Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Mannen, datteren og jeg var på vei hjem isted. Vi tok bussen, det er så koselig syns vi. Så vi må bytte buss, da. På buss-stoppet ser jeg plutselig en jeg kjenner igjen..; Nemlig min første kjæreste, min første alt, egentlig, som jeg va med fra jeg var 14 - 16..(litt før 14 og) Vi hadde et ganske "stygt" brudd (han var to år eldre enn meg).. Det skjedde mye om og men, jeg ble veldig såret, han dumpet meg, ble sammen med en annen, og så sammen med meg igjen, og siste gangen sa jeg bare nei, enda det tok livet av meg innvendig, for jeg elsket ham så høyt som en 16åring kan elske noen. Men jeg møtte ham iblant frem til jeg ble 20, vi hadde sex og koste oss bl.a.. Og jeg kjente at hele kroppen min savnet ham, hele hjertet mitt og.. Elsket å legge nesen min på nesen hans og se ham inn i øynene.. Elsket armen hans om meg etc. Men så sluttet jeg med dette, jeg ville ikke mer, jeg ville ikke være en av de jentene som er hekta på eksen. Så jeg brøt alt med ham. Hadde et forhold til med en annen fyr, og et par tilfeldige, og så møtte jeg ham; mannen i mitt liv! mannen jeg har barn med:) Elsker ham og er veldig forelsket. Er lykkkelig rett og slett. Men der står altså eksen. Han vinker, mannen min spør hvem er det, jeg sier Det er "Jonas". Mannen min sier åja. og tenker ikke noe særlig på det.. Så går vi bort da, jeg kjenner hjertet mitt dunker, og at jeg får det suuuuget i magen.. Han tar mannen min i hånden og sier Gratulerer med et godt valg, da ;-) og gir ham en "kameratslig" klem. Mannen min må ta datteren vår for hun gråter litt, så jeg går bort til eksen og han sier, få en klem da, gratulerer med alt Plutselig var det som at jeg var 14 igjen. jeg klarte å legge hendene mine litt godt rundt ham og faktisk knuget jeg hendene mine der(!!!) og han fikk litt sjokk , og så ned på meg med det blikket som knuste hjertet mitt for så lenge siden.. så tok han ltit godt tak i meg.. så snur mannen min seg og ser dette "øyeblikket" og at vi "tar oss sammen" og gir hverandre en klem... jeg ville så gjerne kysse ham etter det har jeg vært helt rar og mannen min er jævlig, jævlig sur, forståelig nok, han er såret.. Og jeg er lei meg.. For jeg elsker mannen min.. Men jeg klarer ikke glemme eksen min.. Han er så nydelig.. Jeg fatter ikke hvordan dette kan skje, kanskje fordi jeg har delt så mye med han.. Men jeg var på nippet til å kysse ham.. Oh my god.. mannen har ikke snakket til meg i hele kveld.. han er såret
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Alle har en slik eks man ikke klarer å få ut av systemet. Du gjorde jo ikke noe galt akkurat, du ble bare litt svak et øyeblikk. Forklar din mann at det er han du har valgt og han der andre bare var en ungdomsflamme. En du var veldig betatt av når du var ung, men som du vet innerst inne det ikke hadde funket med. Det er gjerne sånn det er.....man lever på gammle gode minner, for vi glemmer så fort de vonde og negative...dessverre!!! Lykke til, håper mannen din innser at du elsker han og ikke det spøkelse:-)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Føler meg som verdens største dust!! Jeg er jo ikke forelsket i eksen min i det hele tatt! Det er jo mannen for alle penga, he he! Men han vil ikke høre på det akkurat nå "Sånn har du aldri sett på meg" sa han. Huff og huff.. Bra svakt av meg, hæh, jævla idiot er jeg. :/
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 fy faen ass... mannen din fortjener så mye bedre en deg... når du er 14 elsker du alle som sier noe pent til deg vøtt... du er tydeligvis sånn ennå... ta deg sammen. du har unge jo for faen
Gjest Zima *2pp* Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Huff, HI, så fryktelig trist. Jeg tror mannen din er litt sår akkurat nå, men at han skjønner at det var et veldig svakt øyeblikk :-) Går nok helt fint, du sier det jo selv, det er mannen din du elsker og du over meg.. så slem du er
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Uff, hadde blitt utrolig lei meg hadde jeg vært mannen din:( Så klart, svak i det øyeblikket... MEN! Hvis han føler du aldri har sett på ham på den måten er det desverre noe som skurrer:( Stakars mann:(
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Skjønner det at mannen din ikke er så happy nå akkurat. Stakkars mann. Men du du får bare overbevise han om at du bare blev svak et øyeblikk eller noe. Gjør noe romatisk for han. Nå må du krype litt og som sagt overbevise han om at han er mannen i ditt liv. Om han nå er det da. Jeg vet at jeg hade blitt fryktelig såret.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 Jeg tror jeg har sett på mannen min med enda mer kjærlighet og forelskelse i blikket. Tror han sa det mest fordi han var såret.. Og du Anonym.. Jeg elsket virkelig eksen min.. Han var min første og jeg elsket ham i mange år.. Jeg har elsket to personer han og mannen min. Jeg skjønner godt at mannen min ble lei seg. Aner ikke hva som skjedde, ass. Jeg elsker virkelig mannen min, helt seriøst! FATTER det ikke. Føler meg som den hora
