Gå til innhold

Mann har 2 KONER!! (god morgen norge)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verden, dem så ikke helt på nett ut dem der!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han Berulfsen ellerno' som var i avisene for litt siden? De så da ut til å ha det hyggelig, de.

Skrevet

Det der er jo mer "ålreit" utroskap, der hu blonde godtar at han har hu yngre, det er jo helt sykt!! åsså ligger han inne på dems rom anna vær natt!

Skrevet

Du er ikke helt på nett om du har 2 koner da vettu..

Skrevet

Hehe, gammelt nytt :P

Har hørt at de to damene er kusiner også?!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Siden damene syntes det var så koselig med hverandre hvorfor deler da ikke alle 3 seng om natta?

Gjest irismor
Skrevet

Han kan ha så mange damer han vil for min del. Men han har kun 1 kone. I følge norsk lov er flerkoneri IKKE tillatt. Men de får leve som de vil, men etter min mening må jo disse damene lide av mindereverdighetskomplekser.

Hvis ikke det var nok for min mann å leve kun med meg ja da får han pakke kofferten og finne døra fort som f####n.

Skrevet

Kine, Nei er dem?? Hærregud! HAHA

Skrevet

Ja si det, det hadde vel bare vært koooselig? så kunne dem bytte på å lese eventyr for hverandre :P

Skrevet

Mener jeg leste det her inne i hvertfall :o

Skrevet

det er ikke bra.. dem kan IKKE være friske!

Skrevet

Det vet jeg aldeles ikke. Hva legger du i å være "på nett"?

Ei venninne av meg har to kjærester og det fungerer utmerket for dem. Jeg ser ingen grunn til at andre skal blande seg opp i hva samtykkende, voksne mennesker velger å bedrive i sjangeren seksualitet og følelsesliv.

Skrevet

Kan ikke skjønne at de skal holde sammen på lang sikt...

Ikke helt på nett nei.. Virker helt bak mål.

Skrevet

Jeg synes ikke det høres rett ut at man skal ha to koner? er da nokk menn i verden til at man kan ha en egen, hvorfor velge en som allerede er valgt?

Skrevet

Hvorfor var de ikke på nett da? Jeg selv ville vel betakket meg for å gjøre det samme valget, men hva andre gjør får bli opp til dem. Så lenge det er frivillig, så er ikke jeg den som skal dømme noen som helst. men jeg synes i grunnen de virket ganske reflekterte alle tre, og veldig bevisste på forholdet.

Skrevet

Jeg spør ikke hva du synes - det fremkommer ganske tydelig -, men HVORFOR du synes det?

Så lenge disse tre voksne menneskene har det hyggelig og ikke plager andre, kan jeg virkelig ikke se noe annet enn at det er direkte uforskammet å sitte her og påstå at de er syke fordi de tar andre valg enn deg og trives med det.

Skrevet

Hvordan kan du si at dem ikke så helt på nett ut???

Jeg kunne nå ikke se noe "rart" med dem, det eneste er at de har valgt selv å bo 3 stk ilag, og dele mann.

Det er jo selvvalgt, og vi kan jo ikke dømme dem ut fra det.

Så ut som det var koselige og greie mennesker, fornuftig og reflekterte.

Skrevet

Hvorfor er det et problem for deg da...? De virket da helt ok, og så lenge de er voksne og samtykkende ser jeg ikke at det er andres sak.

Blir stadig forundret over at det nesten alltid er de yngste her inne som er mest konservative og dømmende.

Skrevet

Irismor, det må jo være deg som har mindreverdighetskomplekser, om du ikke klarer å se andre kvinner som annet enn trusler mot ditt eget ve og vel.

Skrevet

Islam tilater jo menn å ha 4 koner, er de helt sinnsyke de da, eller?

Hvis dette funker for dem, hvorfor ikke?

Skrevet

Jeg skal tenke på dette om 5-6år å se om jeg synes det høres noe bedre ut. Ja for all del, dem må bare være sammen å ha det fint sammen, er ikke det. men det høres bare ikke helt rett ut :)

Skrevet

Akkurat det med alder er sikkert forskjellig, og jeg gidder ikke å sjekke hvor gamle folk er her inne. Men jeg merker jo med meg selv at jo eldre jeg blir jo mindre konservativ er jeg. Tro om det snur en gang? Gamlinger rundt meg er jo gjerne ganske så konservative:)

Skrevet

Voksne mennesker som har funnet noe som fungerer for dem,ingenting bedre enn det.

Skrevet

Nei sant det muselusa.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...