Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #26 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har også en sånn x, og jeg ber til gud om å aldri møte han sammen med samboeren min.. hehe Det er klart mannen din ble såret, det hadde jeg også blitt! Hadde jeg visst at samboeren min hadde en x han ble svak av, så hadde jeg begynt å grine.. Så jeg vedkjenner aldri dette med x'en ovenfor noen!!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #27 Skrevet 5. juni 2008 Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne! Det aller beste du kan gjøre nå, er å glemme hele episoden, men gi gjerne mannen din litt ekstra oppmerksomhet, så han virkelig føler seg elsket. Vet du, jeg kysset faktisk en guttekompis på munnen, rett foran mannen min, og først skjønte jeg nesten ikke hvorfor han ble sur! Vi kan alle drite oss ut, og små, uviktige handlinger, kan gjøre stor skade. Det lureste man kan gjøre da, er å presisere at det egentlig var helt uviktig, og et øyeblikks stor svakhet, legge seg totalt flat, og ellers behandle saken som den bagatellen det var.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #28 Skrevet 5. juni 2008 Det er alltid noe helt spesielt med den aller første kjærligheten. Du må nesten forklare det slik for mannen din.... Men, han er nok litt utrygg på deg nå... Så du må nesten ta et oppgjør med deg selv og dine følelser for så å fortelle ham hva du føler.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #29 Skrevet 5. juni 2008 De fleste har en fortid, men de færreste som er så svak, uten ryggrad, og uten respekt for sin nåværende kjæreste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå