Jodasåneidaså Skrevet 9. juni 2008 #26 Skrevet 9. juni 2008 Milo? I så fall er det fint, og drit i assosiasjonene.
Gjest -<<- Skrevet 9. juni 2008 #27 Skrevet 9. juni 2008 Hehe, nei, særere enn som så. Men Milo er greit nok det.
Jodasåneidaså Skrevet 9. juni 2008 #28 Skrevet 9. juni 2008 Stiven? Fnis. Jeg trailerhaiket med en helnorsk Steve en gang, han hadde tennissokker og mokkasiner og uforsvarlig langt hår, og han uttalte navnet sitt... StE-vE. Lovely.
Jodasåneidaså Skrevet 9. juni 2008 #29 Skrevet 9. juni 2008 Wow, finnes det flere vaskemidler som nesten er navn? (Jeg satsa liksom på at ungen ikke het noe à la Sun Light, skjønner du.) Tenkte engelsk, Milo funker veldig bra sånn, synes jeg, men "Mi-lo" er uansett litt kjedelig på norsk. (Norskaksent "Mei-lo" funker ikke veldig heller, blir litt samisk, kanskje? Mei-lo le lå le lå le...)
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #30 Skrevet 9. juni 2008 Hehe, Steve er et vanlig navn der jeg kommer fra. Christel også - lett fronorsket utgave av Dynastiet-karakterer Og Grace - uttalt Gres! Forsåt det den som kan...
Himmel og hav Skrevet 9. juni 2008 #31 Skrevet 9. juni 2008 Jeg vet om både en "Gres" og en "Grake"! Begge sjarmerende uttaler av noe som faktisk er et vakkert navn på originalspråket...
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #32 Skrevet 9. juni 2008 Er vel mer harry å trailerhaike enn å være trailersjåfør med mokkasiner.
Jodasåneidaså Skrevet 9. juni 2008 #33 Skrevet 9. juni 2008 Mhm. For jeg sto jo i veikanten og vifta med både tommel og blondetruse, lizm. Det var faktisk akkurat sånn det foregikk. Forårsaket faktisk kjedekollisjon, gjorde jeg. (25 kjøretøyer involvert, samt to syklister og en hubro.)
Dunder Skrevet 9. juni 2008 #34 Skrevet 9. juni 2008 Liam uttales Liam på engelsk også. Hart aldri hørt noen si Laiam?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå