Gå til innhold

Tilfelle eller tilfeldighet....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi gir også melk på natta, og vi har forresten 2 barn, og vi er ikke unge, vel jeg er bare 33 :o) ellers kan jeg legge til at jeg har høyere utdanning utover masternivå, om det er noen som skulle tvile på det av den grunn at ungene får melk på natta

muligens de tror at folk lever som de preiker på internett der de bruker alle mulige kanaler til å hevde seg selv og sin egen fortreffelighet.

men nok om det, har en tannlege som kikker og kontrollerer munnen til eldstemann med gjevne mellomrom nettoppfordi han får melk om natta, og fordi vi har så høyt utdannede venner, dustedamer, derfor vet vi også at det erhelt vanlig å gi melk på natten, at det ikke er bra, og at vi selvsagt må følge med på at han ikkeutvikler huller i tennene.

medisinske kompetansen vi har tilgang til gjennom vennekretsen snakker heller ikke om sukkersjokk som gir feber nattestid fordi de får en skvett melk, eller andre typer forstyrrelser som følge av litt juice. er nok noen helt andre som er forstyrra her ja.

men så tilbak til deg HI

vi gir melk på flaske om natta, men vi tar den fra han igjen etterpå, muligens kan barnet ditt ha spart litt, så har melka blitt sur når han har drukket resten, og blitt syk av det, muligens? prøv å ta resten fra han, etter han er sovnet igjen om du må. mulig det kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bry deg om hun anonymbitchen som svarte deg. Sikkert bare en av de patetiske anonyme fra krangle som bare er ute etter gørr som ikke vet hvor hun skal gjøre av seg.

Men for å svare deg på spm ditt. Når jeg drikker melk på tom mage får jeg forferdelig vondt i magen. Ikke ellers. Men får ikke feber som sønnen din da. Det hørtest litt rart ut. Hadde spurt hs. (men da får du sikkert bare beskjed om å slutte med å gi han det og kun gi han vann om natta...hadde min hs sagt)

Skrevet

er ikke opp til meg å bedømme hva du gjør eller ikke gjør med drikke om natten el kvelden det er helt opp til deg. men det kan hende det har en sammenheng med feber og melk. men det kan også være noe som min datter på 2,5 år er ofte plaget med og det er bare feber uten noen som helst grunn. fikk forklaringen på legevakten etter ørten besøk med høy og uforklarig feber. små barn har ikke ordentlig utviklet nervebanene i hodet sitt så feilmeldinger kan bli gitt og "falsk" feber utvikles, og ofte om kvelden og natten. har slått meg til ro med dette og det ville de vokse av seg. men min jente har vært mange dager hjemme fra barnehagen pga feber natten før og tidlig på kvelden før. men forhør det med helsestasjon, kan hende det er verdt å ta prøver av barnet ditt for å undersøke dette nærmere. lykke til:)

Skrevet

OI....mange kvinnfolk her inne som har mensen??!!

Det er vist ingen som tåler et ærlig svar lenger. Jeg var hvertfall ærlig og syns HI var dum som har gitt sønnen sin div. drikke om natten. Ikke sundt for barnet.

Jaja, siden folk tåler så lite, skal jeg ikke svare mer :)

*Drar tilbake til krangle*

Skrevet

mensen?????

merker ikke noe forskjell på noe som helst når jeg har mensen jeg så det var vel et utspill fra en tenåringsgutt dette da vel???

Skrevet

Så vi har mensen hele gjengen siden vi ikke er enige med deg??

HALLO !!

Ja, kom deg tilbake på krangle, er der du hører hjemme !

Skrevet

Ja, sef. har dere mensen når dere ikke kan svare ordentlig. Noen er frekk i kjeften og kaller meg for div. bare fordi jeg syns HI er dum som gjorde det hun gjorde. Det er jo veldig voksen gjort...det må jeg si.

Ja ja, dere er jo like uenig med svaret mitt som jeg er med deres, men jeg drive da ikke å kalle dere for bitch eller noe.

Grow up!!

Det er som jeg sier, om dere skal legge inn innlegg her inne så må dere tåle svar.

G-sus!!!!

Skrevet

Anonym,

Du avslører iallefall at du verken er spesielt intelligent, kunnskapsrik eller høyt utdannet gjennom ditt språk, din retorikk og din argumentasjon, Blir derfor litt tåpelig å beskylde HI for å være dum. Det var dette med sten i glasshus...

Men det er god underholdning, da.

Skrevet

Ida Jacobine: og pointet ditt er??

Du kjeder meg!

Skrevet

Jajaja, dette tok jo litt av !

Takk for svar fra de oppegående damene her inne:)

Bra ikke alle skal krangle pga et helt enkelt spørsmål:)

Nå melder jeg meg ut av denne tråden, dette ble for dumt !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...