Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo jenter!:)

ny på dette forumet jeg..

Tok to vanlige CB tester i går, med svakt kryss på begge to.. i dag tok jeg en digital, som viste ikke gravid... totalt slag i trynet!

Hva skjer egentlig? noen med samme erfaring? er alt håp ute? ikm i går.. håper noen orker å svare meg!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at CB digital ikke er like sensitiv som vanlige CB, så det er kanskje sånn at du er gravid og at det kun er disse vanlige testene som ragistrerer det inntil du får opp hcg produksjonen.. Jeg har fått negativ CB digital, og positiv vanlig CB med veldig svake kryss. Så lykke til!:)

Skrevet

var du gravid da?

håååper så sårt:)

Skrevet

ja jeg var gravid da, men hadde en MA i uke 7, men nå prøver vi igjen og jeg har IKM på lørdag.. Har bestilt to vanlige CB og tror jeg skal teste imorgen tidlig hvis de dukker opp i posten...

Håper det går bra for oss begge!:)

Skrevet

ja, vi må krysse alt som kan krysses:)

har du barn fra før eller?

Skrevet

Ja jeg har en liten sjarmør på snart to år. Og har veldig lyst at han skal bli storebror:) enn du? skal du ta en ny test imorgen?

Skrevet

jeg har en på snart 16 mnd..

vil liksom ha to tette, sånn at de har selskap i hverandre, er vel 3 pp, satser på at alle gode ting er 3:)

hadde vært moro å oppdatert hverandre med resultat:) har ikke kjøpt noen test for å teste i morgen, men satser på lørdag:)

Skrevet

Ja vi må holde hverandre oppdatert:) har du noen symptomer? Jeg har hatt ømme pupper flere dager, trøtt, litt svimmel og det at jeg ikke har noe særlig matlyst. matlysten pleier egentlig å være ganske bra:)

Dette er 2pp etter siste uskraping i april (måtte ha to etter en MA i januar) så det føles ut som en evighet...

Skrevet

jeg har vært sinnsykt trøtt de siste dagene... det som gjør at jeg føler at jeg er gravid, er at jeg hadde en brunaktig blødning for et par uker siden.. tenkte at det var en festeblødning..

Håper du får testene dine i morra da:) og at en spire har klort seg fast:)

Skrevet

har du fått testa i dag da crohna?

jeg har kjøpt tester, men tør ikke teste.. tanta har enda ikke dukket opp:)

Skrevet

jeg har nettopp tatt en First Signal test og den var negativ:( Så da regner jeg med at mensen kommer i løpet av helga... sukk! Jeg får kanskje klamre meg til håpet om at jeg tester for tidlig, har IKM imorra, men må vel innse at jeg ikke er gravid...Du får ha bedre lykke enn meg!:)

Skrevet

jeg tok åsså netopp samme test, som var suupersvak den åsså...:S

ser en rosa kjempesvak strek der, men tør ikke håpe..

får bare håpe at det er fordi det ikke var morgenurin, og prøve på nytt i morgen:)

om du ikke får tanta i morra, kan du jo ta en ny test:)

vet du om det er vanlig å få sånne skyggestreker med first signal?

Skrevet

vet du, jeg ser på testen nå og jeg mener jeg kan skimte en ytterst svak strek!! Men den er virkelig svak og kanskje bare noe jeg innbiller meg... ofh, ikke lett dette her! Tror det var en FS test jeg tok sist jeg var gravid og da fikk jeg også bare en kjempedårlig svak strek... men det var etter 10 min... og det er dette også... Fikk du frem streken med en gang??

Skrevet

min strek er nå mye sterkere...var svak først..

men det står jo at man ikke skal lese av etter ti min..

men det er vel kanskje for at et positivt resultat kan bli negativt?

åååååå, jeg håper vi er gravide begge to:)

sist jeg var gravid fikk jeg også opp en svak strek med fs, måtte til lege for å ta ny test, den var også svak.. en uke etter var den knallpositiv..

det er håp for oss altså:)

Skrevet

jeg er ganske sikker på at du er gravid:) men er fryktelig usikker ang meg selv..

jeg venter to stk cb tester imorgen i posten, så skal teste på nytt da... Men kan en FS test eller andre for den saks skyld bli positive etter 10 min hhvis man ikke er gravid? Hvordan skulle det gå til? Den blir vel bare positiv pga hcg og ikke av annet?? Og hvorfor mener produsenten at resultatet etter 10 min ikker er gyldig? mange spørsmål som surrer i hodet. Tør ikke tenke tanken på at jeg er gravid for hvis det ikke stemmer så blir jeg så fryktelig skuffet...:/

Skrevet

ja, fallhøyden er ganske skummel, er derfor jeg ikke tør å tenke at jeg er det..:) men er din strek rosa eller grå?

hvis den er grå kan det være en "spøkelsesstrek" som dem kaller det..

sist jeg ble gravid kom ikke det positive resultatet frem før etter ti min.. og da var jeg GRAVIID:)

Skrevet

streken er svak rosa.... så der er vel håp:) Skal du vente og ta flere tester eller? Lenge siden du hadde IKM? Har så lyst å overraske samboeren min idag med engod nyhet, men det hadde jo vært skikkelig trist om det ikke stemte...

Skrevet

når den er rosa er det håp uten tvil:)

jeg hadde ikm i går.. satser på sen hcg produksjon:)

har du tenkt på hvordan du skal si det til sambo?

min sambo er borte med jobb, og jeg greier IKKE vente 1,5 uke til med å si det om jeg er gravid:)

Skrevet

hadde kanskje tenkt å pakke den positive testen inn i et søt liten body og gi han det i gave når han kommer hjem (har hatt eksamen idag, så det hadde jo vært litt av en eksamensgave:)) men vet ikke om jeg tør i tilfelle det ikke stemmer. Ville du tort det?:)

Skrevet

jeg ville turt om jeg var sikker på at den var positiv:) men om du har en rosa strek, MÅ den jo være positiv? kan ikke skjønne noe annet...:S

jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal si det..

kjøp melk og brød, bonzo er død, jeg er gravid, hade:P hehe..

Skrevet

haha! det var jo ikke så dumt... jeg får se hva det blir til.. men nå må jeg snart gjøre noe fornuftig her.. Vi får ta opp igjen tråden imorgen tidlig og krysse fingrer og tær for at vi er gravide begge to:) bye..

Skrevet

JA:)

lykke til, så snakkes vi i morra!

ciao

Skrevet

Hei igjen!

Idag tok jeg en vanlig CB test og der kom det en veeldig svak strek (men samboeren min så den også!) FØR tidsfristen var gått ut. Hva tror du? Har du testet på nytt idag?

Skrevet

Hei:) blander meg inn i tråden deres jeg! ville bare si at en strek er en stek, og mine tester var som dine nå, og jeg er Gravid:) Så, jeg tror du er det:) GRATULERER;)

Skrevet

Tror du virkelig jeg er gravid?:) Tør ikke tro det helt ennå... Men var det akkurat slik for deg også at du fikk positiv test etter tidsfristen og dagen etterpå en svak strek innenfor fristen. Denne streken er veeeldig svak da, men som sagt så ser samboeren min den også... Ååååh..jeg vil så gjerne være 100% sikker... Bli gæærn snart:) Er du langt på vei?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...