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #10 Skrevet 4. juni 2008 Tenk så svak din første kjærlighet må synes du er da... Skjønner mannen din godt, hadde dumpa deg, punktum.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #11 Skrevet 4. juni 2008 Akkurat hva han mener driter jeg i, han var den som plasserte hendene på hoftekammen min og virket litt småsvak selv, så det tar jeg ikke så tungt, han er singel, dog. Det er bare mannen min for meg.. kommer aldri til å gjøre noe sånt igjen!! Men om han skiller seg fra meg skjønner jeg det:(
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #12 Skrevet 4. juni 2008 herregud så mange latterlige folk det er her...... Til deg, HI, jeg skjønner deg kjempe godt men bare si til deg selv at den tid er over, og at det nå bare er gode minner:) "An era is over" pleier jeg å si til meg selv når jeg tenker tilbake på livet mitt og epoker jeg vil tilbake til.....sånn er bare livet! Alt må ta slutt en gang. Men ja, det er sårt å møte på en person som en gang betydde så mye for deg, har det akkurat på samme måten, men man må bare ta et valg og stick to it, ikke vakle frem og tilbake. Men ikke fortreng følelsene dine, da blir det bare verre. Å dagdrømme er lov:)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #13 Skrevet 4. juni 2008 Men du ville fortsatt kysse han? gud hjelpe meg for ei dame du er, stakkars mann du er sammen med, enda.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #14 Skrevet 4. juni 2008 Tusen takk for dette svaret Jeg vet jo at jeg var dum og svak, jeg gjorde en glipp rett og slett. Den tiden vi hadde var kjempefin.. og vanskelig.. og den gjorde mye med meg.. Men det er over.. Jeg har _aldri_ elsket noen så høyt som mannen min. Jeg må bare få ham til ¨å forstå det
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #15 Skrevet 4. juni 2008 Hæ? Nei det vil jeg ikke! Jeg var sinnssyk i gjerningsøyeblikket :-p
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 4. juni 2008 #17 Skrevet 4. juni 2008 Nå må du finne på noe skikkelig romantisk så mannen din får troen på at du elsker han, og bare han, tilbake. Pønsk ut noe utrolig, som vil overaske han totalt, han trenger å føle seg ekstra spesiell nå
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #18 Skrevet 4. juni 2008 Tenk å knuge hendene der(!!!!) som du skriver, når han kommer for å gratulere deg, og du attpåtil har BARNA dine med deg og mannen. Snakk om å være ufokusert. En ting er å kjenne at en får litt vondt i magen, men å knuge hendene bort i hans private deler er helt uforståelig!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #19 Skrevet 4. juni 2008 Ja det er like uforståelige at han gjorde det på meg. Private deler? Midjen?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #20 Skrevet 4. juni 2008 Han er jo singel skriver du, det er du som er i et forhold å som må sette en stopper for slike ting! Holder liksom ikke å si at han gjorde det på meg, det forsvarer ikke det du gjorde!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #21 Skrevet 4. juni 2008 Nei alle har ikke det. Herregud, hvis det var motsatt og han hadde en slik en hville det vel blitt månelyst tenker jeg...
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #22 Skrevet 4. juni 2008 Vi har alle en slik i fortiden vår. (la meg si "alle" så har vi det på det rene) Det er lov å bli litt svak og mo, men settingen ble nok ganske feil. Likevel vil jeg jo legge til at mannen din faktisk var der, noe som er en formildende omstendighet. Skjerpende er det dog at du faktisk ville kysse vedkommende. Jeg tror kanskje det er en slik situasjon som fremkaller behovet for at du og mannen din setter dere ned og du forteller hva og hvorfor reaksjonen din i dag ble som den ble, dersom han ikke er kjent med detaljene. For et vanskelig og sårt brudd, men komplikasjoner og frem og tilbake som det har vært, det gjør mye med et menneske. På godt og vondt. Og det setter spor man tar med seg hele resten av livet. Det frmstår som om denne gutten var din "introduksjon" til kjærestelivet, og derfor har han jo en spesiell betydning for deg. Vil si at ekte kjærlighet har rom også for fortidens tanker og at din mann, ved en skikkelig og fornuftig forklaring fra deg, nok vil føle seg adskillig bedre.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #23 Skrevet 5. juni 2008 Det var helt idiotisk av meg.. Når jeg sier knuge så mener jeg at jeg holdt litt hardere.. Vet ikke hvorfor jeg gjorde det. For jeg tenker på det nå idag og jeg har null følelser for ham. Aner ikke hva som gikk av meg.. Jeg tok dynen min og la meg på sofaen i natt.. Så sier mannen min, du, tulljente, kom og legg deg da. Så sa jeg nei og jeg forsto godt om han ville skilles.. Da ble han helt satt ut og sa hvorfor skulle jeg det? Vi snakket lenge... Helt til 07 :-) Lite søvn på ham inatt, meg og egentlig, hehe, til 08;-) Han er ikke sint lenger og forstår at det var en glipp, stor glipp, men at det var alt det var. Han tok også tilbake det med at jeg aldri har sett sånn på ham før. Vi har et utrolig godt forhold, god kommunikasjon og alt. Så glad for det! Men gud, så dum jeg var.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #25 Skrevet 5. juni 2008 Her er det faen meg mange som ikke har hatt et tidligere liv!Stakkars dere. Hi, alle kan glippe litt, det er bare ikke alle "dydige" dib/bim- damene som innrømmer det. Antageligvis de som er verst!! Godt det ordnet seg:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå