Gå til innhold

Hvilke/t navn skal ungen din IKKE hete

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

orwar og Tord....grøss......knis..... eller sånne navn som Gunda og Borghild og sånn.... men det er mine meninger...

Skrevet

Tordis

Kjell

pluss mange mange flere men orker ikke ramse opp..:o)

Skrevet

Sånne innlegg pleier å få mye pepper her inne, folk setter lite pris på det hvis deres barns navn dukker opp på en sånn liste.

For å vri på det, mine barn skal ikke hete Sina og Mathias fordi 1) vi skal ikke ha flere barn 2) gubben ikke var enig i at det var verdens flotteste navn og 3) vi fikk ikke gutt. ;o)

Skrevet

det er jo sånne navnedager i kalenderboka. det er så utrolig mange mindre pene navn der.

Skrevet

eneste jeg kommer på nå er Olga..

ikke søren.

Skrevet

Berta, Olga, Leif og Gunnvald står langt nede på lista.

Skrevet

Navnet til eksen, mine foreldre eller andre i nær familie.

Skrevet

Man må vel få lov til å synes hva man vil om navn? Hvorfor skal vi lyve og si at ungen min kunne godt hett det og det. Folk er forskjellige og liker forskjellige navn. Hvis noen blir skikkelig lei seg fordi at noen tupper inne på dib ikke synes navnet til barnet deres er like fantastisk, så har de et problem synes jeg... Heh... Bry seg om hva andre mener her inne... Jaja..

Jeg ville forøvrig aldri kalt mine barn Andrea, Aleksandra, Karsten, Reidar, Ronny, Roger, Kenneth, Reidun, Olga, Ingunn, Jens, Jakob, Lukas, Isac, Tage, Brage, Frøya, Gry, Marit, Gunn eller Amadeus. Det er mange fler, men jeg gidder ikke å ramse opp :P

Skrevet

ingen navn på "navnetoppen"......eneste kriteriet.. i hvertfall ikke navnetoppen her og nå. kommer navnet på topp om noen år, er det bare et tegn på at vi er tidlig ute med god smak :)

Skrevet

Disser du katten min???

Min kjære pus gjennom mange år heite Olga Børve, oppkalla etter mannen me fekk ho av Oddvar Børve.

Skrevet

Håper jeg ikke tråkker noen på tærna nå men...

Andreas, Mikael, Gabriel!

Skrevet

borgny carola og harald!

Skrevet

Ja for min del må du bare si hva du vil om navnene, jeg bryr meg ikke hva andre syns om navnene vi har valgt. Sier bare at en del har blitt suuuur her inne før av sånne innlegg. ;o)

Skrevet

Tror det må bli Kjellaug, Edvin, Martha, Ada, Kari, John, Guttorm, Bjarte, Bjarne, Tord, Roy +++

Skrevet

Navn av typen Maximillian, Nathaniel, Mariell, Michelle etc. Liker ikke dobbeltnavn heller.

Skrevet

Leander, Chrisander og alle i den gaten.

Mathea , Thea,

Alle som høres amerikanske ut; Michelle, Noah, Charlene osv

Skrevet

navn jeg absolutt ikke liker er kamilla, monica, marianne, edel, olaug, aslaug,inga, inger, elsa,marie, å slike gamle rare navn.

av gutter: magnus, ola,einar,petter,alf,thomas,morten,+ maaaaaaaaaange flere

Skrevet

Foreslo Agnes for sambo og fikk til svar " ikkje faen, det e jo det den senila hekså hette" dvs hans farmor, ikke akkurat verdens mest koselige dame.

Så Agnes er utelukket her i gården:) Kommer ikke på noen navn akkurat nå, men det er mange navn jeg ikke kunne tenkt meg på mine barn

Skrevet

Kåre, Borghild, Hans Kristian, Madelene

Skrevet

Andreas,lukas,nikolai,sondre,Anders,Nataniel,Philip,Patrik, + + + +

Thea,Nora,Sara,Sofie + + + + +

Skrevet

Michelle, eilen, laila, olga, linda, veronica o.l

Jonny, kenneth, ronny, gabriel, odd, stein o.l

Skrevet

Tja, skal vi se..

Guttenavn: Markus, kevin, Ronny, Jonny, Tommy, Robin,

Jentenavn: Veronika, Viktoria, Charlotte, Marlen/e, Anikken

+ Topp 10 navn.

Og sikkert mange, mange flere.

Mine gutter har norske, norrønne navn, som sikkert mange ikke liker. Heldigvis er vi forskjellige:)

Skrevet

Ville holdt meg unna navn som kan være betydelig byrde for barnet. Eks. Adolf og Vidkun.

Skrevet

Snorre, Kenneth, Laurits, Kjartan, Kjell, Klaus, Karstein, Hans, Henrik, Harald, Birger, Roger, Ronny. Gjert pluss endel fler

Olga, Hulda, Emma, Hildur, Aslaug, Grete, Borghild, Borgny, Gerd, Gunnhild, Gunda, Olaug, Oddny pluss endel fler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...