Gå til innhold

Beskriv hvor, hvordan DERE bor.....!!!=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plass i landet, hus, rekkehus, blokk osv...

Jeg bor i sør-trøndelag. Noen få mil sør for Trondheim. Bor på landet på et lite småbruk som nylig er påbyggd, nyoppusset!=)

Bor 100m fra E6, masse kornåkrer rundt her. Har mange andre gårder / hus rundt oss men nærmeste nabo er ca 200 m unna.

Bare for moro.. hehe!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Østfold..

Enebolig (nytt i 2006) på ett eldre boligfelt.. Kjempe koselige naboer og ett stille område..

Midt mellom 3 store byer i Østfold.. Nærme Rygge lufthavn.. Kort vei til butikk.. Midt mellom jobb og familie..

Stortrives =)

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Bor i 13. etasje i en høyblokk, 8 minutter fra bergen sentrum og 2 minutter å gå fra et kjøpesenter. det er ca 100 leiligheter i blokka, og dermed også ca 2-300 folk her.

relativt nyoppusset, men skal ta de siste tingene nå i juni, om vi får tid. Har en innglasset altan som jeg elsker =)

Skrevet

Bor i søndre bydel i Bergen. Ca 15 minutter å kjøre til sentrum, og nær et lite lokalt sentrum :-)

Bor i en tomannsbolig som er pusset mye opp de senere år. Har stor terrasse og endel hage.

Huset ligger i en privat vei, og det er veldig stille og rolig her, men likevel masse barn.

Super plass!

Skrevet

Bor mellom Oslo-Gardemoen-Lillestrøm

Vi bor i blokkleilighet som vi snart har pusset opp hele (sååå fornøyd) 80 kvm. Masse store grøntområder med mange lekeplasser. Mange barnefamilier i blokkene her.

Her er det 15 min til Oslo, 5 min til Lillestrøm og 20 min til Gardemoen og 1 km til E6.

:)

Skrevet

Vi bor i en leid leilghet i et hus med to leiligheter i sentrum av en middels norsk by på østlandet.

Vi bor midt i byen og har togstasjonen som nærmeste nabo. Vi har vann, åkre,skog og strand i sykkelavstand. Godt klima.

Skrevet

Bor i ei lita fjellbygd (ca 100 innbyggere) i trøndelag, like ved veien og (inn)sjøen. Bor i enebolig på et gårdsbruk.

Skrevet

Må vel karakteriseres som landet her jeg bor også. Bor ca 4 km utenfor et tettsted, men bor på et lite "byggefelt". Bor i leilighet, men eier hele huset (er næringsdrift i 1. etasje).

Har riksvegen rett utenfor soveromsvinduet og nabo på andre siden av gjerdet! Har nabo bare på den ene siden av tomta, siden det går en elv på andre siden.

Tar 20 minutter å kjøre til 3 middels store byer.

Skrevet

Tettsted i Trøndelag. Bor i ei brygge, nesten ute i sjøen. Utsikt til fjell og fjord, egen fjære. Enebolig. Står foran ei ombygging/utviding av huset nå, og da blir det helt perfekt :-)

Skrevet

Jeg bor i østfold, i begynnelsen av et stort byggefelt. Vi flyttet hit i Januar og har endelig en stor hage hvor ungene kan boltre seg litt. jeg har 2 min gang avstand til jobben og det er superdeilig.

Skrevet

På sommeren er det i grunnen det ;-). Ikke like sjarmerende når vinterstormene setter inn for alvor...

Kommer du til Trøndelagen er du hjertelig velkommen på hvitvin og reker (eller noe annet) på kaikanten :-)

Skrevet

Bor på landet i Nord Karolina, 88 miles fra VA grensen, i et gammelt,stort 2 etg farmhouse fra 1800 tallet.

Inneholder noen spøkelser, 6 mennesker,3 hunder og en gravid kattepus. Og en del edderkopper og crickets

Bare eneboliger i veien vi bor, men noen andre farmhouses lengre bort på en annen vei. Hører trafikken fra Highway 70 døgnet rundt, men er vant til det.

Åkrene rundt oss har mais,og noen vinranker her og der.

Skrevet

Ohh, kan være jeg tar deg på ordet på det :-D

Er du på Facebook forresten?

Skrevet

Bor i ein by, i Ungarn, som er på størrelsen med Bergen. Det er mykje mindre kjøpekraft her, så me har størrelsen men lite av typiske bytilbud som ein har i Norge.

Me har 1/3 av eit hus, terasse og ein hageflekk. Relativt nyoppussa. Me kjem ikkje til å pusse opp så mykje sjølv, då leiligheten er moderne nok, og me skal selge den om nokre år alikevel.

Me bur utenfor sentrum, eit kvarter å gå til sentrum, ti minutt til skulen, litt kortere til barnehagen og tre min til spar.

Naboene er er familier med voksne barn. Dei fleste husa har to eller tre generasjoner som bur sammen. Over gata er det ein garasje som selger drikke, og fungerer som pub i arbeidstida. Eg har ikkje heilt funne ut av den plassen, men det er iallefall arbeidere der og drikker øl i lunsjen. Nokre ganger har dei fest til arbeidstida er over, og det er på tide å sjangle heim til kone og barn.

Skrevet

Bor i Indre Øsfold. 5 min gå tur fra sentrum med en del butikker. Bor i hus med to leiligheter, vår er på 120kvadrat.. Er pussa opp innvendig fo 5 år siden tenker jeg, utvendig skal det gjøres en del i løped av sommern. Har forholdvis stor hage og naboer på alle kanter=)

Bruker vel 50 min til Oslo tenker jeg.

Skrevet

*ler* Jeg var der, men så leste jeg så masse om hvor "farlig" det var, og så - vips - var jeg ikke der lenger. Men er mange som "maser", så jeg skjønner jo at jeg burde vært der.

*vurdere*

Skrevet

Kan jo bare ha det helt enkelt, og ikke være medlem i noe nettverk (det er ikke jeg) ;-)

Send en PM om du dukker opp da!

Skrevet

Vi får ta huset vi skal flytte til da.

Ligger ca 2 km nord for Hunderfossen familiepark. 1 km fra butikker osv, 2 km fra bhg, Har utsikt til Gudbrandsdalslågen. Huset er heldt nytt og har utleieenhet som skal leies ut fra høsten. Har også utsikt til E6 som er på andre siden av Lågen.Har naboer rundt oss.

Skrevet

På Vestlandet, nord for Stadt ;)

I en mindre by/stort tettsted

Enebolig bygget like etter 2.verdenskrig, noe det dessverre bærer preg av. Gammelt men uten sjel :) Stooooor flott hage (jippi)!, og kjeke naboer.

Boligfelt inneklemt med industriområder på to sider...

Skal flytte i løpet av et par år....

Skrevet

Uten å bruke spesielt mye energi har jeg identifisert minst en av dere på hvordan dere beskriver stedet dere bor på. Bare til ettertanke i tilfelle dere vil fortsette å være anonyme.

Skrevet

Bor i Trondheim i et rekkehus med nydelig skog og utsikt over heeele byen:) Bor rett ved marka (10 min gange). Det er en sosial plass og jeg stoortrives

Skrevet

Bor i Ullensaker.

Et bittelite tettested.

Stor enebolig,ganske så nyoppusset.

Svær hage,og kuer og hester som nærmeste nabo.

Ligger vel ca.7 hus nedover veien ned til oss.

Ca. 5 min. til Kløfta og jessheim.

3 mil til Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...