-Hoppsi Deisi- Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Gutten min på 2,8 år har iløpet av den siste mnd våknet 2 ganger med masse feber. Han har bestandig koppen sin med seg i senga, og den må fylles ihvertfall 1 gang iløpet av kvelden/ natta. Som regel vann / saft / juice. Det jeg la merke til var at begge disse gangene han har våknet med feber så har han hatt melk på koppen om natta. Han har også klaget på ondt i magen... Kan det ha en sammenheng med at han har drukket mye melk, eller er det bare en tilfeldighet..? (Begge gangene har jeg bare gitt han en stikkpille og etterpå har han vært helt fin, ingen tegn til sykdom)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Ikke godt å si, har du merket om han har reagert på melk på dagtid? Går jo an å spørre på helsestasjonen eller ta en tur til fastlegen dersom han reagerer flere ganger. Tenkte også jeg kunne tipse deg om at man generelt (vet jo ikke om det er noe spesielt her jeg ikke kjenner til) ikke bør drikke saft/juice/melk på senga etter at tennene er pusset. Ikke bra for tenna. Vann er den beste tørstedrikken om natta for så store unger.
-Hoppsi Deisi- Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 Nei, aldri merket at han reagert på det før. Men er jo ikke det han drikker mest av akkurat... Skal høre med legen. Jadda, jeg er fullstendig klar over det med jus osv om natta. Skal avvenne snart...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Herregud....du må ikke være riktig klok som gir ungen saft, melk eller juice om natten?? Alle vet da at det hverken er bra for ungen eller for tennene. Som trøstedrikk anbefales bare vann. Selv når ungene er syk og har feber, så anbefaler legen vann. Også juice om ungen ikke vil drikke vann....men vann er alltid best. Er dette ditt første barn??
-Hoppsi Deisi- Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 Hva i helvete har dette med å gjøre om det er mitt første barn?????? Fullstendig klar over at det ikke er bra for tennene, og pusser hver morgen av den grunn. Var uansett ikke det som var spørsmålet mitt !!!! Kom deg inn på krangle...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Sef. har det alt med formen til sønnen din. Alle vet at sukker gir økt aktivitet. Sukker = hyper. Om du gir han sukker på natten, så øker hjerteaktiviteten hans, noe som gir han hjertebank og feber. Og sef. har det alt med å gjøre om dette er ditt første barn eller ikke. Om dette er ditt første barn, så er du litt uviten. Om det var ditt andre barn, så er du bare dum. Men heldigvis er du bare uviten.
-Hoppsi Deisi- Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2008 Hahahaha, nå har jeg hørt det og !!! Man får feber av å drikke sukkerholdige ting ! Og hvor mye sukker er det i melk ?!?!?!?!?!?! Jævla drittkjerring !! Og kan hende jeg har 14 barn for alt du vet !
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Det er uansett ikke bra å gi guttungen melk om natten, med tanke på tennene hans. Og når jeg mener sukkerholdige drikke, så mente jeg saft og juice som du skrev at du ga han. Og sef. kan han få feber av det, for han kan reagere på de drikkene du ga han. Jeg tviler sterkt på at du har flere barn. Se hva du gjør med det ene du har da?? Selv jeg som er førstegangs mor vet bedre enn å gi barnet mitt saft, melk eller juice til drikke om natten. Sorry az, men jeg klare ikke å ta deg seriøs. Skal vedde på at du ikke er så gammel heller? Jaja....men du lærer jo.
-Hoppsi Deisi- Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2008 Det går ikke an å få feber av å drikke sukkerholdige drikker !! Skal jeg BANKE d inn i hodet ditt ?? Uansett, dette har INGENTING å gjøre med hvor mange barn jeg har ! Eller hvor mange barn DU har. Kunne ikke drite mer i det ! "Se hva jeg gjør med han ene jeg har?" Du mener kanskje det er barnemishandling å gi barnet sitt noe å drikke når det er tørst ?? Skjerp deg og tenk deg litt om hva du sier...Du driter deg bare enda mer ut. Get a life !
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Alle med vett i behold vet at vann er det beste tørstedrikken. I innlegget ditt, skrev du at han har klaget på vondt i magen etter at du har gitt han melk om natten...begge gangene. Om du ikke skjønte det første gangen, så er du dum. At du tror det er tilfeldig?? Enda dummere. Heh... Jeg vet godt hva jeg prater om. Man kan bli syk av mat eller drikke man ikke tåler. Det er kroppen som sier ifra. At sønnen din fikk feber og vondt mage om natten når du har gitt han melk, burde ha åpnet opp øyene dine, men neida...du måtte fore han med melk enda en gang til. Som jeg sa...det har alt med hvor mange barn du har. Det er snakk om hvor mye erfaring du har. Om du har hatt flere barn, så tror jeg neppe at du har vært så dum å gi gutten noe annet enn vann å drikke om natten. Uansett hva du sier, så syns jeg ikke du virker noe mer smartere. Men håper at du nå har sluttet å gi han saft/juice/ melk om natten...for det er så tydlig på at det var det han reagerte på. I rest my case.
-Hoppsi Deisi- Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. juni 2008 Rart at han tåler alle de drikkene ellers da !! Fru Geni ! Har ikke tenkt å sitte å diskutere ungen min med en taper som deg. Hva fan tror du at du er egentlig ? I mine øyne er du en miserabel drittkjerring som har så dårlig selvtillit at du må rakke ned på andre for å føle deg bedre selv ! Men kan fortelle deg en ting; Det hjelper deg ikke en dritt ! Du er og blir den røya du er. Ikke la dine psykoser gå ut over andre. I utgangspunktet kom jeg med et helt vanlig spørsmål og fikk flere normale svar, bortsett fra svaret fra deg. Du måtte rive med den stygge kjeften din og være frekk fra første setning ! VITSEN????
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #12 Skrevet 5. juni 2008 Unnskyld meg, Malicea. Hvem er det som fremstår som dum her? "Miserable, psykotiske drittkjerring"? Du virker rimelig umoden når du reagerer sånn. Det er tydlig at hun traff et ømt punkt. Mulig du føler det som personlig kritikk at hun påpeker at det er feil å gi annet enn vann om natten, men å sette deg så til de grader i forsvar og skjelle henne ut, vitner bare om at du er ung og umoden.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #13 Skrevet 5. juni 2008 Tja, grunnen til at jeg er den eneste som svarer frekk, er nok fordi jeg er den eneste som tør å gjøre det...selv om jeg gjør det anonymt. Jada, kall meg feig du....gjør ikke no. Og det å kalle meg for masse rart hjelper lite. Jeg bare håper at du har sluttet å gi sønnen din saft og juice om natten, og heller begynt med vann. For selv om du pusser tennene hans godt om morgen og om kvelden, så hjelpe det lite om du gir han de drikkene der. Håper du er blitt litt klokere. hilsen den frekke anonymen.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #14 Skrevet 5. juni 2008 P.s: jeg glemte helt å svare deg på det med at han tåler drikkene om dagen. Sef. gjør han det. Om dagen er han i mer aktivitet enn om natten. Lettere for kroppen å bli kvitt avfallstoffer om dagen. Om natten skal kroppen hvile, da er det best å gi han noe som er nøytralt...som vann. Dessuten så renser vann kroppen bedre enn andre drikker.
-Hoppsi Deisi- Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 5. juni 2008 Poenget er at her er det snakk om melk !! Det var det jeg lurte på om han ble dårlig av, ikke noen av de andre drikkene, det har han aldri reagert på ! Du vrir og vender på det jeg sier bare for å kverulere. Og ja, du er skikkelig feig som signerer med anonym, tør jo tydeligvis ikke stå for det du sier !
-Hoppsi Deisi- Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 5. juni 2008 Sikkert du samme som har skrevet det her... Jeg stilte i utgangspunktet et helt normalt spørsmål, og hun måtte svare med å være frekk og nedlatende ! Men hvis du synes det er greit er det ditt problem ! Etømt punkt?? Ja, gud for et ømt punkt å gi sønnen sin drikke når han er tørst ! Og jeg reagerte ikke slik til de andre som har svart meg, fordi de hadde svart på en normal måte. Anonym du og ja, hehehe
-Hoppsi Deisi- Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 6. juni 2008 Jajajaja, nå setter jeg strek for denne latterlige diskusjonen ! Kos deg di frekke bitch !
