Gå til innhold

Her er verdens vakreste baby..Og hun er min;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlig jente du har!!

Og jeg å si at jeg tenkte ikke tanken på evt. DS eller andre ting når jeg så bildene av henne, og måtte tilbake å se en gang til etter at jeg leste svaret ang det, og jeg ser det fortsatt ikke....

Hun er bare kjempesøt!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Syns det var veldig rart...Snodig hva folk får seg til å si..

Skrevet

hun mente det sikkert ikke vondt, og føler seg sikkert ikke best nå. Er vel ikke så mye å henge seg opp i heller. Kommentarer her inne må man ta med ei klype salt. Hun sa jo unnskyld.

Skrevet

Klart man tåler å høre endel, meeeeen det kunne ikke noensinne falt meg inn å tro at en baby som ikke likner på ds-barn, faktisk er det.. Og å si det på den måten i tillegg.. Det er bare så langt ifra meg og min oppførsel at jeg ble satt ut.. Unnskyldningen er godtatt den.

Skrevet

Det er jeg helt enig med deg i, og kunne ikke falle meg inn heller, men vi er jo forskjellige :) skjønner godt du blei satt ut, blir støtt og stadig satt ut innpå her jeg... myye rart , he-he. Kos deg med jenta di, og ha en fin dag.

Skrevet

Signerer her ragna.

Fikk helt sjokk av å se uttalsene fra AH..

Du har en heeelt fantastisk liten baby, som jeg ble suupersjarmert av! :)

Skrevet

Ja, er jammen mye rart..hehe. Kos deg videre du også. Skal ut å sole meg snart!

Skrevet

Tusen, tusen takk;) Det er helt fantastisk å høre positive kommentarer om barnet sitt..hehe.. selvom jeg ber om det her da... :D

Skrevet

En nydelig tulle! Gikk fremover i albummet ditt og så bilde av deg, måtte le. For en fantastisk likhet mellom mor og datter!

Har to jenter selv og ingen ligner spes på meg, de er nok mer lik sin far, men din datter var veldig lik deg =)

Flotte jenter :-)

Skrevet

Jeg vet hvor inderlig godt det er å høre ting om barnet sitt! :o)

Daniel er så herlig får jeg høre av folk.

Han har tilegnet seg sin egen lille signatur...

Når noen spør han om noe som er et ja eller nei svar, sier han: Jaja eller neinei... ;o)

Hehe =)

*savner gullklumpen som er i bhg.... * ;o)

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Nydelig lita jente=)

Skrevet

Å. tusen takk;) Alle sier hun er som snytt ut av nesa på sin pappa...hehe.. så er ekstra morsomt å høre at hun likner meg;)

Skrevet

Nåh, så nydelig! :0) Synes barn med store, nysgjerrige øyne er så søte! :0)

Skrevet

Nydelig unge :-) Ikke like vakre som mine selvsagt....siden jeg har verdens vakreste barn ;-)

Skrevet

kjempe søt var hun Luri =)=)

virkelig =)

DE øynene,nydelig =)

og for å slenge meg på,så mente sikkert ikke AH noe stygt med det,syns hun virka glad og stolt over at du skrøt over et barn med DS selv om hun ikke har det da..

selv om jeg satte melka i halsen da jeg leste det,haha =)

var litt morsomt da..=)

ikke SÅNN morsomt,hadde nok blitt litt lei meg om noen sa min unge så utviklingshemmet ut,men du skjønner nok hva jeg mener..

Skrevet

Leste bare første innlegget, så tenkte jeg at åååå henne må jeg se, for jeg har en bror som er utviklingshemmet..Men da jeg så bildene så stusset jeg.. DS?? Hvor da liksom, hun lignet ikke på noen DS baby, for de kjenner du igjen med en gang.

Nydelig liten tulle=)

Skrevet

Kjempe vakker jente =)

Skrevet

Kjempefin jente! Ligner på mammaen sin :)

Hun ser overhodet ikke ut som om det er noe galt med henne.. Tenkte det måtte være et tulleinnlegg da jeg så bildene, men det var vel ikke vondt ment.

Skrevet

Nydelig tulle med øyne blå...Og kjempefint navn også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...