Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #26 Skrevet 1. juni 2008 Haha, ja føles ihvertfall sånn noen ganger! Neida, vanskelig komme seg unna den gitt;=) Ang sukker så skjer det jo ingenting. Kommer jo ikke opp den der matchen og INGEN har vært på siden min:( Skulle heller sett spiderman altså.... Er du sånn supermedlem eller hva det heter?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juni 2008 #27 Skrevet 1. juni 2008 jeg er ikke super bruker nei.. hehe.. betale for og treffegutter... haha... det er dems jobb! men om du trykke på de med S på så kan du skrive til dem
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #28 Skrevet 1. juni 2008 Ja du har nu rett i det egentlig. Nei skrive til noen tør jeg ikke hehe!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juni 2008 #29 Skrevet 1. juni 2008 det tør du vel! hva er det verste som kan skje?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #30 Skrevet 1. juni 2008 Nei si det du! Har aldri vært noe frempå- kanskje derfor jeg sitter alene nå?! Nei vi får se. Satser på at det i morgen popper opp massssse lekre mannfolk som er perfekt match for meg.. drømme drømme..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juni 2008 #31 Skrevet 1. juni 2008 hehe... jeg er sånn direkte og frempå om jeg liker noen... og jeg er jo igrunn også alene... så den teorien går i dass
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #32 Skrevet 1. juni 2008 Hmm, ok.. Da må jeg finne ut av en ny teori! Nei nå er det natt- må være klar for hopp&sprett i morgen tidlig. Ha ei god natt- koselig å "prate" med deg:=)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. juni 2008 #33 Skrevet 2. juni 2008 hygelig og prate med deg også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå