murmelmamma Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 orwar og Tord....grøss......knis..... eller sånne navn som Gunda og Borghild og sånn.... men det er mine meninger...
MammaMia123 Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Tordis Kjell pluss mange mange flere men orker ikke ramse opp..)
Mille** Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Sånne innlegg pleier å få mye pepper her inne, folk setter lite pris på det hvis deres barns navn dukker opp på en sånn liste. For å vri på det, mine barn skal ikke hete Sina og Mathias fordi 1) vi skal ikke ha flere barn 2) gubben ikke var enig i at det var verdens flotteste navn og 3) vi fikk ikke gutt. ;o)
heisand? Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 det er jo sånne navnedager i kalenderboka. det er så utrolig mange mindre pene navn der.
☆Anonymia☆ Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 eneste jeg kommer på nå er Olga.. ikke søren.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Berta, Olga, Leif og Gunnvald står langt nede på lista.
blond Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Navnet til eksen, mine foreldre eller andre i nær familie.
(0_o) Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Man må vel få lov til å synes hva man vil om navn? Hvorfor skal vi lyve og si at ungen min kunne godt hett det og det. Folk er forskjellige og liker forskjellige navn. Hvis noen blir skikkelig lei seg fordi at noen tupper inne på dib ikke synes navnet til barnet deres er like fantastisk, så har de et problem synes jeg... Heh... Bry seg om hva andre mener her inne... Jaja.. Jeg ville forøvrig aldri kalt mine barn Andrea, Aleksandra, Karsten, Reidar, Ronny, Roger, Kenneth, Reidun, Olga, Ingunn, Jens, Jakob, Lukas, Isac, Tage, Brage, Frøya, Gry, Marit, Gunn eller Amadeus. Det er mange fler, men jeg gidder ikke å ramse opp
Scorpiogi Skrevet 2. juni 2008 #10 Skrevet 2. juni 2008 ingen navn på "navnetoppen"......eneste kriteriet.. i hvertfall ikke navnetoppen her og nå. kommer navnet på topp om noen år, er det bare et tegn på at vi er tidlig ute med god smak
hit og dit Skrevet 2. juni 2008 #11 Skrevet 2. juni 2008 Disser du katten min??? Min kjære pus gjennom mange år heite Olga Børve, oppkalla etter mannen me fekk ho av Oddvar Børve.
najs Skrevet 2. juni 2008 #12 Skrevet 2. juni 2008 Håper jeg ikke tråkker noen på tærna nå men... Andreas, Mikael, Gabriel!
Mille** Skrevet 2. juni 2008 #14 Skrevet 2. juni 2008 Ja for min del må du bare si hva du vil om navnene, jeg bryr meg ikke hva andre syns om navnene vi har valgt. Sier bare at en del har blitt suuuur her inne før av sånne innlegg. ;o)
Slalotte Skrevet 2. juni 2008 #15 Skrevet 2. juni 2008 Tror det må bli Kjellaug, Edvin, Martha, Ada, Kari, John, Guttorm, Bjarte, Bjarne, Tord, Roy +++
Snabel@ Skrevet 2. juni 2008 #16 Skrevet 2. juni 2008 Navn av typen Maximillian, Nathaniel, Mariell, Michelle etc. Liker ikke dobbeltnavn heller.
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #17 Skrevet 2. juni 2008 Leander, Chrisander og alle i den gaten. Mathea , Thea, Alle som høres amerikanske ut; Michelle, Noah, Charlene osv
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 2. juni 2008 #18 Skrevet 2. juni 2008 navn jeg absolutt ikke liker er kamilla, monica, marianne, edel, olaug, aslaug,inga, inger, elsa,marie, å slike gamle rare navn. av gutter: magnus, ola,einar,petter,alf,thomas,morten,+ maaaaaaaaaange flere
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #19 Skrevet 2. juni 2008 Foreslo Agnes for sambo og fikk til svar " ikkje faen, det e jo det den senila hekså hette" dvs hans farmor, ikke akkurat verdens mest koselige dame. Så Agnes er utelukket her i gården:) Kommer ikke på noen navn akkurat nå, men det er mange navn jeg ikke kunne tenkt meg på mine barn
Musemor med tre søte små Skrevet 2. juni 2008 #20 Skrevet 2. juni 2008 Kåre, Borghild, Hans Kristian, Madelene
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 2. juni 2008 #21 Skrevet 2. juni 2008 Andreas,lukas,nikolai,sondre,Anders,Nataniel,Philip,Patrik, + + + + Thea,Nora,Sara,Sofie + + + + +
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. juni 2008 #22 Skrevet 2. juni 2008 Michelle, eilen, laila, olga, linda, veronica o.l Jonny, kenneth, ronny, gabriel, odd, stein o.l
æsj altså! Skrevet 2. juni 2008 #23 Skrevet 2. juni 2008 Tja, skal vi se.. Guttenavn: Markus, kevin, Ronny, Jonny, Tommy, Robin, Jentenavn: Veronika, Viktoria, Charlotte, Marlen/e, Anikken + Topp 10 navn. Og sikkert mange, mange flere. Mine gutter har norske, norrønne navn, som sikkert mange ikke liker. Heldigvis er vi forskjellige:)
fru tekopp Skrevet 2. juni 2008 #24 Skrevet 2. juni 2008 Ville holdt meg unna navn som kan være betydelig byrde for barnet. Eks. Adolf og Vidkun.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. juni 2008 #25 Skrevet 2. juni 2008 Snorre, Kenneth, Laurits, Kjartan, Kjell, Klaus, Karstein, Hans, Henrik, Harald, Birger, Roger, Ronny. Gjert pluss endel fler Olga, Hulda, Emma, Hildur, Aslaug, Grete, Borghild, Borgny, Gerd, Gunnhild, Gunda, Olaug, Oddny pluss endel fler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå