Gå til innhold

Vi som får norsk-afrikanske barn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, far er fra Columbia, det stemmer, men i columbia er det også som du sikkert vet mange afrikanere.... deriblant er BF. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, far er fra Columbia, det stemmer, men i columbia er det også som du sikkert vet mange afrikanere.... deriblant er BF. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, far er fra Columbia, det stemmer, men i columbia er det også som du sikkert vet mange afrikanere.... deriblant er BF. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det første vet jeg ikke hvorfor alle mine innlegg kommer 4 ganger etter hverendre, he he noe galt med maskinen her på jobben?! Jeg vil gjerne også være med på treff!!! Stort smil:)

Ellers UL i neste uke, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første vet jeg ikke hvorfor alle mine innlegg kommer 4 ganger etter hverendre, he he noe galt med maskinen her på jobben?! Jeg vil gjerne også være med på treff!!! Stort smil:)

Ellers UL i neste uke, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første vet jeg ikke hvorfor alle mine innlegg kommer 4 ganger etter hverendre, he he noe galt med maskinen her på jobben?! Jeg vil gjerne også være med på treff!!! Stort smil:)

Ellers UL i neste uke, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg venter også barn med en Afrikaner. Han kommer fra Marokko. Vi er fortsatt sammen, og hvis han får visum så kommer han på besøk. Hvis det går bra, så får vi se hva vi gjør videre. Jeg synes det er litt vanskelig å være "alene" med alt dette,men har heldigvis mange rundt meg som støtter meg..

Har forresten ikke sakt til sjefen min på jobb at jeg er gravid enda... Er liksom aldri en anledning til å si noe.. men må vel si det snart før det begynner å vises...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Er gravid, og venter barn i februar. Barnefaren er afrikansk, og praktiserende muslim. Han bor i Afrika, og vi holder kontakten via msn/tlf. Han sier at jeg er "den ene" osv, men jeg vet han holder på med andre jenter der nede...Ble gravid under et lengre ferieopphold. Abort var ingen løsning for meg, men gruer meg veldig til det som kommer, fordi jeg er helt alene. Har jo familie og venner rundt meg, men en tilstedeværende barnefar er jo ikke her.

 

Livet blir ikke som jeg hadde trodd.. Ingen koselig svigerfamilie som kommer på sykehuset og ser barnebarnet.. Ingen barnefar tilstede under fødselen.. Hvem skal dere ha tilstede under fødselen? Vurderer å spørre ei god venninne, men det blir kanskje teit.. Skulle ønske jeg hadde en koselig søster eller en svigersøster å ha med.. :(

 

Har innsett at jeg blir alenemor, og må takle det som kommer.. Hvordan gjør dere det..?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Nå syns jeg kanskje vi burde fått til et treff... hvertfall hvis det er flere av oss som er i oslo? Jeg har egentlig termin i januar (1.januar), men veksler litt mellom des og jan-klubben =)

 

Det er gjerne mange ekstra utfordringer når man blir alene om slike ting... Særlig det å gå gjennom fødselen uten barnefaren til stede er noe som har gjort meg veldig bekymret. Heldigvis er han her enda, men man vet jo aldri... jeg har imidlertid spurt en god venninne som selv har født om å bli med på fødselen skulle han plutselig bli sendt tilbake til hjemlandet. Ellers så regner jeg med at mamma blir med eller kommer så fort som overhodet mulig. Blir det en julebaby vil jeg jo også sannsynligvis være hos foreldrene mine, så da blir det jo naturlig at de blir med.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er på tide å møtes!

Jeg og min afrikanske BF var ex da jeg ble gravid.. Han kommer til å stille opp og være pappa for ungen vår, men jeg vil alikevel bli alenemor..

Er det noen som har forslag til tid og sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...