Gå til innhold

Hva tenker dere om meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner du meg eller Litago? Du har helt rett i utrolig mye:) Østlandet er riktig, men jeg har ikke hund. Ellers stemmer det meste:) Likte best at du tror jeg er hyggelig mot andre. For det stemmer for det meste. Jeg liker å være snill med de jeg kjenner og jeg liker å rakke ned på folk her på kranglesidene. Er jeg på skravle er jeg snill som en engel.

Er du synsk eller????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har veldig god intuisjon :-)

Moro at mye stemte. Syns det er gøy å gjette på slikt.

Skrevet

Glemte å si at jeg kjenner deg ikke. Litt vanskelig å se når jeg kun har et nick og forholde meg til. Ikke alle som er like lette å lese.

Skrevet

Syns du er snill som en engel her inne også, jeg... ;)

Og så tror jeg du muligens ikke ofte har høyt blodtrykk, en ikke-stresset person. Og så er du mørkere enn lys. Og veier ca. 59,5 kg...

Og så tror jeg kanskje ikke du er så snill og velmenende i virkeligheten som du utgir deg for her. Nå skal det være sagt at jeg ikke har lest mange av innleggene dine, så kan hende jeg har tar litt feil her...

Eller?

Dette var faktisk litt gøyere enn jeg trodde, lurer på om jeg skal få ny jobb som synsk..=?

Skrevet

Ha ha Fuck Face. Det er vel det du er ???

Nei der tok feil sier du vel

Skrevet

Skaff deg gjerne jobb som synsk. Ingen ville merket forskjell om du var ekte eller uekte. Jeg er ikke synsk. Ser ikke fremtiden. Fremtiden er ikke satt mener jeg. Man velger sin fremtid selv. Spådom er tull igrunn, fordi alt er opp til våre valg. Men en er jo forskjellig, og tror på forksjellige ting.

Hvis en får høre en spådom vil mange i flere tilfeller prøve å nå det som er blitt spådd. Enten bevisst eller ubevisst tror jeg. Det beste er å finne ting ut selv.

Skrevet

Hehehe, nei, jeg stresser konstant og veier 50 kg....

Så der tok du feil, ja... ;)

Og jeg er ikke synsk heller... eller, det vil jo tiden vise, kanskje jeg hadde helt rett??

Skrevet

Helt riktig FuckFace! Jeg har aldri hatt høyt blodtrykk og jeg kommer nok ikke til å dø av stress. Og jeg er fake blond....... Veier en smule mer da men..........

Skrevet

Mange som utgir seg for å være synsk mener jeg. Du ville glidd rett inn i junglen. Ikke vanskelig å finne på svar.

Skrevet

Jepp, da er det rett inn på spysiden under nytt nick!!! Mot betaling, selvsagt!!

Skrevet

Du kommer til å få en grei bi inntekt. Kan dekke dine "årlige sydenreiser"

Desperate uvitende betaler gjerne. mener ikke ha hakke ned på dem som betaler, syns synd på dem. Noen bruker jo tusenvis av kroner på bare tull.

Mener ikke å undervurdere dine evner FuckFace, men i likhet med deg syns jeg spådom er tull.

Skrevet

Ingenting, med et lite tillegg av "prøver for hardt".

Skrevet

Hva mener du egentlig med "prøver for hardt"??? Lurer veldig på det siden det er du som skriver:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...