Gå til innhold

Hva med de som tar abort..

Anbefalte innlegg

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

Jeg tror det kan være ganske farlig at jenter og gutter som ikke bruker hodet om noe så alvorlig skal bli foreldre. Iblant lurer jeg på om det kanskje er til det beste at disse menneskene tar abort og venter til de er voksne.

Jeg har skjønt at du er for selvbestemt abort. :-)

Jeg bare prøver å belyse litt andre ting, at vi andre er gjerne veldig kjappe til å dømme mennesker som ikke "bruker hodet" fordi vi selv bruker det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Zima *PP?*
Skrevet

Det er nok litt annerledes med venninnen min enn en "vanlig" abort. Hennes barn blir sterkts misformet. Forøvrig bruker hun faktisk prevensjon. Det er bare utrolig uflaks :( Synd at hun aldri skal bli mamma.

Skrevet

Barn kan bli misformet om mor bruker prevansjon når hun blir gravid. Eller er det genene hennes?

Skrevet

Kanskje fordi jeg venter at alle andre skal bruke hodet også, siden jeg har gjort det hele livet mitt:) hehe

Neida, jeg tar poengene dine altså, ikke tvil på det!

Veldig behagelig å diskutere en sak med noen som faktisk ikke bruker ord som :idiot, og dustekjærring.. osv...

Er så mange her som ikke klarer å holde en diskusjon uten å hate motparten:)

Så takk for den Zima!:)

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

Det har jeg ikke spurt så veldig om, hun har hatt ett fullgått svangerskap for 12 år siden hvor hun fødte en helt deformert gutt.

(Da gikk hun ikke på prev. så regner med det er genene)

Skrevet

Abort av ADHD barn?????eh,det er da ikke noe de kan finne ut av i magen.Seriøst..

Skrevet

Det er vel ingen som har sakt det heller! Og hvorfor kommer den kommentaren inn hit egentlig?

Skrevet

Nei leste lenger ned på siden.Er så utrolig masse usaklig inne på disse sidene.Men fant jo fort ut at det ikke tilhørte denne siden:)

Skrevet

casandra1980, det var ironisk ment! ;o)

Hvis du leser enkelte innlegg i lys av andre tråder,så skjønner du sammenhengen.

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

Diskusjonen blir jo veldig mye laget ut av hvor mange som sier stygge ting med anonymknappen. Jeg er vanligvis ikke så "hyggelig" når folk skriver at abort er drap o.l for da blir det rett og slett ti ganger for absurd for meg.

Ja, det er sånn ,vi bruker hodet og tror alle andre gjør det også; det ser man jo bare på andre innlegg her inne hvor folk blir "sjokkert" når mannen til den og den gjør sånn og sånn, for sånn er det jo ikke for "meg"! Man tillegger gjerne andre de samme kvalitetene som enselv..

Skrevet

Nei, her er vi bare flotte mennesker som klarer å holde en nogenlunde fresk debatt uten å kalle hverandre stygge ting og faktisk være litt enige innimellom også;)

Angående den tråden så var det vel bare slengt ut for å sette det på spissen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...