Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Jeg synes det er så fint og originalt. Liksom litt keiseraktig. Vil kalles Max til vanllig da. Synspunkter, sånn helt ærlig?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 jeg syns sånne innlegg hører til på navnebebatten... ! DET er min mening..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 joda greit navn, men han blir nok kalt max av andre venner o.l
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 tantebarnet mitt heter noah maximilian:) kjempetøft syns jeg
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Legge rikke innlegget ut på navnedebatten fordi jeg har en venninne her inne som stjeler navneforslagene mine, og der inne må man signere med nick. Er det noen som kjenner andre som heter Maximilian, eller er det så originalt som jeg tror?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Iflg ssb har 139 menn i Norge det fornavnet. Jeg liker det.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Ja har hørt navnet brukt et par ganger på spedbarn, men poppis navn er det nok lenge til det blir Synes det er fint jeg
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #12 Skrevet 3. juni 2008 Jeg synes det er flott, jeg! Max alene er og tøft:)
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 3. juni 2008 #14 Skrevet 3. juni 2008 Usedvanlig smakløst og stormannsgalt. Dessuten har vi en navnedebatt.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #15 Skrevet 3. juni 2008 Jeg vil gjerne kalle sønnen min for max om det blir en sønn, og ikke en datter. Men saken er når jeg sier det til folk sier de at det er et tøft navn. Men de sier også at de vil uttale navnet MAKS! Men om en person feks sier jeg heter max (uttales engelsk) vil folk fortsatt kalle barnet Maks? Jeg syntes dette er idiotisk. Akkurat som navnet amy, så sier folk AMY på norsk. Hva syntes dere, jeg fikk plutselig ikke lyst å kalle han for max fordi alle jeg snakker med sier maks. Forsovet syntes jeg maximilian var et tøft navn.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #16 Skrevet 3. juni 2008 Wow krise at en tar opp navn på anonym siden, dagens store krise. Ser ikke problemet jeg! Folk kan vel diskutere akkurat det de vil på dette forumet. De skal altså få diskutere å smake på mestruasjonsblodet, men ikke navn. Kanskje de burde lage et forum som er for folk som vil smake sitt eget menstruasjonsblod også da, siden det ikke går ann å diskutere navnevalg her inne kun fordi det finnes et forum som er ment for det?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #18 Skrevet 3. juni 2008 I like måte frøken "ikke diskuter navn her inne fordi da blir jeg så sinna fordi det finnes jo et navnetforum"..tror nok det er du som bør ta pilla di!
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 3. juni 2008 #19 Skrevet 3. juni 2008 Tja, liten innsats og mye utbytte vil jeg heller kalle det.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #20 Skrevet 3. juni 2008 Sure Rabarbra: Her gjentar jeg meg selv, men grunnen til at jeg ikke legger innlegget ut på navnedebatten er fordi jeg har en venninne her inne som stjeler navneforslagene mine, og der inne må man signere med nick. HI.
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 3. juni 2008 #21 Skrevet 3. juni 2008 Oj, stakkar, men dere kommer sikkert i forskjellige klasser på ungdomsskolen, så da gjør det kanskje ikke så mye?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #22 Skrevet 3. juni 2008 Seriøst, si meg problemet med å diskutere navn her inne. Gjør det seriøst noe, om du ikke liker innleggene er det jo ingen som tvinger deg til å lese dem, heller ikke å kommentere dem. Folk må vel pokker få lovt til å diskutere det de har på hjertet her inne, bortsett fra slike smakløse innlegg som å smake på sitt eget menstruasjonsblod og lignende.
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 3. juni 2008 #23 Skrevet 3. juni 2008 Vel, jeg diskuterer også nøyaktig det jeg vil, men akkurat nå er det langt morsommere å se hvor varm du blir i hue før det sier plopp og du imploderer fullstendig.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #24 Skrevet 3. juni 2008 Øverst på sida her står det at "Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt." Da kan man vel legge innlegget her inne istedetfor på navnesida hvor man må bruke nick, vel? Hvorfor plager det deg?
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 3. juni 2008 #25 Skrevet 3. juni 2008 Plager meg overhodet ikke, men kan jo se at det plager deg å måtte forsvare det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå