Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skrev inn min teste runde her i går. Innlegget heter min erfaring ang tester, tror jeg. les den:)

Jeg tror du er gravid:) mine streker var veldig svake de også.

jeg er i min 6 uke nå:) så, lenge til termin enda. Har du barn fra før???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for det:) Ja jeg har en gutt på snart to år, og håper på søsken snart:) Du har også en gutt, skjønner jeg? Men så har jeg hatt en MA i januar da jeg var nesten 7 uker på vei.. Dette er egentlig den første pp siden suste utskraping i april. Er for godt til å være sant hvis jeg er gravid!:)

Skrevet

idag kom TR... så ikke noen februarbaby her i huset.. Får satse på en marsbaby:) Lykke til til dere andre!

Skrevet

hei igjen!

Tok en digital i går, og den viste GRAVID..i dag har jeg begynt å blø, så det ser ut til at det er en SA på gang:(

venta du lenge med å starte prøvinga igjen da crohna?

Trist å høre at TR kom hos deg:(

Håper spiren sitter neste gang:)

klem

Skrevet

Huff, så trasig at du først fikk pos test på digital CB for så å få en SA:( Jeg hadde en MA og mått ha to utskrapinger for at jeg skulle slutte å blø. Jeg venta en menssyklus før vi prøvde å bli gravide igjen, og nå går jeg over i 2 prøveperiode... Men det føles som en evighet siden jeg først ble gravid i desember, for så å blø i mange uker etter utskrapinga.. men men, vi får satse på at juni er en fruktbar måned og at vi begge får marsbaby:) er dette din første SA?

Skrevet

Ja, har aldri mista før.. enn du?

Sist ble jeg gravid i mai-juni, og det er perfekt å ha termin i februar..

Men Mars er sikkert like bra:)

Bruker du EL tester eller?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...