Gå til innhold

barfot på matbutikken - greit eller teit? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei og nei.

Jeg kan til nøds gå barfot fra leiligheten i 2. etg og hente posten nede i trappoppgangen hvis jeg hører at det er "klar bane" dvs ingen naboer i sikte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er et barbeintmenneske, og har alltid gått barføtt på lokalbutikken og bensinstasjonen (!), handler jeg andre plasser enn de to har jeg sko på.

Skrevet

Altså. Der er greit for meg assa. Jeg syns det ser teit ut! Hvis folk vil se teite ut så væresgo:) Hehe

Meeen, noen skriver at det er ekkelt.. Siden de kan tråkket i hundemøkk, spytt og mye annet rart, gjør de ikke det med sko da? :P

Skrevet

Helt greit, men ganske kaldt;)

Skrevet

Greit.

Jeg går ofte tur barfot til butikken, herlig å slippe sko litt, varm asfalt er bare digg å gå på (mulig jeg er rar). Aldri opplevd å tråkke i noe ekkelt eller på glass skår eller lignende, men så bor jeg jo på landet så er ikke like mye søppel langs veien her.

Skrevet

Ser ikke hva som skulle være galt med det?

Gjør det ikke så ofte selv, blir vel bare på slike småkiosker, bensinstasjoner og småbutikker som ligger ved hytta..

Om vi har vært på båttur eller vært å badet har jeg sjeldent sko på, gidder ikke dra hjem for å ta på sko da :) sett at de fleste andre også går barbent på disse stedene..

Skrevet

jeg liker gå med sko men folk får gjøre som de vil;)

The Crow m/spire: hadde hun ikke på seg bikini en gang?

Skrevet

Går ikke barbeint i butikken selv, men syns det er greit om andre vil det.

Skrevet

Teit, men ikke minst EKKELT!!!!!!!1111

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Helt greit.

hvorfor ekkelt da? man får vel like mye bakterier (om ikke mer) på henda som på føttene. og ekkelt for andre er det jo ikke - de som syns det er ekkelt går jo med sko...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...