lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 5. juni 2008 #26 Skrevet 5. juni 2008 Er foressten 33 uker i dag
Ella78 m/ A&M Skrevet 5. juni 2008 #27 Skrevet 5. juni 2008 Jeg takler varmen ved å holde meg mest mulig inenndørs, med vinduer og dører åpne så det blir litt gjennomtrekk, og eventuelt ei vifte eller to på full guff. Drikker masse, og tar det med ro (er sykemeldt, har kommet til uke 35). Har fått noen pigmentflekker i ansiktet og har fullstendig noia for å provosere de slik at de blir større, så det er enda en grunn til å holde seg borte fra sola.
anette&tutta mari :) Skrevet 5. juni 2008 #28 Skrevet 5. juni 2008 på jobb er det svalt - deilig:D hjemme er det fryktelig varmt, men når jeg kommet hjem er det rett ned med markisa, opp med døra og ut på terassen. drikker masse, både vann og juice og spiser nok endel is ja.. men natta er verre. setter igang stormlufting og gjennomtrekk og vifter flere timer før jeg skal legge meg, men tirsdag var det 27,9 grader ved senga:( Men heldigvis blir det litt kjøligere sånn midt på natta.. men har orka å sitte i sola i 5 minutter kanskje, blir altfor varmt. ellers koser jeg meg med plantene mine.. og en god bok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå