mine har hverken adhd, eller dyseleksi (eldstemann er skolegutt) Hjelpes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interessant at alle som bare MÅ si det alltid har noe usedvanlig dumt å si. Det er faktisk urovekkende høy korrelasjon mellom dumhet og manglende verbal impulskontroll.

Skrevet

Håper ikke barnet ditt har arvet din "intelligens" eller mangel på empati, HI.

Haha, makan til fjols! Jaja, er ikke alle forunt å ha en fin personlighet :-)

Skrevet

Kjenner ei som ikke gikk før hun var 18 mnd gml. Hun orka ikke. Hadde nok med å sitte der hun satt,og koste seg glugg ihjel.

Nå går hun som bare det. Hun er 2.klassing ;o)

Skrevet

Hehe.

Når barnet blir større, spiller det ingen rolle om han var 9 eller 18 mnd da han lærte å gå. Hovedsaken er at han har lært det.

Babytiden er alt for kort... Et lite år bare, og på det skjer det så utrolig mye! Jeg savner babytiden, men har innsett at for vår del er vi ferdig med den epoken. Men jeg koser meg STORT med andres babyer! :-)

Slutt å stress.

Skrevet

Hehe, jeg beklager, men barnet ditt er ikke begavet i den forstand som er ment i det forumet du snakker om bare fordi han gikk når han var 9 mnd og kan si bil når han ser en bil og nå er hva? 13 mnd?

Må du rulle inn.. Er HELT sikker på at barnet ditt utvikler seg som normale andre barn, litt tidligere å gå men.. Ikke alltid så positivt det!

Hvis barnet ditt er begavet fordi han kan si bil, så må da mitt være utrolig begavet, for han har mange forståelige ord...!

Syns det er veldig trist med mødre som setter barna sine på pedestall og snakker for seg på en slik måte at andre mødre med barn som følger normal utvikling skal føle seg underverdiget.. Skam deg sier bare jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...