Gå til innhold

Beskriv hvor, hvordan DERE bor.....!!!=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva heter plassen du bor på? Bodde i Åfjord jeg.... :)

Jeg bor nå utenfor Oslo, nærmere bestemt Kløfta.

Bor i blokk/rekkehus, 3 etasjes.

Nærmeste nabo over veien er fengslet! ;o)

En liten leil, men trives! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plass i landet, hus, rekkehus, blokk osv...

Jeg bor i sør-trøndelag. Noen få mil sør for Trondheim. Bor på landet på et lite småbruk som nylig er påbyggd, nyoppusset!=)

Bor 100m fra E6, masse kornåkrer rundt her. Har mange andre gårder / hus rundt oss men nærmeste nabo er ca 200 m unna.

Bor i Drammens "hvite ghetto" (ihht en eller annen forskerdud som ble publisert i avisen her for en liten tid tilbake)

Bor i enebolig i etablert villastrøk.

Fem min fra det lokale sentrum, 5 min til marka og nærmeste badevann.

Har 5 naboer, alle er like gamle som eller eldre enn mine foreldre!

Det samme med deres naboer:p (jippi liksom)

Trives likevel meget godt her, det er rolig og skjermet, naboene er hyggelige og det er barndomshjemmet mitt:)

Skrevet

Haha, jeg fikk med hovedinnlegget også jeg...

*forvirra*

Skrevet

Jeg bor i Stavanger...i en 75 km2 leilighet.

Er i 5 etj i en høyblokk, flott utsikt mot havet, fjorder og fjell :)

Som Piano sier....flott på sommertider...verre på høsten og vinteren, hehe ;)

Skrevet

Bor i rekkehus rett utenfor Oslo. Nyoppusset for ikke så lenge siden. Stor balkong hvor vi koser oss ute i sommersola når vi ikke er på stranda fem min unna :0)

Når jeg ser ut av stuevinduet ser jeg åkrer, skog og et lite blått hus langt der nede. Sitter jeg på balkongen ser jeg utover mot oslofjorden. Bestemor var henrykt over at vi kunne se danskebåten.. (Juhu).

Ti min til Oslo sentrum, 1 km til kjøpesenter. 50 meter til helsestasjonen til mini som forøvrig ligger i samme bygget som barnehagen :0)

Skrevet

bor ganske så idyllisk i 2.etg i en blokk på Søndre Nordstrand..:o)

Skrevet

Bor i enebolig i en av østfoldbyene, liten hageflekk ,masse naboer i rekkehus og eneboliger på alle kanter men likevel usjenert. ca 15 min gange fra sentrum og strand. Kort vei til alt herfra, helt perfekt!

Skrevet

Bor i enebolig i et boligfelt, hvor det har tilflyttet mange småbarnsfamilier de siste åra.Kjempetrivelig nabolag. Stor hage med mange busker og bed. Funnet ut jeg har et snev av grønne fingre.

Bor langt sør i Sør-trøndelag på et sted med ca 7500 innbyggere. Vi bor ca 2 km fra sentrum hvor vi har det aller meste vi trenger. Plassen er godt kjent, og spesielt populær på vinterstid. Men dog like fin på sommerstid.

Skrevet

Bor i et landlig område i Skien,noen få kilometer utenfor sentrum.

Bor i en eldre enebolig fra ca.1900-tallet.Pusset mye opp,men fortsatt litt "småtteri"som gjenstår.

Jorder/åkre rundt oss,som er drevet av en bonde som bor ca et par hundre meter unna.Korn,grønnsaker og poteter.Ellers et par andre naboer ca 100 m unna.

Ikke langt unna skole og lekekamerater allikevel:-)

Stortrives her:-)

Skrevet

Sør-Trøndelag, utenfor Trondheim. Enebolig i byggefelt:) Hus og skog rundt oss.Kort vei til fint skiterreng (ja, hvem snakker om det nå, hehe) og og fine turer i skogen:)

Skrevet

Måtte nesten le når jeg leste innlegget til (,")Elsker *Lunajenta* mi(",) for jeg bor også noen mil sør for Trondheim!

Ute på landet, oppe i skogen uten noen nære naboer. Kan såvidt se til nærmeste nabo som bor noen hundre meter unna!

Skrevet

...... så klart? ;-)

Skrevet

Bor i Sandnes, 4 kilometer fra Sentrum. Eier leilighet som vi har bodd i i 4 år nå. Sentralt med god kommunikasjon inn til Sentrum og ikke så langt til Stavanger med tog heller.

I området er det lavblokker, også den vi bor i så ikke langt til naboen nei.

Skrevet

Tror jeg vet hvor du bor......!!=) hehe.. Trøndelag jeg og!:-)

Skrevet

Bor i ei bygd ytterst på norges nest største øy, ca 5,5 mil fra en mindre by. Her er veldig landlig og fritt, men innenfor 200 meter har vi butikk, rådhus, skole, barnehage, post osv. Er et boligfeldt her, med omlag 30 hus, jeg bor i ett av dem, rekkehus på 130 kv på to etg. Ønsker meg frittstående enebolig da, men mitt hus er det siste som ble lagt ut for salg her, og det er 3 år siden , så det kan nok ta sin tid.

Skrevet

Trøndermamma: Hehe, kanskje vi bor på samme plass....???=)

Skrevet

*kremt*

Kanskje itj så vanskeli å finn ut nei:-)

Skrevet

Bor i et hvitt og et utrolig upraktisk sørlandshus på sørlandet - og ser ut mot skipsleia til Kristiansand. Her er det stille og fredelig stort sett hele året, selv om trafikken blir betydelig større om sommern når alle turistene kommer.

Vi har fire mål tomt, pg vi skal søke om å kalle store deler av den for nasjonalpark. Kanskje vi får statssøtte da mon tro? Men vi trives:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...