Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så sant melken kommer så har jeg tenkt til å amme.

Hva tenker dere da, jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, ammet mine to første så håper og tror det skal gå like bra denne gang. Gleder meg masse, synes det er så koselig og ikke minst veldig praktisk da;)Det er jo vondt å slitsomt i begynnelsen når man blir sår osv, men det er jo bare å bite tenna sammen så går det jo over:)

Skrevet

Ja. Tror det er sunt for barnet og i starten også godt for mor, de rette hormoner skilles ut så livmoren fortere trekker seg sammen. Ellers er jeg bedagelig anlagt og det å kunne få lov å ligge i senga og slappe av mens babyen koser seg er gull verdt. Klarte med forrige mann også å få lov å sove litt lenge på morgenene, når ho var sulten, la jeg ho til puppen, så sovna vi igjen begge to;) Veldig praktisk på reise og på besøk også...

Skrevet

Ja, jeg skal amme, rett og slett fordi det er best for barnet.

Skrevet

Ammet førstemann og håper det skal gå greit med den som kommer i oktober også. Husker at det var et sant helvete til å begynne med, men var utrolig praktisk og lettvint etterhvert som det gikk seg til. Denne gang skal ammeskjold med på klinikken he-he, de reddet meg forrige gang.

Skrevet

Ja, det ønsker jeg. håper jeg får det til skikkelig. Hadde problemer forrige gang..

Skrevet

Hvis det går bra og jeg har nok melk, så vil jeg gjerne amme ja :)

Skrevet

Har fullammet begge mine de første 6 månedene og ammet til de var året. Håper det går like bra med sistemann :)

Skrevet

jeg har silikon i mine og øker risikoen for kapsling betraktelig. MEN, jeg er villig til å prøve å amme..og er d noen jeg og baby liker, så fortsetter jeg med det så fremt det ikke blir ubehagelig vondt.

Jeg SKAL jallefall gi det et forsøk eller 5!=)

Skrevet

JA! Eg skal amme:) Gleder meg masse til å amma, er så koselig:)

Skrevet

klart det. det finnes jo ikke noe mere praktisk. ingen koking av flasker, alltid serveringsklar mat.

Skrevet

Har aldri falt meg inn at jeg IKKE skulle amme, det er jo bare hvis det ikke funker, men å velge det bort..?

Skrevet

Ja jeg vil veldig gjerne amme, men vet ikke om jeg klarer det. Etter at jeg la inn silikon, har jeg fàtt sà òmme brystvorter at det er helt enormt... Klarer ikke at mannen koser med dem enn gang... Skikkelig vondt altsà... Jeg fàr se!

Skrevet

Nei, jeg har ingen planer om å amme.

Skrevet

Jeg håper jo vi får til det! Jeg var visst veldig flink til det der med å suge med en gang jeg ble født, så jeg håper at mini arver det fra meg. :)

Skrevet

Jeg har ammet mine to første,og håper og få det til med tredje mann også:) Er jo så enkelt og praktisk og amme. Har det alltid med oss, og klart til bruk. Ingenting å vaske opp etterpå hehe:)

Skrevet

Hvis det fungerer skal jeg amme i 6 uker. Etter dette blir det mme pga jobb.

Skrevet

Ja, har ammet mine to første i 11 og 13 mnd, skal definitivt prøve alt for å få det til denne gangen også! Koselig og veldig praktisk i tilegg til at det selvfølgelig er bra for bebbisen...

Skrevet

jeg har også silikon, men har aldri hørt at det skulle være noe problem. Håper jeg får det til da!

 

Skrevet

Ja, jeg skal amme dette barnet som jeg gjorde med min første :)

Så sant det lar seg gjøre da, det kan jo komme opp ting som man ikke forventer som vanskeliggjør ammingen, men håper jeg slipper noe sånt! :)

Skrevet

Før jeg ble gravid hadde jeg bestemt meg for å IKKE amme, syntes det virker skikkelig ekkelt og vondt men har forandret mening nå og håper virkelig jeg får det til både for min og lillegutts skyld :)

Skrevet

ja, håper det:) gikk ikke med 1 mann, men håper det går denne gangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...