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #18 Skrevet 7. juni 2008 He he he....jeg klare ikke å gjøre annet enn å le av deg. Du er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen. At du ikke tåler at noen er uenig med deg, svarer deg tilbake på en måte du ikke ønsker, så skulle du nok ikke ha lagt innlegg her inne. De som legger inn et innlegg her inne, må nok regne med at det alltid er noen som svarer frekt tilbake. Og det var tydelig at du ikke tålte det, siden du kalte meg div. ting. Det jeg sa var at jeg syns du er dum som gir melk/juice/saft til guttungen om natten. Jeg svarte ikke på innlegget ditt, men kom med en kommentar, fordi jeg rett og slett syns det er for dumt. "Står for det du sier"....begynner å bli gammel. Den går på reprise hele tiden. Jeg sig. anonym fordi jeg kan det. SO?? Anyway...håper du har begynt å gi han vann om natten, så slipper han å bli så dårlig.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #19 Skrevet 8. juni 2008 Haha, du virker rimelig teit du anonym, hva er problemet ditt ? HI kom med et spørsmål og du måtte lire av deg frekke kommentarer.... I mine øyne er det DU som er dum.
sekke Skrevet 8. juni 2008 #20 Skrevet 8. juni 2008 er det mulig for en dum diskusjon. tror hun er helt klar over at det ikke er bra for tennene å gi gutten saft,melk ol på natta.men jeg tror det er helt tilfeldig at han har fått feber av dette. høres helt merkelig ut at han skal reagere på dette bare på natta hvis han ikke gjør det på dagen. kvitter seg vel ikke noe tregere med avfallstoffene om natta......selv om kroppen er i nattmodus vil man i allefall ikke få feber av dette. denne moren blir stemplet som verdens dårligste mor fordi hun har gitt barnet sitt sukkerholdig drikke om natta. kjære vene... er det det største problemet til denne familien så tror jeg vi har med å gjøre med en super-familie. nei vi får roe oss ned og slappe av litt. gå i oss selv og tenk på hva vil vil forandre på. vi har alle noe vi kan rette opp... lykke til alle sammen. håper ikke folk blir redde for å skrive inn innlegg selv om det kommer så teite innspill som det kom fra kranglette anonym over..
-Hoppsi Deisi- Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #21 Skrevet 8. juni 2008 Tusen takk Sekke Som jeg skulle skrevet det selv
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #22 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har aldri sagt at hun er verdens verste mor....det var selv dere som kom til konklusjonen. Det eneste jeg har sagt, er at hun er dum som har gjort det. Ikke annet. Men jeg syns fremdeles at hun ikke er verdens klokeste som har gjort det. Også er det slik at jeg har andre problemer å bry meg om i livet mitt, men her inne på DIB (dinbaby), så bryr jeg om alt som har med foreldrer og barn. Hi, du tåler dessverre ikke så mye. Så om jeg var deg, så ville jeg passet litt godt på hva slags innlegg som legges inn her. Er du med på leken, må du tåle steken.
-Hoppsi Deisi- Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #23 Skrevet 11. juni 2008 Hahaha, javel, det bestemmer vel du !
-Hoppsi Deisi- Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #24 Skrevet 11. juni 2008 Fint det. Håper du har det godt med deg selv når du rakker ned på andre.
sekke Skrevet 11. juni 2008 #25 Skrevet 11. juni 2008 jeg synes det er helt greit at folk kommer med kritikk når det passer seg. men i dette tilfellet spurte hun om et råd. da synes jeg denne mora fortjener et ordentlig svar. er det ikke bedre å lage et eget innlegg om hva mennesker mener om å gi sukkerholdig drikke til barna om natta. eller si det på en ordentlig måte. feks: jeg tror det og det om at barnet ble syk av denne drikken på natta,men at jeg vil anbefale deg å gi bare vann på natta pga at det skader tennene. det hjelper liksom ikke å bare kritisere. ingen blir noe klokere av det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå