Gå til innhold

Her er verdens vakreste baby..Og hun er min;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

knallsøt! Syns det er SÅÅÅÅ bra når vi med utviklingshemmede babier (ds) o.l som ikke ser ut som alle andre skryter av barna våre! Godt å få vist at vi har også nydelige barn ,selv om andre syns de er rare.

You go girl!!

hilsen mamma til en med ds.

Skrevet

ho er kjempesøt :)

Skrevet

Min yngste har ds :) Vet ikke hvilken din har men jeg regnet med at det var det, bare. Hvilken diagnose er det?

Skrevet

Så nyyydelig! Men har ho en sykdom av noe slag? Kunne ikke jeg se ut fra bildene ihvertfall. Kjempe søt var ho:)))

Ds er kanskje Downs syndrom?

Skrevet

Hæ? va den ungen "syk", syns hun såg helt "normal" ut eg :) Hu va vertfall kjempe herlige, knall fine bilder du har HI :)

Skrevet

Du har en nydelig flott jente. Hun ser helt frist og fin ut. Ikke bry deg om det! Hun var skjønn! :-)

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Søt jente! Tror ikke frøken over her mente noe vondt ..

Skrevet

Tusen takk;) Men jeg forstår ikke hva Annie Hall mener,, Julia er da ikke utviklingshemmet og ikke ser hun slik ut heller?

Skrevet

Nei, hun ser ikke utviklingshemmet ut. Bare veldig søt! :-)

Skrevet

Hjertelig;) Alle har nok verdens nydeligste tror jeg...hehe! Godt å skryte litt av småtrolla!

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Jepp! Min er hvertfall verdens nydeligste ;) Men jenta di er søt hun også! Og ikke utviklingshemmet! :D

tror ikke frøken Annie Hall mente noe vondt, syns innlegget hennes var litt søtt, hun virket så oppriktig stolt av deg:)

Skrevet

djeeses annie hall??

har du for vane å snakke før du tenker?

hvor i all verdens dager kom tankene om at barnet ikke var funksjonsfriskt fra? jenta ser da 110 % frisk og rask ut?

herregud.

Skrevet

Unnskyld! Syns hun så litt sånn ut. Beklager :( Var kjempesøttis da!

Skrevet

Kanskje Annie Hall så trekk ved denne jenta som ligner på sitt eget barn, jeg vet ikke men noe må det jo ha vært. Men syns det var litt dumt å "plumpe" ut med en sånn uttalelse når man ikke vet noe om hvordan ting egentlig er. Men men...var nok uansett ikke noe vondt ment :) søt jente du har, hun lignet på deg.

Skrevet

"syns hun så litt sånn ut" ?? hvilke uttalelse er det fra ei som har et barn med ds?

du er født i '70? det kan umulig stemme.

Skrevet

Nå har det seg jo slik at dsbarn er veldig karakteristiske da, og det er lett å se.

Og er man mor til en downer vet man dette og vet hva trekkene er.

Virker jo ikke som AH har heeeelt peiling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...