Deneb Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Så sant melken kommer så har jeg tenkt til å amme. Hva tenker dere da, jenter?
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Hei, ammet mine to første så håper og tror det skal gå like bra denne gang. Gleder meg masse, synes det er så koselig og ikke minst veldig praktisk da;)Det er jo vondt å slitsomt i begynnelsen når man blir sår osv, men det er jo bare å bite tenna sammen så går det jo over:)
tosøtetuller Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Ja. Tror det er sunt for barnet og i starten også godt for mor, de rette hormoner skilles ut så livmoren fortere trekker seg sammen. Ellers er jeg bedagelig anlagt og det å kunne få lov å ligge i senga og slappe av mens babyen koser seg er gull verdt. Klarte med forrige mann også å få lov å sove litt lenge på morgenene, når ho var sulten, la jeg ho til puppen, så sovna vi igjen begge to;) Veldig praktisk på reise og på besøk også...
Lemonia Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Ja, jeg skal amme, rett og slett fordi det er best for barnet.
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Ammet førstemann og håper det skal gå greit med den som kommer i oktober også. Husker at det var et sant helvete til å begynne med, men var utrolig praktisk og lettvint etterhvert som det gikk seg til. Denne gang skal ammeskjold med på klinikken he-he, de reddet meg forrige gang.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Ja, det ønsker jeg. håper jeg får det til skikkelig. Hadde problemer forrige gang..
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Hvis det går bra og jeg har nok melk, så vil jeg gjerne amme ja
3 nydelige jenter <3 Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Har fullammet begge mine de første 6 månedene og ammet til de var året. Håper det går like bra med sistemann
babygullz <3 vilde Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 jeg har silikon i mine og øker risikoen for kapsling betraktelig. MEN, jeg er villig til å prøve å amme..og er d noen jeg og baby liker, så fortsetter jeg med det så fremt det ikke blir ubehagelig vondt. Jeg SKAL jallefall gi det et forsøk eller 5!=)
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 5. juni 2008 #11 Skrevet 5. juni 2008 JA! Eg skal amme:) Gleder meg masse til å amma, er så koselig:)
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #12 Skrevet 5. juni 2008 klart det. det finnes jo ikke noe mere praktisk. ingen koking av flasker, alltid serveringsklar mat.
Maracuya Skrevet 5. juni 2008 #14 Skrevet 5. juni 2008 Har aldri falt meg inn at jeg IKKE skulle amme, det er jo bare hvis det ikke funker, men å velge det bort..?
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #15 Skrevet 5. juni 2008 Ja jeg vil veldig gjerne amme, men vet ikke om jeg klarer det. Etter at jeg la inn silikon, har jeg fàtt sà òmme brystvorter at det er helt enormt... Klarer ikke at mannen koser med dem enn gang... Skikkelig vondt altsà... Jeg fàr se!
ChellBell - har født! Skrevet 5. juni 2008 #16 Skrevet 5. juni 2008 Nei, jeg har ingen planer om å amme.
AO3 Skrevet 5. juni 2008 #17 Skrevet 5. juni 2008 Jeg håper jo vi får til det! Jeg var visst veldig flink til det der med å suge med en gang jeg ble født, så jeg håper at mini arver det fra meg.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. juni 2008 #18 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har ammet mine to første,og håper og få det til med tredje mann også Er jo så enkelt og praktisk og amme. Har det alltid med oss, og klart til bruk. Ingenting å vaske opp etterpå hehe:)
Miss Misantrop Skrevet 5. juni 2008 #19 Skrevet 5. juni 2008 Hvis det fungerer skal jeg amme i 6 uker. Etter dette blir det mme pga jobb.
Mage igjen Skrevet 6. juni 2008 #20 Skrevet 6. juni 2008 Ja, har ammet mine to første i 11 og 13 mnd, skal definitivt prøve alt for å få det til denne gangen også! Koselig og veldig praktisk i tilegg til at det selvfølgelig er bra for bebbisen...
husmus &2 Skrevet 6. juni 2008 #21 Skrevet 6. juni 2008 jeg har også silikon, men har aldri hørt at det skulle være noe problem. Håper jeg får det til da!
Nina_J Skrevet 6. juni 2008 #22 Skrevet 6. juni 2008 Ja, jeg skal amme dette barnet som jeg gjorde med min første Så sant det lar seg gjøre da, det kan jo komme opp ting som man ikke forventer som vanskeliggjør ammingen, men håper jeg slipper noe sånt!
Rascal_4.11<3 Skrevet 6. juni 2008 #24 Skrevet 6. juni 2008 Før jeg ble gravid hadde jeg bestemt meg for å IKKE amme, syntes det virker skikkelig ekkelt og vondt men har forandret mening nå og håper virkelig jeg får det til både for min og lillegutts skyld
mamma til 2... Skrevet 6. juni 2008 #25 Skrevet 6. juni 2008 ja, håper det:) gikk ikke med 1 mann, men håper det går denne gangen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå