Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #26 Skrevet 3. juni 2008 Kan du ikke bare si hvorfor du har et så innmari stort problem med at noen velger å diskutere navn her inne? HI har jo til og med sakt hvorfor hun velger å nevne dette med navn her inne, og bare det å gi en begrunnelse hvorfor du velger å gjøre noe her inne, burde ikke vært nødvendig, i og med at det er et ANONYMFORUM. Så og si fritt fram med andre ord.
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 3. juni 2008 #27 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har ikke sagt at jeg har et så inmari stort problem med det, jeg har nevnt i forbifarten at det er mulig å se for seg en verden med navnediskusjoner på navnedebatten. Og mer skulle det ikke til før du fikk sloggien langt oppi toern og tok av som en narkis med noia - det er jo bare fornøyelig.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #28 Skrevet 3. juni 2008 "tok av som en narkis med noia ". Interessante referanserammer du har. Ikke rart du er så aggressiv.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #29 Skrevet 3. juni 2008 det er litt keiseraktig ja.. litt for pompøst til at jeg liker det Max er finere alene
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 3. juni 2008 #30 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er ikke aggressiv, jeg bare sier BØ, lener meg tilbake og noterer med glede hvor mange som tryner.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #31 Skrevet 3. juni 2008 Det er et flott og sterkt navn. Tantebarnet mitt heter det, men det er oppkalling etter hans oldefar i Tyröl ...så det blir vel kansje noe annet enn en Maximillian med røtter fra Toten? Uansett så liker jeg det.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #32 Skrevet 3. juni 2008 Jeg jobbet en gang sammen med en mann fra Kanariøyene som het Cesar. Sorry, men Maximilian blir litt i samme gata for meg.
lille krapyl=) Skrevet 3. juni 2008 #33 Skrevet 3. juni 2008 Det er nok litt "keiseraktig" om dere er i en "keiserfamilie". Hvis ikke, la vær. Det er ikke pent, men pompøst og posøst. Dette var helt ærlig fra meg, siden det var det du ville at folk skulle være. Beklager. Kom også på at hesten til venninnen min heter det................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå