Gå til innhold

Hvilke/t navn skal ungen din IKKE hete

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEY, disser du nicket mitt eller?????

Noen menesker altså, Gunda er jo det finneste navnet som finnes... ;)

Navn man bare kan uttale på norsk eks Terje, Kåre, Kjell, bjarte osvosvosv

Topp ti.

Nicolai i alle former og varianter.

Isadora.

Angelica.

Amrikanske fornorska navn. Klinger liksom ikke rett.

Ronny.

Selvf ikke navn som er i nær familie eller vennekrets, men jeg er ferdig med å få barn så det eneste jeg skal nanvgi i fremtiden er dyr.. Borghild og sånne navn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

carosander og den gata der.

og ihvertfall ikke Analie....

Skrevet

Det var jammen mange som ikke likte navnet til eldstejenta;-p Syne nå det er verdens søteste navn på verdens søteste jente selv=)

Selv hadde jeg aldri brukt noen av disse 'gamle' navnene, guttenavn som er gjort om til jentenavn og sånne topp ti navn.

Foretrekker selv navn som er greie å uttale på engelsk, da ingen annen en vi her oppe i norden klarer av å uttale mannen min sitt navn. Må ha et navn som er brukandes når vi er ute å reiser så mye=)

Skrevet

Har litt angst ift til sånne sukkersøte navn som Nathalie, Nathaniel, Chrisander, Abelone osv. Men smaken er som kjent delt;0)

Skrevet

Mange navn jeg aldri ville hatt på mine unger...er vel gjerne en grunn til at de heter det de gjør ;)

Jeg styrer unna navn som Nathalie, Amalie, Nathaniel, Leander, Chrisander, Carosander, Sander, Oliver, Lukas, Markus, Thea, Emma, Selina, Isabella, Angelica, og mange mange fler...

Skrevet

Roy. Oddvald. Mariell, Margot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...