xxxJulianexxx Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Hva tenker dere når dere ser mitt voksne, godt gjennomtenkte nick. Jeg har dannet meg et bilde av mange av dere. Stemmer sikkert ikke i det hele tatt.............men det hadde vært morsomt å høre hva slags bilde dere har av meg. Jeg tar gjerne i mot negative svar, men vær snill og vær ærlige:)
The most famous Ludder Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Jeg tenker du er litt kjedelig. Kjedelig nick, og jeg har ikke giddet å lese omtrent noe av det du har skrevet...
The most famous Ludder Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Ja, nå er det ikke mye annet så skjer, så da tok jeg meg tid :-) Hva tenker du om meg da?
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Jeg tenker at du heter Caroline.... Ikke noe særlig annet egentlig... The most famous ludder tenker jeg en jente, alenemor, ca 17-18 år...
The most famous Ludder Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Jeg er ihvertfall jente, hehe ;-) Ellers dårlig gjetning. Jeg tipper du er en som henger med pakkiser...
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Pakkiser? Vel, hvis det er pakistanere du refererer til, så har jeg dessverre ingen pakistanske bekjentskaper, men hadde ikke hatt noe imot å hatt det. Usakelig.
xxxJulianexxx Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2008 Jeg tenkte at du var ei skikkelig klagekjærring i dag, men OK du er vel ikke så værst egentlig:)
The most famous Ludder Skrevet 6. juni 2008 #10 Skrevet 6. juni 2008 Jeg klager bare når jeg har en god grunn jeg ;-) Nå har jeg tro det eller ei dårlig samvittighet og har lyst å fortelle det til min kjære, men han ligger og sover... :-( Men det var ganske kjedelig svart synes jeg. Tenker du bare det?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #11 Skrevet 7. juni 2008 Tenker du er ei rigid tørffisksklie fra Senjatraktene som har svigerforeldre som ikke vasker seg på hendene etter at de har vært på do og som koser med ungen din etterpå..yækk.. Ellers har du dårlig fantasi, tørr humor og er mer til irritasjon enn nytte her inne!! Og hva faen gjør jeg klokka 0300 på natta!! HELVETES SOLBRENTHET OG FANDENS OLDEMOR HVOR DET SVIR!! Alle de cellulittbefengte som forpester stranden med strekkmerker og valker sin skyld. Bare ffor at jeg måtte tvinge meg til å holde igjen øynene og sovna som strafff, så sitter jeg her!!
xxxJulianexxx Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. juni 2008 Jeg tenker også at du må være et snodig vesen siden du kaller deg selv for et ludder? Det er jo mange luddere rundt omkring, men de færreste ville ikke tenkt tanken å bruke det som nick:) Jeg regner med det kommer av din noe brokete fortid, eller????
xxxJulianexxx Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. juni 2008 Tørr humør tar jeg som et kjempekompliment. Ellers er det lite som stemmer:)
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #14 Skrevet 7. juni 2008 Du er ung og litt naiv kansje, og trolig litt for opptatt av hva andre synes ;-) Jeg er ei sur ugle for tida....snerten og slank ugle uten briller!!! ( Vet endel ser for seg ei korthåra litt streng dame med briller....laaaaaangt hår, farga brunette for tida. (dumme meg, det er jo varmt i sola)
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #15 Skrevet 7. juni 2008 Hver gang jeg ser nicket ditt tenker jeg på progestantilskuddet Crinone. (Som jeg forøvrig HATER)
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #16 Skrevet 7. juni 2008 Ute etter en evaluering fra brukerne? Nysgjerrig, litt nesevis, tørr og upersonlig studentjypling.
Anne-B. Skrevet 7. juni 2008 #19 Skrevet 7. juni 2008 Jeg tenker på sånn stivt underkjole fra gamledager, men stiv tyll og mettstrenger i skjørtet, når jeg ser nicket ditt. Jeg er ikke sikker på hvorfor.
xxxJulianexxx Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #21 Skrevet 7. juni 2008 Uglemor da:) Jeg er eldre enn deg. Overhodet ikke naiv, men det er riktig at jeg er opptatt av hva andre synes om ting og tang. Derfor er jeg her.
xxxJulianexxx Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #22 Skrevet 7. juni 2008 Ikke studerer jeg heller:) Ellers har du rett Tura:)
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #23 Skrevet 7. juni 2008 hehe...jeg aner ikke hvor gammel du er....fikk kun inntrykket av at du var litt yngre. Nå er jeg ei gammet kjerring i ung kropp også da... :-))))) Forøvrig like sur og gretten nå også....vurderer å drikke meg på en snurr...har alt som trengs til et basseng med pina coladà....fler som vil ha? ;-)
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #24 Skrevet 8. juni 2008 Jeg tenker du har et eller to barn. Er samboer. Jeg tror ikke du er tøff i RL. Men at du er hyggelig mot andre. Du jobber 100 % og bor enten på Østlandet eller ved Trondheim + - Du har en butikk jobb. Du har god helse. Du heter Line og din samboer heter Crister eller Christian. Dere er omtrent på samme alder + - noen år forskjell. Jeg har ikke lest noe av det du har skrivet, er så lite her. Derfor er dette bare vilt gjettet. Syns det er moro :-) Tenker at du har en hund, og liker å løpe, eller trene for å holde formen. Du har ei søster. Noe mer du vil vite?? Hvor galt er dette? Eller var det noe som stemte?
EierIkkeFantasi Skrevet 8. juni 2008 #25 Skrevet 8. juni 2008 men herrefryden..er det virkelig noen som dropper å lese enkelte innlegg pga kjedelig nick(står lenger oppe) haha,dummeste..kanskje anskaffe mmeg et hylende nick da.. tenker at du er ung jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå