Trulte76 Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Jeg er 28 uker, og jeg sliter med å sitte ute. Må ha pauser inne innimellom ja..Greier ikke sitte lenge ute.
*lillebolla* Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Er i uke 35, og sliter med varmen... Heldigvis er det aircondition på kontoret! Måtte også gå til innkjøp av vifte til å ha på soverommet i går - 300 kr på Elkjøp, og det desidert beste innkjøpet så langt i svangerskapet! Får hovne føtter også... På morgenen passer skoene, men på kvelden er de plutselig en størrelse for liten! Heldigvis kort tid igjen, og blir nesten litt glad når jeg leser at det er meldt 16 grader og regn i Oslo neste uke! ;-)
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Jeg drikker masse, sitter i skyggen eller inne og har skrudd varmepumpa på kaldt. Det funker bra!
Juli jente Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 samme her! hadde ikke klart meg uten varmepumpa.. =)
1gangs,spent Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Jeg koser meg i varmen, drikke mye vann. Klarer ikke ligge like lenge i solen, men vil ikke ha dårlig vær. 35 dager igjen å kjempe spent.
snart mor til 3 Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 takler det pent dårlig må jeg innrømme...hehe..klage og klager... føler jeg ikke får puste når det blir for varmt... sukk...nå kan dennan ungen gjerne komme uuut!!!
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Hehe.. Må si meg enig i å takle det dårlig. På den ene siden nyter jeg å se det fine været ute men på den andre siden klager jeg mer enn noen gang. Stakkars lille meg. Klagde til og med til venninda mi ista og følte meg sååå teit. Hehe.. VIL HA UT UNGEN JEG OG!!!!!!!!!!!!! Helst igår..
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Jeg sitter for det meste inne når d er på d værste. uff, husker sist gang jeg gikk gravid..var sinnsykt varmt da også...!!!! nå bor jeg heldigvis ikke i en bygård i oslo. nå bor jeg på landet, så det er myyyye bedre. Jeg invisterte i 2vifter sist svangerskap, så de kommer godt med nå.. Har en diger en på soverommet, å en liten ved hodet når det er riktig ille. hehe...
Mammamia&EmmaTherese Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 MASSE is og vann! Og har gjemt meg inne med vifte! Klarer ikke å sitte ute i det hele tatt... :S Litt synd når jeg er så glad i sommer til vanlig... i uke 36+5
Hilde_85 Skrevet 4. juni 2008 #10 Skrevet 4. juni 2008 37+0 i dag og måtte nå ned å finne meg ett hånkle å ligge på! Begynte å svette sånn, og svette sitterputer er ikke så lekkert. Syns det er helt topp at det er varmt jeg da! Selv om jeg kjenner det litt i føttene og i hendene. Jeg vil ikke ha det kaldere. Men kunne godt kommet en liten regnskur, så fint igjen
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 4. juni 2008 #11 Skrevet 4. juni 2008 Er 36+1 i dag, og jeg holder meg inne.. Har noen turer ut om dagn da jeg sitter under parasollen, men ellers må jeg være inne med dører og vinduer oppe... Hovner også veldig opp i beina av denne varmen, en har en balje med aldt vann som jeg kan putte beinai en gang i blandt, og det hjelper på litt...
anuradha Skrevet 4. juni 2008 #12 Skrevet 4. juni 2008 Sover meg gjennom den verste varmen... og i går fant jeg på å bruke støttestrømper- det hjalp utrolig mye på elefantanklene mine!!! Ladge også en eterisk oljeblanding for vannansamling, sypress, lavendel,kamille, hjalp også synes jeg. Kjæresten kan jo massere opp leggene så lymfen kommer igang?
kajfla Skrevet 4. juni 2008 #13 Skrevet 4. juni 2008 hadde termin 1 juni og jeg storkoser meg i varmen men masse vann og gode blader og bøker. Deilig!
Mary Skrevet 4. juni 2008 #14 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har vært å kjøpt meg sandaler med ordentlig gode såler. Måtte kjøpe ett nummer større enn vanlig fordi jeg er hoven. Jeg også oppdaget støttestrømper i går, og de er deilige å ha på hjemme. Hjelper veldig, synes jeg. Jeg har så innmari lyst å sitte i sola og sole meg, men må bare innse at det blir for varmt. Jeg synes det er deilig å være ute foreløpig, så lenge jeg kan sitte i skyggen med noe kaldt å drikke! Er 34+0 i dag.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #15 Skrevet 4. juni 2008 jeg er i uke 28 og syns det til tider er veldig varmt, holder meg for det meste i skyggen og inne!! orker ikke å sitte lenge i sola hvertfall!!! det beste er å holde seg helt i ro så litt glad for at jeg er sykemeldt pga bl nå ja:)
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #16 Skrevet 4. juni 2008 Jeg koooser meg i sola, klipper plenen og gjør litt hagearbeid. Spiser litt is og drikke masse vann. Livet er herlig om dagen. Har litt større føtter om kvelden, men det er det jammen verdt Er i uke 34 - og ja, jeg vet jeg er heldig.
❀Alle gode ting er 3❀ Skrevet 4. juni 2008 #17 Skrevet 4. juni 2008 Nyter finværet!!!! Er selv i uke 39. springer store deler av dagen etter en aktiv ettåring.. så litt sliten blir man jo. Men jeg tilbringer en til to timer i sola, mens lillegutt tar duppen sin. Jeg bare elsker å sole meg. Får mer energi av å se litt frisk og sommerbrun ut;p Blir noen turer inn, for å avkjøle seg, dekker magen godt for sola, og drikker mengder med vann!
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 4. juni 2008 #18 Skrevet 4. juni 2008 Takler varmen dårlig...men det er pga arbeidsforholdene :-( Jobber i en liten butikk, der solen steiker på de store vindusflatene. Ingen aircondition, ingen vinduer å åpne. All lufting skjer gjennom døren, og så ligger vi i en veldig støyete gate. Må lukke døren for å snakke med kundene. Tenkte at jeg skulle ta med termometer på jobb i morgen, bare for å vite hvor varmt det faktisk er der.
mamma 37 Skrevet 5. juni 2008 #19 Skrevet 5. juni 2008 må bruke støttestrømper pga av blodpropp sist, men det gode er at det hjelper mot hovne føtter i varmen. sitter i skyggen, og er av og til og vaker i sola. Har heldigvis det perfekte kontor på jobben som gjør at jeg ikke får sol på vinduene før etter at jeg går hjem - så er det kaldt igjen til neste morgen. er i uke 28 og håper at det ikke blir slik i hele sommer.... men i begynnelsen av juli går jeg ut i 5 uker ferie og rett i permisjon etterpå, så gleder meg til 2 måneder avslapping. har både vann og sjø i gåavstand fra huset så hvis det blir varmt da er planen å ligge som en hvalross i vatnet :-)
rosami Skrevet 5. juni 2008 #20 Skrevet 5. juni 2008 Storkoser meg i hengekøya på verandaen hvor det er skygge.... Nyter synet av skyene som svever forbi, fuglene som kvitrer og ei god bok. Livet er herlig!!! Er 9 dager på overtid forøvrig...
Sol Skippertaksdronning Skrevet 5. juni 2008 #21 Skrevet 5. juni 2008 Er masse i parken-siden det er mer skygge der enn hjemme, og ungene liker seg der. Klarer ikke å sitte i sola, blir uvel og svimmel, så holder meg der det er skygge jeg. masse drikke!! er ikke så glad i mat når det er så¨varmt, men vann etc er kjempegodt! er 28+2, og håper det blir litt kjøligere etterhvert.
orkidee* Skrevet 5. juni 2008 #22 Skrevet 5. juni 2008 Jeg er i uke 39+5 og jeg nyyter varmen og sola. Det er helt vind stille i gården og varmen bevrer mellom byggningene. Stor koser meg iallefall. men må ha noen SUN LOLLY i løpet av dagen. (saft is) God sommer alle sammen.
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #23 Skrevet 5. juni 2008 nyyyter det herlige været varmen og sola (: går bra så lenge jeg er hjemme for da kan jeg bare tusle rundt i bikini,drikke masse vann og spise masse vannis... litt værre når man skal ut og gjøre ærender, usj klam å svett.. men holer meg for det meste hjemme om dagen. skal innvestere i en sånn vifte til soverommet i dag for det er for j***g om natta! (: 35+1 i dag.
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 5. juni 2008 #24 Skrevet 5. juni 2008 Jeg pendler mellom å sitte i solsteika på verandaen og å sitte inne hvor det er litt kjøligere. Ellers anbefaler jeg alle et bad, badet for første gang igår og det var HERLIG Så blir nok å ligge i vannet i sommer om dette været fortsetter.
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 5. juni 2008 #25 Skrevet 5. juni 2008 Hei hei! Må si atjeg diiiigger at det er så fint vær, selv om jeg ikke orker å sitte like mye ute i sola som vanlig. Redningen for meg er å drikke MYE vann, ha et kaldt håndkle på magen, og spise masse masse vannmelon Flyr litt frem og tilbake om jeg sitter i sola for jeg orker som sagt ikke å sitte så lenge som jeg pleier, og da er det deilig å ha vifte i taket Syns den var så stygg da jeg flyttet inn i leiligheten og ville fjerne den, men den har blitt min redning nå! Selv om jeg får tørre linser...Noe må jeg ofre, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå