Gjest Skrevet 2. juni 2008 #26 Skrevet 2. juni 2008 Var ikke så vanskelig å unngå med tallet i nicket ;-) Jeg er også mindre konservativ nå enn for 10 år siden...
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #27 Skrevet 2. juni 2008 Nå bor jeg i samme by og har truffet iallefall Berulfsen flere ganger, han er en veldig hyggelig fyr han! Utover det så sier jeg meg enig med Pila...
Gjest -<<- Skrevet 2. juni 2008 #28 Skrevet 2. juni 2008 Kanskje gamlingene rundt oss ikke egentlig er konservative, de er bare glade i å fordømme ungdommelig ignoranse. Vi blir dem. =)
mamma&urokråka Skrevet 2. juni 2008 #30 Skrevet 2. juni 2008 Signerer tillab (bortsett fra at jeg ikke har møtt mannen...)
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 2. juni 2008 #31 Skrevet 2. juni 2008 Jeg syns ikke folk generelt har noe med hva andre folk gjør i senga, i følelseslivet og i forholdet sitt. Så lenge det er frivillig er det helt greit for meg, og jeg legger meg ikke opp i det. (og jeg er bare en drittunge på 21 år =) )
thatsme Skrevet 2. juni 2008 #32 Skrevet 2. juni 2008 Har vanskelig å tro at dette holder på sikt. Det hadde jo vært litt interessant å snu saken på hodet. En kvinne som har to menn.. For min del kan de gjøre som de vil, men denne 20 åringen vil jo antaglig endre seg litt over tid..hun vil kansje ha barn etterhvert. Hva gjør de da? Håper ikke det at dette kom opp i media setter griller i hue på mannfolka, hehe;)
MammaMia123 Skrevet 2. juni 2008 #33 Skrevet 2. juni 2008 Er hun yngste bare 20 år?? For min del må voksne folk gjøre som de vil, og dette så jo ut å fungere for dem. Men for min egen del ville det ikke vært naturlig for meg å leve slik.
MammaMia123 Skrevet 2. juni 2008 #35 Skrevet 2. juni 2008 Oi, hjelpes... Hun så eldre ut! Hvor gammel var mannen og hun andre dama? Dem så ut som dem var rundt 40 år.
☆Anonymia☆ Skrevet 2. juni 2008 #36 Skrevet 2. juni 2008 la dem nå gjøre det som er bra for dem..er ikke SYKT nei,selv om det ikke er helt A4!!! det funker for dem,og da er det ikke SYKT..
MammaMia123 Skrevet 2. juni 2008 #37 Skrevet 2. juni 2008 Nei, jeg skrev ikke at jeg syntes det var sykt?? :-O
thatsme Skrevet 2. juni 2008 #40 Skrevet 2. juni 2008 Yngste er 20 og hu andre er 35. Tror mannen er 35-40..husker ikke helt.
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 2. juni 2008 #41 Skrevet 2. juni 2008 ja, ho suzanne og anniken er kusiner.
piano♫ Skrevet 2. juni 2008 #42 Skrevet 2. juni 2008 Må bare sitere kollegaen min som er 35 år og ungkar. Han fikk dette innslaget referert, og utbrøt: "Ja, er det rart at det ikke blir noe på oss andre??!". Forøvrig signerer jeg Spetakkel og Pila :-)
blond Skrevet 2. juni 2008 #43 Skrevet 2. juni 2008 Utrolig trege tv2! Det er mange måneder siden de var intervjuet i Dagbladet. Det er ikke akkurat en nyhet lenger. Dessuten har de vært på tv før med nøyaktig samme spørsmål. Lite spennede intervju/samtale.
Scorpiogi Skrevet 2. juni 2008 #44 Skrevet 2. juni 2008 Det jeg tenker, som er viktig for trivselen(forøvrig et svar til den som skrev at det funker fint for muslimene) er at, ja klart det funker for muslimene spesielt mennene. Jeg kan tenke meg at mannen her syns dette funker fint, men innerst inne funker det for hver og en av damene? Ja, kan de si utad, men tror dere de tenker inni seg selv at "hadde jeg bare hatt denne mannen for meg selv, det hadde vært himmelen!" Kan hende de tenker det, men tør ikke si det for med en gang man uttrykker sjalusi overfor de andre så "funker" det ikke lengre. Da risikerer den sjalu parten å bli utelukket. M.a.o hver og en kvinne risikerer å bli fanget av sin sjalusi.... På en annen side, hvis begge de to damene begge tenker at "dette er faktisk en ønsket situasjon for meg", og det ikke er noen problemer for noen av dem, ja da må de gjerne bare gjøre dette for min del.. Men hvordan kan man egentlig vite helt sikkert at det er det? Noen kan være veldig flinke til å lyve... Men sånn er det; noen mennesker funker helt fint i en trekant(sannsynligvis) og andre gjør det ikke....
anne* Skrevet 2. juni 2008 #45 Skrevet 2. juni 2008 Jeg tipper det forholdet skjærer seg big time når en av damene blir gravid....
solstråle69 Skrevet 2. juni 2008 #46 Skrevet 2. juni 2008 Dere snakker som dere har vett til. :-) Dette er 3 høyst oppegående personer, som sitter "godt" i det på de fleste måter. Har vært "borti dem" ved flere anledninger, og dette er et godt, gjennomtenkt samliv. Tror neppe dette skjærer seg før forholdet til dere som er så negative her. :-) Ikke en gang jeg som vel er rimelig konservativ, ser noe galt med dette forholdet. Litt "unormalt", men overhodet ikke mitt "problem". :-)
anne* Skrevet 2. juni 2008 #47 Skrevet 2. juni 2008 Ser ikke noe "galt" i det jeg heller. Men tror faktisk seriøst at hvis en av damene blir gravid så skjærer det seg.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. juni 2008 #48 Skrevet 2. juni 2008 Hvorfor er det så galt...? Det er jo deres valg, ikke ditt. Og det er heller ikke opp til å dømme om de er på "nett" eller ikke, når du ikke kjenner de..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. juni 2008 #49 Skrevet 2. juni 2008 har et vennepar som lever som polygamister og han har to "koner". Gift med en av de, og barn med begge to. Det er en høyst velfungerende familie og de deler forøvrig seng alle 3 om natten da. Ville vel ikke delt seng med kusina mi jeg heller som i dette tilfellet. Jeg synes det er flott når det er et flott gjennomtenkt samliv, men synes det er værre når det er unge folk som utforsker swingersdelene av seg selv og har seg med venner i venneflokken på tur. Da tror jeg det ofte blir til at den ene parten blir med fordi man er redd for å miste partneren ellers. Tror forøvrig at disse jentene har mer selvtilitt enn de fleste av oss, ellers hadde det ikke vært lett å leve sånn. Samt at det dreier seg om tillit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå